معرفی بازی فرار (فرار از ضحاک)

بازی فرار یک بازی در سبک دویدنی بی نهایت (Endless Runner ) هست که برای پلتفرم موبایل عرضه شده است که افسانه ضحاک ماردوش را روایت میکند .

سبک گرافیک یا (Art Style) بازی (silhouette) یا همان شبح میباشد که در فضایی تاریک و مبهم طراحی شده و الهام گرفته از بازیهایی چون لیمبو یا  41148 است .

بازی فرار از ضحلک

گیم پلی این بازی براساس الگوریتم خاصی پیاده سازی شده و پلتفرم های بازی در هر دور از بازی شما ، بر اساس میزان سطح توانایی شما تغییر میکننند و این موجب میشود که شما هیچگاه از بازی کردن دوباره آن خسته نشوید و با محیط ها و چالش های متنوعی در فرار خود مواجه شوید.

برخلاف تعدادی از افراد که از درجه سختی بازی و تم تاریک آن حس خوبی نداشتند ، بسیاری دیگر،این سختی و این سبک از گرافیک بازی را همانند طراحان آن جز قوانین و ارزش افزوده بازی دانستند و تلاش کردند میزان توانایی خودشان را در این بازی محک بزنند و آن را با دوستان خود به اشترک بگذارند.شاید همین موضوع  می تواند یکی از دلایل اصلی انتخاب رنده سنی بازی فرار برای افراد +12 از سوی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و سازمان اسرا باشد .

بازی فرار در کافه بازار

بازی فرار محصول تیم نداگیم (Call Of Game) هست که مدت زمان ساخت این بازی تقریبا 3 ماه به طول انجامید. هدف اصلی ساخت این بازی ، شرکت در یک رویداد معتبر و ارئه یک بازی با هویت و داستانی ایرانی بود.