در Cristiano Ronaldo: Kick’n’Run چه خواهد گذشت؟

داستان بازی رونالدوی دونده اینگونه است که با دویدن در خیابان های زیبای فرانسه و شوت های جادویی که به سیبل متحرک یا ثابت می زنید باید امتیاز جمع نمایید. البته همه چیز به آن آسانی که فکر می کنید نبوده و در مسیرتان انواع موانع از ماشین های در حال حرکت گرفته تا فوتبالیست هایی که به سمت شما می دوند یا اشیاء و وسایل مختلف وجود دارد و ممکن است به آنها برخورد کنید.

از طرفی به تدریج سرعت شما بیشتر شده و کنترل سخت تر! در طول هر مسیری که طی می کنید، علاوه بر هدف گیری و دویدن نیاز دارید که به تکل های مدافعان جاخالی داده و از گزند بهترین مدافعان جهان دور باشید. البته جا خالی دادن ها تنها باعث افزایش رکورد نشده و با سکه هایی که به دست می آورید می توانید شخصیت اصلی را با لباس های مختلف شخصی سازی کنید.

شوت رونالدو

با وجود اینکه بخش بخش تک نفره به تنهایی برای ساعت ها سرگرمی کفایت می کند ولی توسعه دهنده با اضافه سازی قسمت آنلاین سعی کرده تا جذابیت ساخته اش را افزایش دهد؛ با بقیه بازیکن ها به صورت تک به تک مسابقه داده و با زدن بیشترین سیبل پیروز شوید.

یا تیم خود را تشکیل داده و برای کسب بیشترین رکورد به رقابت با تیم های دیگر بپردازید. وجود پاور آپ های مختلف چه در بخش آنلاین و آفلاین هم موجب گشته تا هنگام انجام بازی احساس خستگی نکرده و با گرفتن قدرت های گوناگون یک قدم به موفقیت نزدیک شوید.

گرافیک بازی در حد قابل ملاحظه ای روان و بدون کندی بوده و این امر درکنار موسیقی جذاب و انیمیشن های زیبا و رنگارنگ موج موفقیت بازی در میان سایر نمونه های سبک دونده یا همان Ruuner شده است.

بازی رونالدو

این بازی با توجه به جذابیت گیم پلی و چالشی بودن ماموریت ها و مراحلش تا کنون توانسته است مورد تحسین کاربران سراسر جهان قرار گیرد و پیشنهاد می کنیم شما هم آن را از دست ندهید. این بازی در دو نسخه ی اندروید و آی او اس ارایه شده است که میتوانید نسبت به دیوایس خود لینک بازی را دانلود کنید.