امروزه در دنیای بازی های رایانه، سبک های متعددی و زیادی از بازی های مختلف در جهان اختراع و روانه بازار شدند ولی در این میان، برخی بازی ها جزو بازی های خاص بودند که واقعا شاهکار هایی از گرافیک، مکانیزم گیم پلی و یا داستان و صدا گذاری بسیار جذاب و موفقیت آمیزی داشتند، به طوری که این بازی ها همیشه در میان بازی هایی با سبک ها و ژانر های متشابه و تکراری، کاملا جدا بوده و از میان هزاران بازی، آیتم های خاص و منحصربه فرد خود را داشتند. باید اعتراف کنم پارادوکس نیز یکی از آن هاست!!!

یک بازی با کیفیت دیگر، از رویداد Level Up

بازی ایرانی اندروید

بازی ایرانی پارادوکس که توسط تیم Indie Planet (ایندی پلنت) ساخته و روانه بازار شد، توانست در همان هفته های اول انتشار خود موفق به کسب بیش از 2000 نصب فعال و امتیاز 4.6 از مجموع 5 امتیاز از دیدگاه کاربرانش شود، جزو یکی از بازی های ساده میباشد که در عین سادگی، سختی، هیجان و چالش در دنیای تقارن را در برابر گیمر ظاهر میکند تا گیمر جدا از بازی کردن، درگیر دنیایی از استراتژی های ساده و در عین حال دشوار و فکری شود. با توجه به گیم پلی بازی، شما باید همزمان کنترل دو شخصیت شبیه به یکدیگر را با رنگ های سفید و سیاه را داشته باشید و بایستی هر دو را با استراتژی مناسب و صحیح همزمان به مقصد برسانید تا وارد مرحله بعدی شوید.

گرافیک بازی

شما با یک بازی موبایلی خلاق رو به رو هستید!

طراحی گرافیک بازی در سبک پیکسل آرت بوده و بازی های پیکسل آرتی نیز با اینکه بازی هایی با گرافیک بسیار جذاب در بازار هستند، هنوز طرفداران خاص خودشان را دارند!!!

المان ها و آبجکت ها، یو آی دیزاین، شیوه طراحی آیتم ها با رعایت کامل اصول طراحی پیکسل آرت طراحی و پیاده شده اند.

تناسب دکمه ها، ساده بودن کاراکتر ها و محیط بازی یکی از ویژگی های جالب گرافیکی این بازی است که بازی را خاص میکند.

صدا گزاری و تنظیم ساند ترک های بازی، کاملا دقیق، منحصر به فرد و متناسب با گرافیک و گیم پلی باز ی انجام شده و همین تناسب با گرافیک و گیم پلی آن، تاثیر زیادی در زیبایی آوایی بازی گذاشته است. گذشته از همه نقاط قوت و جذابیت بازی، باید به نقاط ضعف بازی نیز نگاه های کوتاهی داشته باشیم تا سازندگان بازی، برای رفع این مشکلات و بالا بردن سطح کیفیت بازی های خود تلاش کنند.

مهم ترین ایراد این بازی جذاب، سخت بودن بعضی از مراحل بازی است، که می توان آن را نمک بازی دانست و اگر که در گذراندن مرحله ای موفق نبودیم، مراحل بعدی را با کمک سکه هایی که در بعضی از مراحل یافت می شود و یا به ازای مشاهده ویدیو های تبلیغاتی به ما تعلق می گیرد باز کنیم و از پارادوکس لذت ببریم.

معرفی بازی

اگر که حوصله کافی برای تلاش های مکرر را ندارید و یا قصد ندارید ویدیو های تبلیغاتی را برای کسب سکه مشاهده کنید.

توسعه دهندگان این بازی برای شما نسخه ای را منتشر کرده اند که شما می توانید با خرید آن بدون محدودیت بازی کنید و از پارادوکس لذت ببرید.

پارادوکس یک بازی جذاب و آینده دار است که اگر با کمی ایجاد تعادل در درجه سختی مراحلش می تواند آینده ای درخشانی حتی در بازار های جهانی داشته باشد.

توجه داشته باشید که بازی در دو نسخه عادی ( با پرداخت درون برنامه ای) و پریمیوم (با خرید یکباره) عرضه شده است.