بازی فیفا یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ‌ترین بازی‌ ها در دنیای بازی ‌های ویدیویی و فوتبال است. آخرین سری بازی ‌های فیفا که توسط استودیو EA Sports طراحی شده است، با نام جدید EA Sport FC 24 وارد دنیای گیم شده است. سری جدید بازی FC 24 از نظر گرافیکی و گیم ‌پلی، بهبودهای بسیاری داشته است و دارای ویژگی ‌های جدیدی است که می‌ تواند تجربه فوق‌ العاده‌ ای از بازی فوتبال در اختیار گیمرهای این بازی جذاب قرار دهد. اما برای تجربه کامل این بازی‌ ها و بهره ‌مندی از مزایای آن، داشتن اکانت قانونی بسیار مهم است. در ادامه ضمن اینکه قصد داریم ویژگی های جذاب و هیجان انگیز بازی FC24 را بررسی کنیم، شما را راهنمایی خواهیم کرد که چگونه و از کجا اکانت قانونی EA Sport FC 24 برای کنسول ‌های PS4 و PS5 خود را خریداری کنید و از مزیت های داشتن اکانت قانونی بهره مند شوید. در ادامه همراه ما باشید.

مختصری از بازی EA Sports FC 24

با قطع همکاری شرکت EA Sports با باشگاه فیفا، بازی فیفا با نام جدید FC 24 وارد دنیای گیم شده است. بازی FC 24 دارای بیش از 33 لیگ و 700 تیم می باشد. مسابقاتی که در این بازی وجود دارند شامل لیگ قهمانان، لیگ برتر انگلیس، لالیگا و بوندسلیگا هستند.

بازی FC 24 در مقایسه با نسخه های قبلی ، تغییرات زیر را داشته است:

  • جزئیات بیشتر و دقیق‌ تر

در FC 24 از HyperMotion V ، جدیدترین نسخه تکنولوژی HyperMotion رونمایی شده است و همه چیز واقعی ‌تر و فیزیکی ‌تر شده است. این تکنولوژی زمینه فیلم‌ برداری 180 درجه مانند مسابقات واقعی را فراهم می کند. طراحی بازیکنان نیز دارای جزئیات ریزتر و واقع‌گرایانه ‌تر است.

  • اضافه شدن تیم بانوان به بازی

شما در این بازی می ‌توانید تیم خود را به صورت ترکیبی از بازیکنان زن و مرد بچینید. قدرت و مهارت بازیکنان مرد و زن به صورت یکسان طراحی شده است.

  • تکمیل شدن قابلیت کراس- پلی

در FC 24 یکی از تغییراتی که طرفداران همیشه منتظرش بودند، انجام شد و حالت کراس-پلتفرم برای تمامی حالت ‌های چند نفره در دسترس قرار دارد.

  • تکنولوژی Play Style

با این تکنولوژی بازیکنان می ‌توانند از قابلیت ‌های فردی خود در موقعیت ‌های گوناگون استفاده کنند. در واقع با استفاده از داده ‌های آماری فوتبال، توانایی‌ هایی در بازیکنان اعمال می ‌شود که با توانایی ‌هایشان در واقعیت مطابقت دارد.

  • اضافه شدن ویژگی‌ های جذاب به حالت Career Mode

در این حالت تاکتیک ‌های شخصی مربیان به بازی اضافه گردیده است. هم‌ چنین در حالت کریر بازیکن، شما مدیر برنامه خود را دارید که در نقل و انتقالات به شما کمک می کند. برای شما اهدافی تعیین خواهد کرد تا مسیر بهتری را انتخاب کنید و وارد تیم‌ های مطرح و بزرگ شوید.

  • اضافه کردن دوربین برای داور

یکی دیگر از تغییرات جالب FC 24 اضافه شدن دوربین اول شخص برای داور است تا بازیکنان تجربه ‌ای از قضاوت در فوتبال را نیز داشته‌ باشند.

  • تغییرات و بهبودهایی در بخش گزارشگری

گزارشگران جدیدی در بخش گزارشگری اضافه شده اند. همینطور کاتسین ‌ها و میان ‌پرده ‌های تازه ‌ای نیز اضافه شده ‌اند. مثلا برخی بازیکنان در هنگام دفاع خوب و یا نجات تیم از گل خوردن خوشحالی خواهند کرد.

مزایای خرید اکانت ظرفیتی قانونی FC 24 برای PS4 و PS5

توجه به جزئیات در fc24

شما برای اینکه بتوانید از قابلیت‌ های جذاب بازی fc 24 بهره مند شوید، باید اقدام به خرید اکانت fc 24 نمایید. از مزیت های خرید اکانت ظرفیتی قانونی FC 24 برای PS4 و PS5 موارد زیر هستند :

  • اکانت ‌های ظرفیتی به نسبت روش ‌های دیگر ارزان تر هستند. (خرید اکانت قانونی ps5)
  • اکانت‌ های ظرفیتی قانونی می باشند و شما می توانید با اتصال به اینترنت، از قابلیت های این بازی بهره ببرید.
  • گزینه‌ های متفاوت و متناسب با نیاز شما در امانت ظرفیتی قانونی موجود است.
  • می توانید بدون دغدغه و بدون ریسک بن شدن و غیر فعال شدن اکانت خود بازی کنید. با خرید اکانت قانونی دیگر نگرانی برای بن شدن اکانت و کنسول خود ندارید.
  • از خرید گیفت کارت و به صرفه بودن به نسبت دیسک‌های فیزیکی بازی که قیمت‌های بالایی دارند، بی نیاز خواهید بود
  • امکان فروش مجدد ( ظرفیت 2 و 3) برای شما وجود دارد.

