بازی LifeAfter: Night falls یک بازی اکشن ماجراجویی برای موبایل است که امروز به طور کامل توسط سایت بازیاتو با آن آشنا خواهید شد. بازی LifeAfter: Night falls در ادامه بازی معروف وپرطرفدار LifeAfter ساخته شده و تقریبا ادامه‎‌دهنده راه همان بازی هم هست. این بازی توسط استودیوی بازی سازی X.D.Global ساخته شده و با گرافیک مثال زدنی‌اش حسابی سرو صدا به پا کرده‌است. اگر شما قبلا بازی LifeAfter را تجربه کرده باشید و سپس این بازی را دانلود کنید شاید در ابتدا هیچ گونه تفاوتی در آن به چشمتان نیاید. تنها تفاوت در این است که بنظر این بازی چندین سال بعد از سری اول و در شب اتفاق می‌افتد.
علاوه بر این خط داستانی بازی تغییراتی داشته و همچنین شخصیت‌ها و ماجراهای جدیدی به بای اضافه شده‌اند که هیجان بازی را دوچندان کرده است.

داستان بازی LifeAfter: Night falls در یک کلام نجات دنیا از شر زامبی‌های شرور است. شما در دنیایی تاریک قرار دارید. تاریک هم از نظر فضای بازی که در شب اتفاق می‌افتد و هم از نظر شرارت‌هایی که با آن‌ها باید دست و پنجه نرم کنید. علاوه بر زامبی‌ها بیماری هم در دنیا گسترش یافته و انگار که مرگ آسان‌ترین چیزی است که قرار است اتفاق بیوفتد. اما هنوز هم امید باقی است. این شمائیید که باید برای بقای خودتان و بقیه مردم بجنگید. پس حسابی باید با داستان و شخصیت‌های بازی آشنا شوید. برای مثال باید بدانید اگر به زامبی‌ها نزدیک شوید شماهم ممکن است یکی ازآن‌ها شوید! پس راه حل چیست؟ در اینگونه بازی‌ها بهترین حمله دفاع کردن است! باید تلاش کنید یک دژ دفاعی محکم برای خودتان بسازید تا از دور دشمنان خودتان را نابودکنید.

نکته‌ای که بازی LifeAfter را سخت می‌کند هوشمند بودن زامبی‌هاست! پس اصلا نباید آن‌ها را دست کم بگیرید. حتی ممکن است بتوانند از دژ دفاعی شما عبور کنند و محاصره را بشکنند. در این صورت شما با یک دسته بزرگ از زامبی‌ها طرف هستید و باید هرجور شده آن‌ها را نابود کنید. برای اینکار انواع سلاح‌ها در اختیار شماست و باید به درستی ازآن‌ها استفاده کنید تا هم دشمن را عقب برانید و هم امتیاز جمع کنید.

از ویژگی‌های مهم بازی LifeAfter: Night falls می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود تجهیزات و سلاح‌های جذاب و متنوع در بازی
  • وجود شخصیت‌های جدید و گوناگون
  • دارای گرافیک بسیار عالی و خیره‌کننده
  • امکان شخصی‌سازی بازی با ساخت آیتم‌های مورد علاقه خودتان در طول بازی
  • امکان بازی به صورت آنلاین گروهی و تک‌نفره
  • مراحل مختلف و چالش برانگیز

در وصف بازی LifeAfter: Night falls باید گفت یک بازی اکشن و ماجراجویی با گرافیک بالا و صحنه‌های شگفت‌انگیز است که شما را حسابی درگیر یک جنگ تمام عیار با زامبی‌ها می‌کند. زامبی هایی که از همیشه باهوش‌تر و قدرتمندتر شده و کارتان برای مبارزه با آن‌ها حسابی سخت است.

پس اگر شماهم علاقه به بازی‌های اکشن با آن هم با تم مبارزه علیه زامبی‌ها دارید بازی LifeAfter: Night falls رابرای گوشی اندروید و یا IOS خودتان دانلود کنیدو قدم در دنیای تاریک و پرهیجان بازی بگذارید.

اگر این بازی را دوست داشتید حتما بازی هایی نظیر راه سخت و لبه‌ی ترس و فوق محرمانه را در سایت بازیاتو بررسی کنید.