اگر مدت‌هاست که به دنبال بازی در سبک اکشن هستید، این بار با دستانی پر، نزد شما آمده‌ایم و می‌خواهیم به معرفی یکی از خوب‌های این سبک بپردازیم.

Shadow of Death: Darkness RPG ساخته‌ی استودیوی بازی‌سازی Bravestars Games، یک بازی در سبک نقش آفرینی (RPG) برای اندروید محسوب می‌شود.

این بازی یکی از بازی‌هایی است که با وجود روایی بودن داستان، به طرز عجیبی پرهیجان است و تمامی عناصری که یک بازی اکشن باید داشته باشد، یکجا در دل خود دارد.

سرزمین آئورورا (شهری از نور) توسط پادشاه لوتور، با دستانی نیرومند و قلبی مهربان ساخته شد. در زمان حکومت او، همه چیز در صلح و آرامش بود و ماجرا از زمانی که انجمن سلطنتی چشم اوراکل تاسیس شد، شروع شد. اگرچه هدف انجمن حفظ دانش‌های باستانی مثل جادو، کیمیاگری، طالع بینی و پزشکی بود، اما با گذشت زمان به بزرگترین و قدرتمندترین، پادشاهی تبدیل شد.

زمان فاجعه از پادشاهی سلطان لوتور 15 آغاز شد. او می‌خواست خواهرش را که در حال مرگ بود و از بیماری مهلکی رنج می‌برد، نجات دهد. برای این کار از دانش و علمی که در آزمایشگاه بود استفاده کرد، ولی در این میان آزمایشگاه منفجر شد.

با انفجار آزمایشگاه فجایع وحشتناکی رخ داد. نه تنها بسیاری از موجودات عجیب و غریب پدید آمدند، بلکه بیماری‌هایی که بدون درمان به نظر می‌رسید به سرعت بین مردم پخش شد. در همین حال، پادشاه لوتور نیز ناپدید شد و پادشاهی خود را در تاریکترین دوره‌ی تاریخ آئورورا، ترک کرد.

حال شما در نقش یک استیکمن به نام “مکس” وارد بازی می‌شوید و به ایفای نقش می‌پردازید. تا می‌توانید از فرصت‌ها استفاده کنید و سایه خود را با سلاح‌های بی شمار و مجموعه‌های زرهی تجهیز کنید تا قهرمانی، بی نظیر بسازید.

به راحتی می‌توانید در صفحه‌ی 2.5 بعدی از سمت چپ صفحه نمایش به جلو حرکت کرده و با شمشیر، سلاح و زره‌ خودتان را تجهیز کنید و موجودات را یکی پس از دیگری از بین ببرید. استفاده از تکنیک‌های مختلف در کنار دقت، سرعت و تمرکز در حین حملات هیولاها، می‌تواند شما را چندین گام به جلو ببرد.

دکمه‌های سمت راست صفحه، قدرت‌های شماست و دکمه‌های سمت چپ تنوع حرکتی شما را نشان می‌دهد. سعی کنید در طول بازی به تعادل بازی در دو جهت صفحه، توجه کنید تا بتوانید دشمنانتان را با سلاح‌های قابل ارتقا نابود کنید و با گذر از چالش‌های بازی، تبدیل به قدرتمندترین شوالیه‌ی تاریکی شوید.

اجرای بازی در دو حالت نبرد چالشی و ماجراجویی، تجربه‌ی شیرینی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما باید از تمام رازهای بازی پرده گشایی کنید تا صلح و آرامش دوباره به آئورورا بازگردد.

ویژگی‌هایی مانند ارتقا تجهیزات و مهارت‎ها، حضور طیف گسترده‌ای از دشمنان و هیولاها برای از بین بردن، کنترل لمسی عالی، سفارشی کردن سایه خود با شمشیر، لباس زره پوش، سفر به 3 سرزمین مختلف با شیاطین خاص، قدرت جادویی و همچنین گرافیک و صداگذاری مهیج بازی، از ویژگی‌های مثبت این بازی است.

بازی به نسبت حجم کم، از طراحی خوبی برخوردار است و امتیاز 4.6 در گوگل پلی نیز، خود گویای موفقیت بازی است. اگر از طرفداران بازی های اکشن هستید، بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت خواهید برد.