تجربه یک بازی آنلاین مفرح و لذت بخش، بدون مانع و پینگ بالا آرزوی هر گیمری است. بسیاری از گیمرها از طریق روش‌های مختلفی قصد دارند تا با سرعت و کیفیت بیشتری بازی کنند و نمی‌دانند آیتمی وجود دارد که این هدف گیمرها را برطرف می‌کند. دستیابی به آیتم‌های مختلفی مانند: اینترنت پرسرعت، گیفت کارت و آی پی ثابت می‌تواند نیاز گیمرها برای تجربه حس ناب و مهیج هنگام بازی‌های آنلاین را برطرف کند و این عوامل مسیر را هموارتر می‌سازند.

آن دسته از گیمرهایی که در داخل ایران زندگی می‌کنند، با برخی از محدودیت‌های جهانی مواجه هستند و به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایرانیان وجود دارد، دسترسی به بسیاری از پلتفرم‌ها و سایت‌های بازی غیرممکن تلقی می‌شود. البته هر مشکلی، راه‌حلی نیز دارد و اگر به عنوان گیمر بازی‌های مختلف فعالیت می‌کنید، می‌توانید با تغییر دادن آی پی خود بدون هیچ مشکلی فعالیت خود را انجام دهید و از انجام بازی‌های جدید و متنوع لذت ببرید. آی پی ثابت به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند و سد مقابل گیمرهای ایرانی را می‌شکند.

گیفت کارت برای گیمر

در ادامه این گزارش، قصد داریم دلایل استفاده از آی پی ثابت توسط گیمرها را بررسی کرده و نحوه خرید این آیتم ارزشمند را که عصای دست گیمرها است، آموزش دهیم. البته در نظر داشته باشید با خرید گیفت کارت های مختلف می توانید برخی از محدودیت ها در بازی های مختلف را از بین ببرید. 

لزوم استفاده از آی پی ثابت برای گیمرها

یکی از مهم‌ترین کاربردهای آی پی ثابت در ایران، آسان‌تر ساختن فعالیت گیمرهای ایرانی است. آدرس‌های آی پی استاتیک، ثابت است و به مرور زمان تغییر نمی‌کنند.

جالب است بدانید که در حالت عمومی، با هر بار خاموش و روشن کردن مودم، آی پی کاربر تغییر می‌کند و استفاده از آی پی ثابت این مشکل را برطرف می‌نماید و این دقیقا همان چیزی است که گیمرها و تریدرهای ایرانی به آن نیاز دارند. بسیاری از گیمرها آگاهی چندان زیادی درباره IP استاتیک ندارند و آن را با VPS اشتباه می‌گیرند که این موضوع به ضرر آن‌ها تمام می‌شود.

در حقیقت می‌توان گفت که کاربرد آی پی ثابت گستردگی فراوانی دارد و آی پی ثابت گیم و آی پی ثابت برای ترید کردن دو نمونه از بیشترین کاربردهایی محسوب می‌شوند که در میان ایرانیان باب شده‌اند.

این آی پی‌های ثابت از میزان بار روی دوش گیمرهای ایرانی می‌کاهد و دسترسی آن‌ها را به دنیایی از پلتفرم‌های مختلف و بازی‌های جدید انتشار یافته و هیجان انگیز فراهم می‌سازد. آریاپی به عنوان بهترین ارائه دهنده خدمات ارزی در ایران، آی پی ثابت را با سرعت و امنیت مطلوب به گیمرها ارائه می‌کند تا تجربه‌ای لذت بخش و پرسرعت هنگام بازی تجربه نمایند.

مزایای استفاده از آی پی ثابت برای گیمرها

آی پی ثابت در میان بازیکنان و جامعه گیمرها مشهور است؛ چراکه تجربه اینترنتی یکپارچه‌ای را به ارمغان می‌آورد. IP ثابت به عنوان آدرس اینترنتی دستگاه کاربران به شمار می‌آید که با این آدرس در تمامی دنیا شناخته می‌شوید.

