در هر بازار مالی که فعالیت می‌کنید بسیار حائز اهمیت است تا نکات امنیتی را برای نگهداری از سرمایه‌تان در نظر بگیرید. یکی از چالش‌های کاربران در دنیای ارزهای دیجیتال انتخاب درست پلتفرم معاملاتی جهت انجام معاملات و سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال است. در ادامه این مقاله به بررسی صرافی تبدیل به خصوص موارد مربوط به امنیت آن خواهیم پرداخت تا با اطمینان خاطر صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

صرافی تبدیل

معرفی صرافی ارز دیجیتال تبدیل 

افراد برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش پولشان دچار سردرگمی هستند تا کدام روش سرمایه‌گذاری را انتخاب کنند تا هم ایمن بوده و هم سود کافی برای کاربران به همراه داشته باشد. یکی از به روز ترین و کاربردی ترین روش‌ها ایجاد حساب کاربری در صرافی‌های ارز دیجیتال و خرید و فروش ارزهای دیجیتال است، البته همانطور که میدانید ورود به دنیای ارزهای دیجیتال احتیاج به دانش و تجربه کافی دارد ولی تازه واردان به این حوزه که زمان کافی برای یادگیری ندارند می‌توانند از روش‌های کپی تریدینگ و یا هولد کردن استفاده کنند. کپی تریدینگ یکی از روش‌های مرسوم کسب سود از ارزهای دیجیتال برای افراد مبتدی است که معاملات افراد با تجربه را عینا کپی می‎‌کنند. هولد کردن ارزهای دیجیتال نیز به معنای خرید و نگهداری ارز دیجیتال در بلند است که می‌تواند سود خوبی را برای کاربران به همراه داشته باشد. 

صرافی ارز دیجیتال تبدیل یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که فعالیت خود را از سال  1400 شروع کرده است و از 220 ارز دیجیتال جهت ترید و سرمایه‌گذاری پشتیبانی می‌کند و کاربران ایرانی می‌توانند از این پلتفرم معاملاتی با رابط کاربری زیبا استفاده کنند. 

صرافی تبدیل یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که متشکل از بازار OTC و P2P می‌باشد. باتوجه به اطلاعاتی که در قسمت درباره ما وبسایت آمده است هدف از ایجاد این صرافی فراهم کردن پلتفرمی برای سرمایه‌گذاری کاربران با هر سطح و دانشی است. 

هم بنیان‌گذار صرافی تبدیل مسعود ملک محمدی در رابطه با تبدیل گفته است: “کسب و کارمان را با دو لاین شروع کردیم لاین یک سبدگردانی الگوریتمیک بود. با الگوریتم­ های هوش­ مصنوعی  به صورت اتوماتیک خرید و فروش انجام می‌شد. مشتریان این بخش می­توانند افراد و یا صندوق‌ها باشند. درحالی که تجربه کافی در حوزه بورس داشتیم تصمیم گرفتیم بر روی ارزهای دیجیتال تمرکز کنیم.

امنیت صرافی تبدیل 

صرافی تبدیل یک شرکت ثبت شده با کد مالیاتی معتبر است و بر اساس اطلاعات این صرافی با نام شرکت پیشگامان عصر نوین شریف به فعالیت خود ادامه می‌دهد

صرافی ارز دیجیتال تبدیل در راستای افزایش امنیت این پلتفرم فعال در بازار کریپتو از احراز هویت چند فاکتوری استفاده می‌کند و بر اساس سطح کاربری هر کاربر محدودیت واریز و برداشت تعیین کرده است. سطوح ایمنی در نظر گرفته شده شامل، استفاده از پسورد قوی، سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای و همچنین استفاده از سیستم اطلاع رسانی است. برای تنظیم سطح ایمنی پنل کاربری تان در صرافی تبدیل مراحل زیر را انجام دهید: 

  • ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید و از قسمت تنظیمات برای اضافه کردن سطح ایمنی اکانت کاربری عبارت ” امنیت و اطلاع رسانی” را انتخاب کنید. 