انواع ظرفیت ‌های اکانت قانونی برای PS4 و PS5

اکانت ‌های بازی FC 24 در سه ظرفیت متفات عرضه می‌ شوند:

  • ظرفیت 1

در این ظرفیت صرفا امکان بازی به صورت آفلاین وجود دارد و اگر کنسول به اینترنت متصل شود، بازی قفل خواهد شد. درنتیجه این ظرفیت مناسب افرادی که می ‌خواهند به صورت آنلاین بازی کنند نیست. این نوع به دلیل آفلاین بودن و نداشتن گارانتی دارای قیمت کم ‌تری می‌باشد.

  • ظرفیت 2

در این ظرفیت بازی بر روی کنسول اکتیو خواهد شد و امکان بازی به هر دو صورت آنلاین و آفلاین وجود دارد و محدودیتی نیز برای دانلود بازی وجود ندارد. هم‌ چنین می ‌توان بازی را در اکانت شخصی نیز اجرا کرد. از ویژگی ‌های دیگر این ظرفیت می ‌توان به قابلیت فروش مجدد و امکان بازی چند نفره آفلاین نیز اشاره کرد. ( گارانتی دائم)

  • ظرفیت 3

در این ظرفیت نیز امکان بازی به صورت آنلاین و آفلاین وجود دارد اما تفاوت آن در این است که تنها در اکانت ارائه شده توسط فروشنده می‌توانید بازی کنید. هم‌ چنین اینترنت کنسول باید همیشه متصل باشد. در این ظرفیت نیز محدودیت زمانی برای دانلود بازی وجود ندارد. ظرفیت 3 نیز دارای قابلیت فروش مجدد و بازی چند نفره آفلاین می ‌باشد.

چگونه اکانت قانونی FC 24 برای PS4 و PS5 خود خریداری کنیم؟

چگونه اکانت ظرفیتی fc24 را بخریم

برای خرید اکانت قانونی باید به منابع معتبر و قابل اعتمادی مراجعه کنید. شما می‌توانید برای خرید اکانت قانونی FC 24 از مجموعه گیم‌ پردایس که یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در این زمینه است کمک بگیرید و تجربه ‌ای از خرید امن و دلچسب با مناسب‌ ترین قیمت برای خود بسازید و از بازی جذاب FC 24 لذت ببرید. با مجموعه ما از قانونی بودن اکانت خود اطمینان خواهید داشت.

با خرید اکانت قانونی تمامی قسمت‌ های بازی مانند آلتیمیت تیم، کریر مود، فرندلی مود، کیک آف، فیفا استریت، سیزن، انواع تورنومنت‌ها و انواع چالش‌های بازی برای شما قابل دسترس خواهد بود.

نحوه خرید اکانت قانونی FC 24

ابتدا باید در سایت گیم پردایس ثبت نام کرده و یا اگر دارای حساب کاربری هستید، وارد حساب کاربری خود شوید.

نحوه ثبت نام در سایت گیم پردایس

ابتدا شماره همراه خود را وارد کنید. پیامکی حاوی کد تحویل برایتان ارسال می ‌شود. کد را وارد کرده و تایید کنید. در بخش بعدی نیاز است نام، ایمیل و کد ملی خود را وارد کرده و دکمه ثبت اطلاعات را بزنید و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

پس از ثبت نام، به دقت کنسول خود را انتخاب کنید ( PS4 یا PS5)، سپس با توجه به ویژگی ‌هایی که درباره هر یک از ظرفیت ‌ها داده شده است، ظرفیت مد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. حال می‌ توانید با وارد شدن به صفحه پرداخت، اکانت خود را خریداری کنید.

نکته: پس از خرید اکانت قانونی شما مشکل ریجن دستگاه نیز نخواهید داشت و برای هر ریجن دستگاه اکانت قانونی مد نظر خود را به راحتی می‌توانید دریافت کنید.

سخن پایانی

FC 24 یا همان فیفا 24، جدیدترین سری از محبوب ‌ترین بازی ‌های فوتبال مجازی است. این بازی جذاب و هیجان ‌انگیز تغییرات فراوانی به نسبت نسخه ‌های قدیمی ‌تر خود پیدا کرده است و شما می‌توانید به صورت آفلاین، آنلاین و همراه دوستانتان از این بازی لذت ببرید.

چگونگی خرید بازی FC 24 به صورت قانونی یکی از دغدغه ‌های مهم علاقه ‌مندان این بازی است چرا که با خرید به صورت هکی و غیر قانونی امکان بن شدن بازی و هم‌ چنین امکان بن شدن همیشگی کنسول از بازی ‌های آنلاین و حتی بازی ‌های آفلاین مختص کنسول وجود دارد.

این نگرانی با وجود مجموعه گیم‌ پردایس برای گیمر های عزیز کاملا حل شده است. شما می‌توانید برای PS4 و PS5 خود با تعیین شرایط موردنظر خود، یکی از ظرفیت‌ های یک، دو و یا سه را انتخاب کنید و آن را با بهترین قیمت و به صورت کاملا قانونی و معتبر خریداری کنید.