بازی های موبایلی می توانند سرگرمی جالبی برای کاربران با سنین مختلف باشند، در این متن می خواهیم به معرفی بازی هایی که می توان با یک دست انجام داد (معمولا بازی های عمودی) بپردازیم .

بازی Numbo Jumbo

بازی خلاقانه
بازی Numbo Jumbo توسط کاوه دریا بیگی ساخته شده است، این بازی روند ساده ای دارد به صورتی که باید اعداد را انتخاب کرده و آنها را به سمت مجموعشان هدایت نمایید، مثلا مجموع اعداد 2،2،1،2،2 می شود 9 پس بدون اینکه دستتان را از روی صفحه نمایش بردارید باید این مسیر را طی نموده و به مجموع اعداد برسید. وجود چهار حالت گوناگون به محبوبیت و جذابیت این بازی افزوده است و Numbo Jumbo به بهترین های فستیوال گوگل راه پیدا کرده است .

 

بازی Cristiano Ronaldo : kick’n’Run

بازی رونالدو رانر
بازی Cristiano Ronaldo : kick’n’Run توسط Hugo Games ساخته شده و تجربه ای متفاوت را به بازیکن می دهد. در این بازی ضمن تغییر جهت کاراکتر باید توپ را نیز به سمت سبیل ها شلیک نماید تا امتیاز بدست آورید. این بازی تجربه ای جدید را از بازی های Run در اختیار شما قرار می دهد.

بازی محبوب Super Mario Run

سوپرماریو
تقریبا همه ما ساعاتی از عمر خود را صرف بازی خاطره انگیز Super Mario کرده ایم، حال نسخه ی جدید این بازی توسط شرکت اصلی منتشر شده است .
این بازی به سبک Runner است و شما باید ماریو را حرکت دهید تا از موانع بگذرد و سکه هارا جمع آوری کند این بازی با یک دست امکان پذیر است و پرش ماریو با اصابت یک انگشت انجام می شود.

بازی پرطرفدار ایرانی Quiz of kings

دانلود بازی کویز او کینگ
اگر اطلاعات عمومی نسبتا خوبی دارید می توانید ساعت ها با دوستانتان به صورت انلاین بازی Quiz of kings را بدون خستگی انجام دهید .
این بازی انلاین دونفره با بیش از 1000000 سوال متنوع و تصویری با موضوعات مختلف مثل ورزشی ، مذهبی، سینما، موسیقی و… می تواند اطلاعات شما را بسنجد.
روند بازی از این قرار است شما یا به طور تصادفی با حرف خود وارد مسابقه می شوید و یا با جستجو و پیدا کردن دوست خود وارد بازی خواهید شد و به صورت نوبتی موضوع مورد نظر خود را از میان موضوعات مطرح شده انتخاب نموده و به سوالات جواب می دهید، سولات به صورت چهارگزینه ای می باشد و شما باید پاسخ صحیح را لمس نمایید پس از پاسخ گویی به سوالات باید منتظر بمانید تا حریفتان به سولات پاسخ دهد و به این صورت در انتهای بازی کسی که بیشترین امتیاز را داشته باشد برنده بازی خواهد بود .

 

بازی تفننی و چالش بر انگیز 100 Balls

100 توپ
با اینکه این بازی یک بازی ساده است اما بسیار جذاب و اعتیاد آور می باشد، طرح گرافیکی نسبتا خوب با آهنگ های منحصر به فرد سبب جذابیت بیشتر این بازی گردیده است.
روند این بازی به این صورت است در بالا مخزن توپی قرار دارد و در پایین ظرف های متحرک هرچه انتقال این توپ ها به داخل ظرف های متحرک بیشتر باشد امتیاز بیشتری می گیرید، باید توجه داشته باشید توپ هایی که به ظرف های متحرک می رود باز به داخل مخزن بالایی برمی گردد پس باید مراقب باشید توپی به بیرون ظرف ها نرود چون آنها را از دست می دهید.