حتما تا به حال بازی های رکوردی زیادی را تجربه کرده اید. بازی هایی مانند dancing line که اصولا پایانی ندارند و میتوانند روزهای زیادی همراه شما باشند و شما را سرگرم کنند. در این بین شاید بازی های io که بیشتر با بازی Agar.io شناخته میشوند محبوب ترین و اعتیادآورین ترین نوع بازی در بین بازی های رکوردی باشند.

امروز در بازیاتو قصد معرفی یکی از بازی های خوش ساخت در سبک io که توسط استودیو VOODOO (سازنده بازی Helix Jump)با ایده ای جذاب و نو توسعه داده شده است را داریم.

یکسان اما متنوع

سبک بازی Hole.io مانند باقی بازی های این سبک است و شما تنها باید یک کار انجام دهید: برای بقا بخورید و سایرین را حذف کنید.

در بازی Hole.io شما نقش یک سیاهچاله را دارید که در یک شهر پر از سیاهچاله های کوچک و بزرگ دیگر هستید. ابتدا شما باید با فرار از دست سیاهچاله‌های بزرگتر و فرو بردن اجسام، انسان‌ها و ماشین‌ها و.. اندازه خود را بزرگ تر کنید تا در رقابت با سیاهچاله‌های دیگر خودتان خورده نشوید.

اما این تنها بخشی از بازی Hole.io است. سبک‌های متفاوتی از بازی توسط سازنده در نظر گرفته شده اند که شما میتوانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. میتوانید از طریق بلوتوث با دوستانتان وارد بازی شوید. یا در چالش دو دقیقه ای شرکت کنید و ببینید که میتوانید در دو دقیقه کل شهر را ببلعید یا خیر.

از نظر تنوع سبک بازی دست شما کاملا باز است.

همچنین شما میتوانید شکل و شمایل سیاهچاله خود را تغییر دهید. میتوانید سیاهچاله صورتی یا آبی باشید. شاید هم سیاهچاله قلبی شکل را بپسندید. البته تعدادی از اشکال در دسترس نیستند و باید برای باز شدن آن‌ها بیشتر بازی کنید و دستاوردهای مورد نیاز هرشکل را به دست بیاورید.

با اینکه معمولا بازی‌های سبک io چندان گرافیک پیچیده ای ندارند اما در Hole.io داستان فرق دارد. شما با یک شهر کامل رو به رو هستید و همه چیز به خوبی طراحی شده است. آسمان خراش‌های چند متری تا آدم‌های در حال فرار همه به خوبی و بسیار بهینه طراحی شده اند.

در بازی Hole.io به جزئیات نیز به خوبی دقت شده است. هرچیزی که در یک شهر وجود دارد در بازی هست و ریز ترین چیزها نیز از قلم نیفتاده اند. و همه اینها در کنار هم محیط بسیار دلنشین و مناسبی برای بازی ساخته اند.

در مجموع میتوان گفت بازی Hole.io یک بازی خوب و موفق و اندکی متفاوت با بازی‌های سبک خودش است. بازی ای با گیم پلی ساده و گرافیک مناسب که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند. حتی اگر وقت زیادی برای بازی ندارید Hole.io میتواند برای شما مناسب باشد. از همین صفحه بازی را دانلود کنید و شروع به بلعیدن شهر کنید. اما یادتان باشد همیشه سیاهچاله بزرگتری هم هست.