اگر به عنوان یک گیمر فعالیت می‌کنید، با خرید آی پی ثابت مجبور نیستید نگران قرار گرفتن در لیست سیاه و شکست در بازی‌ها باشید و می‌توانید با خیالی راحت در بازی‌های مختلف بین‌المللی شرکت کنید. از آنجایی که شما تنها مالک و کاربر این IP خاص و ثابت محسوب می‌شوید، می‌توانید آن را به هر نحوی که لازم می‌دانید سفارشی‌سازی کنید و از مزایای آن استفاده نمایید. بسیاری از گیمرها قصد دارند با به کارگیری روش‌های مختلف، سرعت انتقال داده‌های خود را افزایش دهند، سرور شبکه را تغییر داده و از اینترنت‌هایی با سرعت بالا استفاده کنند؛ اما نمی‌دانند که تنها با استفاده از آیتم آی پی ثابت می‌توانند به تمامی این ویژگی‌ها دسترسی داشته باشند.

مزایای استفاده از آی پی ثابت برای گیمرها به قدری فراوان و کاربردی است که امروزه اکثر گیمرها به این روش روی آورده‌اند. در ادامه برخی از مزایای استفاده از این آیتم را بررسی می‌کنیم:

استفاده از آی پی ثابت باعث افزایش سرعت می‌شود

سرورهای مجازی و اختصاصی به عنوان بخشی از سرور اشتراکی اینترنت محسوب می‌شوند که به یک نفر به‌صورت خاص تعلق می‌یابند. این سروهای اختصاصی اشتراک داده‌های مختلف را مدیریت نمی‌کنند و با قرار دادن یک محیط به‌صورت کامل در اختیار یک گیمر، باعث می‌شوند سرعت پردازش افزایش پیدا کند. همچین بسیاری از افراد به سرورهای اشتراکی دسترسی دارند و به دلیل ترافیک بالای انتقال داده‌ها، سرعت آپلود بسیار کاهش می‌یابد.

این موضوع در سروهای اختصاصی برعکس است و گیمرها با خرید آی پی ثابت می‌توانند سرعت بالای انتقال داده‌ها را حفظ نمایند. آریاپی آی پی ثابت لازم برای گیمرها را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ارائه می‌کند و با خرید آی پی ثابت از آریاپی می‌توانید تجربه بهتری از دنیای بازی‌های جهانی با سرعت بالا را به دست آورید.

مزایای استفاده از آی پی ثابت

دسترسی به بازی‌های تحریم شده با آی پی ثابت امکان پذیر است

برخی از بازی‌های آنلاین، آی پی کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند و گیمرهای ایرانی با این محدودیت‌ها نمی‌توانند به بازی‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. با خرید آی پی ثابت از کشور دیگری که بازی مدنظر آن را تحریم نکرده، می‌توانید بدون هیچ مشکلی و با سرعت و امنیت بالا فعالیت خود در بازی‌های آنلاین مختلف را همراه دوستانتان تجربه کنید.

آریاپی آی پی ثابت را از کشورهای مختلف ارائه می‌کند و اشتراک آن به‌صورت 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله است؛ به همین دلیل، از هر کشوری که بخواهید و به میزان زمانی که احتیاج داشته باشید، می‌توانید آی پی اختصاصی خود را تهیه کنید.

خوب است بدانید که با خرید برخی از این آی پی‌ها مانند: خرید آی پی ثابت امارات، قادر خواهید بود امکان مسدود شدن حساب کاربری خود را کاهش داده و با سرعت بیشتری به سرویس‌های خارجی و خدمات تحریم شده دسترسی داشته باشید. 

با آی پی ثابت پینگ بازی کاهش پیدا می‌کند

اگر به عنوان گیمر فعالیت دارید و علاقه مند به بازی‌های آنلاین باشید، بدون شک با اصطلاح پینگ آشنایی هستید. یکی از مشکلاتی که بسیاری از گیمرها در بازی‌های خود با آن رو به رو اند، پینگ بالا در بازی‌های آنلاین است. این مشکل می‌تواند بر تجربه افراد در بازی تاثیر منفی داشته باشد و عملکرد مثبت آن‌ها را کاهش ‌دهد. پینگ به معنای تاخیر در زمان انتقال داده‌ای است که رایانه افراد به سرور اصلی رفته و سپس باز می‌گردد؛ به همین دلیل، می‌توانید حدس بزنید که این موضوع به چه میزان می‌تواند کیفیت بازی‌های آنلاین را تحت تاثیر قرار دهد.

