قطعا تا به حال بازی‌هایی مانند No Humanity و یا OXXO را که واقعا سخت باشد، تجربه کرده‌اید و بعد از تمام کردنش احساس کنید هفت خوان رستم را تمام کرده اید. بسیاری از این بازی ها به قدری سخت هستند که ممکن است به سرعت از بازی خسته شوید، اما بازی Geometry Dash World با تمام سختی‌هایی که پیش روی شما می‌گذارد، باز هم بسیار جذاب است و حتی می توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های سخت اما جالب و جذب کننده نام برد، پس تا انتهای معرفی این بازی هیجان‌انگیز همراه بازیاتو باشید.

کم نقص و لذت بخش

این سبک از بازی‌ها به سبب سختی زیادشان شاید باب میل همه نباشند اما طرفداران به خصوص خود را نیز دارند و حاظرند سختی این بازی ها را به جان بخرند . در Geometry Dash World شما باید با لمس صفحه، مربع خود را از روی مثلث های تیز و موانع متنوع که همگی با خلاقیت زیاد، پیش روی شما چیشده شده‌اند، بپرانید. اما گیم پلی بازی به این سادگی‌ها هم نیست، بلکه برعکس به قدری سخت و در مواقعی هیجان‌انگیز می شود که ممکن است شما را مجبور به تکرار بارها و بارهای یک مرحله بکند.

رمز موفقیت در بازی: تکرار، تکرار و تکرار

موردی که بازی را سخت و در عین حال جذاب می‌کند این است که، شما بعد از هر بار شکست به ابتدای مرحله باز‌ می‌گردید! تنها راه حرفه ای شدن و پشت سر گذاشتن مراحل این بازی تکرار و تکرار این بازی است. با هر شکست، تجربه‌ای به شما افزوده می‌شود که خود کلید موفقیت و پشت سر گذاشتن مرحله است پس هر شکست در این بازی، مقدمه‌ی یک پیروزی است.

سخت اما جذاب

بخش اصلی بازی از مراحل متعددی تشکیل شده است البته بازی بخش‌های مختلفی دارد که برای مثال در یکی از بخش‌ها می‌توانید یک مرحله را با استفاده از موانع مختلف برای خود طراحی کنید و حتی آن را با بقیه به اشتراک بگذارید. طراحی مراحل بازی هوشمندانه است و از نظر بصری هم یک بازی پیکسلی نسبتاً باکیفیتی محسوب می‌شود. این بازی دارای نسخه های مختلفی است که هر کدام از نسخه ها تم به خصوص خود را دارند، از جمله نسخه‌‌ی Lite که بر روی موبایل های ضعیف به راحتی اجرا می شود و نسخه‌ی Sub Zero.

اگر به دنبال یک بازی نسبتا سخت و چالش برانگیز هستید و می‌خواهید خودتان را به چالش بکشید، بازی Geometry Dash World یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. البته این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که اگر حوصله انجام بازی های چالش برانگیز را ندارید، این بازی به هیچ وجه به شما توصیه نمی شود و بهتر است سراغ بازی های دیگری بروید، زیرا این بازی قرار است صبر و حوصله‌ی شما را به آزمون بگذارد.

اگر تجربه‌ی انجام این سبک از بازی‌ها را دارید و یا بازی مشابه این بازی را می‌شناسید حتما آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.