بعد از انتشار دومین قسمت از بازی دوست داشتنی و ماجراجویی Monument Valley در تیر ماه سال 96 و به صورت اختصاصی برای سیستم عامل ios ، این بار نوبت به انتشار این بازی برای اندروید رسید.

به گفته استودیو Ustwo Games نسخه اندرویدی دومین سری از بازی Monument Valley در تاریخ 6 نوامبر برابر با 15 آبان ماه منتشر خواهد شد.

در بازی Monument Valley شما شاهد یک بازی فوق العاده هستید که چه در زمینه آرت و چه در زمینه فنی و گیم پلی حرف هایی برای گفتن دارد و  از حداقل مشکلات برخوردار است. همانند اولین قسمت این بازی، شما شاهد جلوه های بصری خاصی خواهید بود که در هر مرحله شما را بیش از پیش در خود فرو خواهد برد .این بار هم با دنیایی هنری مواجه هستیم که شما را به راحتی مات و مبهوت خود خواهد کرد، درست همانند نقاشی های هنرمند مشهور هلندی موریس کرنلس اشر. این بازی روایتگر داستان یک مادر و دختر است که باید از یک دنیای تو در تو و رنگارنگ عبور کنند وشما به عنوان بازیکن باید با تغییر المان های موجود در بازی نظیر چرخاندن و … ، شخصیت Ro که نقش مادر را ایفا می کند را یه سمت در و یا کلید هایی بر روی زمین هدایت کنید.

اگر قبلا اولین قسمت از بازی monument valley را تجربه کرده اید، لازم است بدانید در قسمت دوم شما با معما های پیچیده تری رو به رو خواهید بود و البته وجود المان های جذاب و تازه درون بازی ، قطعا یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در تجربه قسمت جدید این بازی برای شما خواهد بود.

نظمی حاکم در بی نظمی

بازی هنری

در دنیای Monument Valley 2 علاوه بر محیط‌ های روشن و رنگارنگ، محیط‌ های تاریک و بدون معما نیز وجود خواهد داشت که این تنوع باعث می شود تا لحظه‌ای احساس تکراری شدن به بازیکن القا نشود.

با اطمینان می توان گفت که موسیقی استفاده شده در این بازی، یکی از دلایل بسیار مهم و تاثیر گذار بر روی بازیکنان است و همچنین یک حس و حال جدید و به خوبی آمیخته شده با یک هارمونی خاص و منظم را به وجود آورده است.

در پایان باید گفت Monument Valley 2 یک ساخته بی نظیر دیگر از آس تو گیمز است و تجربه این بازی به شدت برای دوست داران بازی های هنری و معمایی توصیه می شود، اگر شما هم همانند ما مبهوت این بازی قدرتمند شدید و دستگاه ios ندارید و از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید، 15 آبان ماه را به خاطر بسپارید و منتظر معرفی این بازی در مارکت های جهانی باشید.