مدت‌هاست که بازی‌هایی با امکان درآمدزایی برای کاربران پا به بازار بازی‌های ویدیویی گذاشتند و با برگزاری چالش‌های متفاوت جایزه‌های نقدی و غیر نقدی به کاربران می‌دهند و از این طریق افراد بیشتری را جذب می‌کنند و هیجان بازی را افزایش دهند.

از جمله موفق‌ترین بازی‌هایی که امکان درآمدزایی دارند می‌توان به اسنپ کیو و کوییزشو اشاره کرد که توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران پیدا کنند.

بازی‌ای که امروز قصد معرفی آن را داریم یکی دیگر از بازی‌هایی است که امکان درآمدزایی در کنار بازی و سرگرمی‌ها را برای کاربران فراهم کرده است. این عنوان که مسابقه بزرگ نام دارد یک بازی در سبک اطلاعات عمومی و با پرسش‌های چهار گزینه‌ای است.

اگر دنبال یک راه جذاب و بدون دردسر برای درآمدزایی در کنار سرگرمی و بازی هستید تا انتهای این مطلب با من باشید.

بازی مسابقه بزرگ

با خودت رقابت کن

همانطور که گفته شد مسابقه بزرگ یک بازی در سبک اطلاعات عمومی و سوالات چهار گزینه‌ای است و شباهت زیادی به بازی محبوب و معروف کوییز آف کینگز (Quiz of Kings) دارد. تفاوت عمده مسابقه بزرگ با سایر بازی‌های مشابه این است که شما هیچ رقیبی ندارید و خودتان هستید و خودتان.

در ابتدا شما برای شرکت در بازی‌ها به کلید نیاز دارید. کلیدها و مسابقات انواع مختلف برنزی، نقره‌ای، طلایی و ویژه دارند و شما برای شرکت در هر مسابقه نیاز به کلید هم نام همان بازی دارید. برای هر کدام از مراحل مبلغی به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است که برای دست یابی به آن مبلغ تنها کافی است به ده سوال بازی پاسخ دهید و جایزه دریافت کنید.

گرچه پاسخ دادن به ده سوال بسیار ساده به نظر می‌رسد اما شما باید این کار را در زمان محدود ده ثانیه‌ای انجام دهید که پاسخ دادن به سوالات را دشوار می‌کند. همچنین سوالات هر چه به پایان نزدیک می‌شوند سخت‌تر خواهند شد و چالش‌های بازی آنقدر که به نظر می‌رسد هم ساده نیست.

با تلاش و تمرین و دقت کافی در کنار سرعت عمل در پاسخ دادن به سوالات قطعا می‌توانید در بازی‌ها پیروز شوید و جایزه نقدی بازی را دریافت کنید.

دانلود بازی مسابقه بزرگ

اول برادریت رو ثابت کن

نکته منفی در مورد بازی مسابقه بزرگ این است که شما در ابتدا حتما باید کلید بخرید و سازنده هیچ راهی برای دریافت رایگان کلید در نظر نگرفته و حتی یک کلید رایگان به کاربران نداده تا بتوانند بازی را تست کنند. این مورد می‌تواند باعث ریزش بسیاری از کاربران شود و بهتر بود سازنده روشی مثل تماشای تعدادی تبلیغ را برای دریافت کلید در نظر می‌گرفت و یا در ابتدای بازی حداقل شانس تجربه بازی را به کاربر می‌داد.

گرچه قیمت کلیدها نسبتا بالاست اما به همان نسبت قیمت جوایز بازی‌ها هم بالاست و در صورتی که بتوانید به ده سوال بازی پاسخ دهید حداقل دو برابر مبلغی که بابت کلید پرداخت کرده‌اید را خواهید برد که بسیار منطقی است.

سازنده برای مسابقه بزرگ کمکی هم در نظر گرفته است و شما می‌توانید با پرداخت یک سکه مرحله را رد کنید. البته این امکان در سه مرحله پایانی وجود ندارد و مراحل انتهایی را باید با تکیه بر اطلاعات عمومی خود بگذرانید. نکته عجیب در مورد بازی این است که سازنده در ابتدای بازی حتی تعدادی سکه هم در اختیار کاربران قرار نداده و یا باید سکه بخرید یا با دیدن تبلیغات سکه دریافت کنید.

در مسابقه بزرگ تنها یک روش برای کمک گرفتن وجود دارد و آن رد کردن مرحله است. بهتر بود سازنده گزینه‌های بیشتری مانند حذف دو گزینه هم در بازی بگنجاند.

مسابقه اطلاعات عمومی اندروید

از هر دری سخنی

مسابقه بزرگ پر است از سوال‌های مختلف و متنوع. سوالاتی که در بازی می‌بینید از دسته بندی‌ها و با موضوعات مختلفی است و حس یکنواختی به کاربر نمی‌دهد. ادبیات، مذهبی، ورزش، تاریخ و.. همه و همه در مسابقه بزرگ وجود دارند و باید اطلاعات عمومی قوی‌ای برای بازی کردن داشته باشید.

در کنار بازی‌های اصلی که به کلید نیاز دارند شما می‌توانید به صورت تمرینی هم بازی کنید و خودتان را محک بزنید و پس از آماده بودن وارد بازی اصلی شوید.

یکی از جذابیت‌های بازی صدا گذاری و مکث چند ثانیه‌ای قبل از اعلام درست یا غلط بودن پاسخ است که به بهترین شکل اجرا شده‌اند و هیجان خاصی را به بازی افزوده‌اند.

بازی با جوایز نقدی

همه نکات گفته شده از مسابقه بزرگ یک بازی جذاب و هیجان انگیز ساخته‌اند که می‌توانید در کنار سرگرم شدن درآمد خوبی هم بازی کسب کنید.

البته بازی نقاط ضعف دیگری هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ضعیف بودن رابط کاربری و عدم پیاده سازی بیدار نگهدارنده دستگاه در حین بازی اشاره کرد. همچنین بهتر بود بعد از پاسخ به یک سوال برای رفتن به سوال بعدی از کاربر تایید گرفته شود.

مسابقه بزرگ جوایز بزرگ و ارزشمندی برای کاربران در نظر گرفته و کیفیت قابل قبولی و راضی کننده‌ای هم دارد و جدای از بحث جوایز می‌تواند ساعات مفرحی برایتان بسازد. اگر دنبال یک عنوان سرگرم کننده و از طرفداران اطلاعات عمومی هستید مسابقه بزرگ با امکان کسب درآمد می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد.


[تماشا کنید] ویدیوشات بازی مسابقه‌ی بزرگ