همچنین به دلیل تحریم بودن برخی بازی‌ها برای گیمرهای ایرانی، استفاده از VPN یا فیلترشکن افزایش یافته است و اگر به‌صورت تخصصی در عرصه گیمینگ فعالیت کرده باشید، حتما اطلاع دارید که VPN به چه میزان بر پینگ بازی‌ها می‌افزاید.

بسیاری از گیمرها در تلاش هستند تا با استفاده از روش‌های مختلف، این مشکل را برطرف کنند که استفاده از آی پی ثابت می‌تواند کلید حل این مشکل باشد. با خرید آی پی ثابت، می‌توانید بدون درگیری با فیلترشکن‌ها، پینگ اضافی بازی‌های آنلاین را حل کنید.

یک آی پی ثابت خوب برای گیمرها چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک آی پی ثابت خوب برای گیمرها سرعت دسترسی بازیکنان به بازی‌های آنلاین را افزایش می‌دهد و محدودیت‌های این بازی‌ها را از بین می‌برد. همچنین یک آی پی ثابت کاربردی، سرور خود را از لوکیشن مناسبی ارائه می‌کند تا حساسیت پلتفرم‌های تحریم شده را کاهش دهد.

آریاپی به عنوان بهترین ارائه دهنده آی پی ثابت از کشورهای مختلف، تمامی ویژگی‌های یک آی پی ثابت مناسب برای گیمرها را فراهم کرده است و دسترسی به پلتفرم‌های بازی را همراه با امنیت بالا، آسان‌تر می‌سازد.

گیمرها هنگام استفاده از آی پی ثابت به نکات زیر دقت کنند!

رعایت مسائل فنی، آموزش استفاده از آن، سرعت و امنیت، پشتیبانی مناسب آی پی ثابت و غیره از مسائلی هستند که گیمرها هنگام خرید آی پی ثابت باید به آن توجه داشته باشند. بسیاری از ارائه دهندگان آی پی ثابت، آی پی‌های ثابت خود را از لوکیشن‌هایی انتخاب می کنند که سرعت چندان بالایی ندارند و امنیت آن‌ها نیز پایین است.

ویژگی های آی پی ثابت

بهترین انتخاب برای خرید آی پی ثابت هر لوکیشنی که مدنظر داشته باشید، آریاپی است؛ چراکه آی پی‌های ثابت خود را با سرعت کاربری و امنیت بسیار بالا همراه لوکیشن‌های مختلف ارائه می‌کند. با خرید آی پی ثابت از آریاپی، می‌توانید به راحتی به سایت‌ها و پلتفرم‌های مدنظر خود برای بازی مراجعه کنید و بدون نگرانی و ترس از سرعت پایین و باخت در بازی و تحریم شدن توسط سایت، اوقات خوشی سپری کنید.

خرید آی پی ثابت برای گیم

هنگامی که صحبت از انجام بازی‌های مهیج به میان می‌آید، استفاده از آی پی ثابتی که قطع نشده و سرعت بالایی داشته باشد، اهمیت پیدا می‌کند. از آنجایی که در بازی‌های آنلاین سرعت و امنیت بسیار مهم است، گیمرها به دنبال راهی برای مقابله با پینگ بالا و از بین بردن محدودیت‌های برخی از بازی‌ها هستند.

اگر در عرصه گیمینگ فعالیت می‌کنید و به دنبال راهی برای تجربه بهتر بازی‌های آنلاین هستید، به شما خرید آی پی ثابت را توصیه می‌کنیم.

آریاپی اولین ارائه دهنده خدمات آی پی ثابت در ایران از کشورهای مختلف است که با کمترین قیمت و بالاترین سرعت پشتیبانی، این آیتم ارزشمند را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. با خرید آی پی ثابت از آریاپی خبری از پینگ بالا، سرعت و امنیت پایین نیست و می‌توانید با پینگ مناسب همراه با سرعت بالا به بازی‌های آنلاین جدید و متنوع دسترسی پیدا کنید. برای خرید آی پی ثابت از لوکیشن‌های مختلف، کافیست به پنل کاربری خود در آریاپی مراجعه کنید و گزینه خرید آی پی ثابت را انتخاب کنید.