با توجه به نکات گفته شده در نظر داشته باشید که همیشه نکات امنیتی را رعایت کنید و اگر هر از گاهی معامله می‌کنید حتما از کیف پول سرد جهت ذخیره سازی و نگهداری از دارایتان استفاده کنید. 

سیستم احراز هویت در صرافی 

پس از ثبت نام در صرافی و ایجاد حساب کاربری یکی از مهمترین مراحل احراز هویت در صرافی است که به صورت آنلاین انجام می‌شود. تمامی مراحل انجام احراز هویت برای فراهم کردن بستری امن و جلوگیری از تخلفات در بازار ارزهای دیجیتال است. کاربران می‌بایست برای تکمیل مراحل احراز هویت خود مدارک شناسایی شامل؛ اطلاعات حساب بانکی و اطلاعات شخصی را تکمیل کنند در ادامه کاربران زمانی را در نظر می‌گیرند تا تیم پشتیبانی تبدیل برای تکمیل فرایند احراز هویت با آن‌ها تماس بگیرد. 

کاربران یک روز پس از احراز هویت می‌توانند برداشت ارز انجام دهند. 

پشتیبانی 

صرافی تبدیل برای کاربران خود پشتیبانی 24 ساعته از طریق چت آنلاین و تلفن همراه را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی دسترسی لازم را با بخش پشتیبانی وب سایت داشته باشند.

مزایای استفاده از صرافی تبدیل

صرافی ارز دیجیتال تبدیل، یکی از پلتفرم‌های معاملاتی ایرانی است که از مزایای منحصر به فرد زیر برخوردار است: 

  • با اپلیکیشن حرفه‌ای تبدیل همه جا به خدمات این صرافی دسترسی دارید. 
  • ابزار حرفه‌ای معامله 
  • کیف پول اختصاصی و ایمن 
  • پشتیبانی سریع و حرفه‌ای 
  • احراز هویت سریع و آسان 
  • امکان کسب درآمد 
  • حداقل فاصله خرید و فروش 
  • بالاترین تنوع ارزی میان صرافی‌های ارز دیجیتال
صرافی تبدیل

معرفی صرافی تبدیل به نقل از ارزتودی

صرافی ارز دیجیتال ایرانی تبدیل، یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال موجود در ایران است. این صرافی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و… را قابل خرید و فروش می‌کند. همچنین این صرافی قابلیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال با استفاده از ریال ایرانی را نیز داراست. برای استفاده از این صرافی، کاربران باید حساب کاربری در آن ایجاد کنند و پس از تایید حساب، می‌توانند با استفاده از ریال یا ارزهای دیجیتال، خرید و فروش را انجام دهند.

مقایسه صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی 

با افزایش تعداد کاربران فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، پلتفرم‌های معاملاتی زیادی در ایران شروع به فعالیت کردند که هر کدام از آن‌ها نسبت به بقیه ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارد، لذا در ادامه به مقایسه 3 تا از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی می‌پردازیم. 

صرافی اوکی اکسچنج، یکی از صرافی‌های نامدار ایرانی است که از سال 1396 فعالیت خود را شروع کرده است و از 700 نوع توکن جهت انجام معاملات پشتیبانی می‌کند. نرخ کارمزدها در این صرافی 0.35 درصد می‌باشد. 

صرافی نوبیتکس نیز فعالیت خود را از سال 1396 شروع کرده است و پرطرفدارترین پلتفرم‌های معاملاتی در ایران است. 

صرافی تبدیل که در این مقاله تلاش کردیم به معرفی مزایا و قابلیت‌های آن بپردازیم از طراحی بسیار خوبی در وبسایت و اپلیکیشن برخوردار بوده و تلاش می‌کند با ارائه خدمات متمایز رضایت کاربران را جلب کند. 

جمع بندی 

با توجه به مواردی که بیان شد صرافی تبدیل یکی از صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که از استانداردهای خوب امنیتی و امکانات برخوردار است  و می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات این صرافی استفاده کنید. برای دسترسی به این صرافی کافی است به آدرس tabdeal.org وب سایت مراجعه کنید.