اگر شما هم اهل بازی‌های ویدئویی هستید، حتما با بازی فری فایر(Garena Free Fire) آشنایی دارید! این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های بتل رویال است که با ژانر اکشن خود لحظات هیجان انگیزی از جنگ بر سر بقا را برای گیمرها تداعی می‌کند. اگر تجربه بازی در فری فایر را داشته باشید، برای خرید الماس، اسلحه و تجهیزات خود، حتما به این سوال رسیده‌اید که: چگونه با گیفت کارت جم فری فایر بخریم؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا با نحوه شارژ اکانت فری فایر و خرید الماس و جم‌های بازی آشنا شوید.

محبوبیت بالای بازی‌های بتل رویال و اکشن در میان تمامی بازیکنان سراسر جهان موجب شده تا کمپانی‌ها و استودیوهای زیادی اقدام به طراحی بازی‌‌های جذابی همچون پابجی و فری فایر کنند. سناریو اکشن این بازی‌ها به صورتی است که بازیکنان را به رقابت با یکدیگر برای بقا و پیروزی در بازی به چالش می‌کشد.

گیم پلی و طراحی جذاب محیط گرافیکی فری فایر، امکان بازی با سایر گیمرها در سرتاسر جهان به صورت آنلاین، کیفیت خوب و موسیقی متن جذاب و تنوع بالای مراحل، تجهیزات‌ و اسلحه‌ها و ماموریت‌های هیجان انگیز این بازی، فری فایر را به یکی از پردانلودترین بازی‌های امروزی تبدیل کرده است.

در ابتدای بازی 50 بازیکن در جزیره‌ای دور افتاده فرود می‌آیند؛ این گیمرها باید تلاش کنند تا با استفاده از امکانات و تجهیزاتی که در جزیره پیدا می‌کنند با یکدیگر رقابت کرده و زنده بمانند. آخرین بازمانده بازی قهرمان دوره فری فایر خواهد بود. در این بازی، بازیکنان با سایر گیمرها به صورت آنلاین روبرو شده و رقابتی هیجان انگیز را با استفاده از اسلحه‌های حرفه ای، تجهیزات و امکانات متنوع و فضای استراتژیک و اکشن تجربه خواهند کرد؛ طبیعتا هرچه گیمرها اسلحه و تجهیزات بیشتری داشته باشند، شانس برنده شدن آن‌ها در بازی نیز بیشتر خواهد بود! البته فری فایر راه جذابی را برای دستیابی هرچه بیشتر به امکانات و تجهیزات حرفه ای خود به گیمرها ارائه داده است: جم و الماس‌های فری فایر!

جم فری فایر چیست؟

تنها راه ارتقا قابلیت‌ها و امکانات فری فایر و همچنین دستیابی به اسلحه‌های حرفه‌ای و پیشرفته آن، داشتن پول این بازی است! جم، پول یا الماس‌های فری فایر می‌باشد که برای خرید انواع اسلحه، تجهیزات، لباس و غیره از آن استفاده می‌شود.

جم فری فایر در روند هر بازی و با عبور از هر مرحله افزایش می‌یابد، اما با سخت‌تر شدن مراحل و خرید تجهیزات کافی، ممکن است با کمبود آن مواجه شده و ناچار به خرید آن باشید. با اینکه راه‌های زیاد و بعضا پر ریسکی برای خرید جم فری فایر وجود دارد، اما خرید گیفت کارت free fire راهی قانونی، سریع و آسان است که می‌توانید اکانت بازی خود را به میزان دلخواه شارژ کرده و موجودی جم خود را افزایش دهید.

کاربرد جم فری فایر در بازی

فری فایر دارای 8 کاراکتر نیکیتا، میشا، فورد، اندرو، کلی، اولیویا و آدم و حوا می‌باشد که می‌توانید هریک از آن‌ها را متناسب با مراحل بازی خود انتخاب کنید. انتخاب هوشمندانه هر یک از این شخصیت‌ها با توجه به توانایی‌های منحصر به فرد آن‌ها شانس برنده شدن شما را در هر یک از مراحل فری فایر افزایش می‌دهد. علاوه بر این، با استفاده از جم‌های خود می‌توانید توانایی‌های کاراکتر مورد علاقه خود را ارتقا دهید. البته در نظر داشته باشید که انتخاب کاراکتر میشا تنها از طریق خرید آن با جم فری فایر امکان پذیر خواهد بود.

خرید سلاح های پیشرفته و به روز یکی دیگر از اصلی ترین کاربردهای جم فری فایر می باشد. پول مجازی فری فایر به شما کمک می‌کند با در دست گرفتن سلاح‌ها بتوانید به صورت مستمر در بازی پیشرفت کنید و حریفان خود را در میدان نبرد از بین ببرید.

علاوه بر انتخاب و ارتقا کاراکترها و خرید اسلحه‌های مختلف، جم‌های فری فایر برای خرید پوسته‌های مختلف، حیوان خانگی و سایر امکانات بازی کاربرد دارند.

گیفت کارت فری فایر

گیفت کارت فری فایر نوعی کارت هدیه می‌باشد که با اعتبارهای متنوع ارائه شده و به میزان هر یک، اکانت بازی شما شارژ شده و به موجودی جم شما افزوده می‌شود.

با خرید گیفت کارت فری فایر، می توانید الماس و جم که پول رایج بازی Garena Free Fire است را افزایش داده و مستقیماً آیتم‌های مورد نیاز خود را در بازی خریداری کنید.

نحوه شارژ کردن اکانت فری فایر

  1. پس از خرید گیفت کارت فری فایر وارد پنل عرب سایت گارنا به آدرس www.shop2game.com شوید. (برای استفاده از این سایت باید IP خود را تغییر دهید.)
  2. برای استفاده راحت‌تر از سایت می‌توانید زبان آن را به انگلیسی تغییر دهید.
  3. در صفحه اصلی سایت بر روی آیکون بازی فری فایر کلیک کرده و آیدی بازی خود را وارد کنید. (برای مشاهده آیدی بازی، وارد فری فایر شده و پس از باز شدن صفحه پروفایل اکانت خود، زیر اسم آیدی شما مشخص است که میتوانید آن را کپی کنید)
  4. در صفحه باز شده روی Voucher Garena بزنید.
  5. کد گیفت کارت فری فایر خود را در کادر Garena Prepaid Card Password وارد کرده و بر روی گزینه confirm کلیک کنید تا مبلغ آن در کیف پول شما در بازی شارژ شده و بتوانید از آن استفاده کنید.
  6. اکانت فری فایر شما، به میزان اعتبار گیفت کارت خریداری شده شارژ می‌شود.

منبع: www.iranicard.ir/blog/چگونه-گیفت-کارت-بخریم؟/