اگر تا به امروز دنبال بازی‌های جدید و جذاب موبایلی بوده اید قطعا با یک عنوان از بازی‌های استیکمن (Stickman) آشنایی دارید. بازی‌هایی که کارکترهای اصلی آن در ساده و تنها از چند خط ساخته شده‌اند.

محبوب ترین بازی‌های این سبک ساخته‌های استودیو Djinnworks GmbH است. اما بازی سازان دیگری نیز از این فرمول برای ساخت بازی‌های خود استفاده می کنند.

در این مطلب از بازیاتو قصد معرفی یکی از عناوین موفق استودیو BYV که توانسته با استفاده از استیکمن‌ها و این کاراکترهای ساده بازی‌های خوب و جذابی بسازد.

اگر علاقه مند به بازی‌های مبارزه‌ای و گرافیک ساده بازی‌های استیکمن هستید این مطلب را از دست ندهید.

بازی The Spearman

قانون اول: سریع پرتاب کنید

بازی The Spearman قوانین ساده و گیم پلی روانی دارد. شما یک استیکمن دراختیار دارید و باید با استفاده از پرتاب نیزه و یا دیگر سلاح‌هایی که در اختیار شما قرار می گیرد با حریف مبارزه کنید.

باید سرعت عمل و دقت بالایی داشته باشید تا بتوانید قبل از اینکه حریف شما را بزند او را از بازی خارج کنید.

گیم پلی بازی شباهت زیادی به بازی Bowmasters دارد و میتوان بازی The Spearman را نسخه کوچک تری از Bowmasters دانست.

بازی  مرحله‌ای نیست و به صورت رکوردی انجام می شود. هرچه جلوتر می روید حریف سریع تر، با دقت بالاتر و سلاح بهتری شلیک می کند. همچنین به تعداد حریفان نیز اضافه می شود و از جایی به بعد شما مجبورید با دو یا بیشتر از آن به صورت همزمان رقابت کنید.

شاید جذاب ترین بخش بازی، حالت دو نفره آن باشد. چیزی که در Bowmasters هم وجود دارد. این حالت از بازی بین شما و دوستانتان در یک دستگاه انجام می گیرد. تجربه بازی دو نفره The Spearman قطعا یکی از بهترین تجربه های بازی دو نفره در گوشی هوشمندتان خواهد بود.

دانلود بازی The Spearman

لباس رزم به تن کن

در بازی The Spearman شما توانایی شخصی سازی کارکتر خود را نیز دارید. شما میتوانید سلاح مورد علاقه یا کلاه خود و سایر المان‌ها را برای کاراکتر خود انتخاب کنید.

البته این آیتم‌ها نیاز به سکه دارند و باید برای به دست آوردن سکه در بازی تلاش زیادی داشته باشید. البته برخی از آیتم‌ها به جای سکه نیاز به امتیاز و دست آورد خاصی نیز دارند.

هر کدام از این سلاح‌ها و یا لباس‌ها خصوصیات منحصر به فردی دارند و به قوی تر شدن کارکتر شما نیز کمک می کنند. شما می توانید به جای نیزه با بیل وارد بازی شوید تا ضربات بهتری بزنید و یا با کلاه مهندسی تا دو ضربه مقاوم تر شوید.

قابلیت هد شات هم یکی دیگر از نکات جالب بازی به شمار می رود. شما میتوانید با هد شات سکه و امتیاز بیشتری بگیرید و حریف را زودتر از پا در بیاورید.

موسیقی بازی نیز جذاب و بسیار مناسب برای بازی است. موسیقی ای که به هیجان بازی می افزاید و لذت بازی را دو چندان می کند.

با اینکه گرافیک بازی بسیار ساده است اما گاهی ممکن است تا حد زیادی حساس و هیجان انگیز باشد.

 The Spearman

بازی The Spearman با در اختیار داشتن رتبه نهم بازی‌های اکشن در گوگل پلی پیشنهاد مناسبی برای ساعات خالی شما در روز خواهد بود. اگر به دنبال یک بازی جذاب و جالب و در عین حال سبک هستید The Spearman می تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد.