بازی های تلگرام

تقریبا یک سال است که از عمر تلگرام، محبوب ترین پیام رسان میان کاربران ایرانی می گذرد. شرکت تلگرام در آخرین به روز رسانی های اپلیکیشن خود، قابلیت هایی برای توسعه بازی های تحت این پیام رسان ارائه کرد که با استقبال خوبی هم مواجه شد. حال بیش از پیش بازی های تلگرام مورد توجه قرار گرفته اند. در این مقاله و به بهانه تولد یک سالگی تلگرام قصد داریم تا با تعدادی از بازی های رباتی این اپلیکیشن آشنا شویم. با ما در بازیاتو همراه باشید.

Math Battle

بازی های تلگرام

سرعت، دقت، انتخاب. این بازی را می توان در این 3 کلمه خلاصه کرد. مسائل ریاضی همچون اعمال جمع و ضرب بسیار ساده هستند و به راحتی می توان آنها را انجام داد. ولی در این بازی کمی به دردسر خواهید افتاد.چرا که آنقدر ها هم که فکر می کنید آسان نخواهد بود. شما باید در کمترین زمان به درستی انتخاب کنید. سرعت حرف اول را می زند ولی نکته ای که بسیار مهم است دقت در انتخاب است. شاید و حتی نتوانید حاصل جمع دو عدد یک رقمی را هم درست بگویید! اگر به دنبال یک چالش مفید و یک بازی خوب برای ورزش ذهن و محک زدن خود هستید پیشنهاد ما این بازی است. در این عنوان دوستان خود را هم دعوت کنید تا بیش از پیش انجامش لذت بخش شود.

برای انجام این بازی می توانید از ربات @gamebot استفاده کنید.

Mr. Muscle

بازی های تلگرام

تعادل و دیگر هیچ. همیشه بازی کردن این گونه بازی ها بسیار هیجان انگیز است خصوصا وقتی ایده، ایده ی جدیدی باشد. در ابتدای این بازی یک جسم مستطیل شکل در اختیار دارید که هنگامی که بازی را شروع میکنید، باید طوری آن را تقسیم کنید که وزنه بردار به هیچ طرفی خم نشود و تعادلش حفظ شود. اما به این آسانی ها هم نیست. این کار باید با نهایت دقت انجام شود و هم چاشنی آن. اگر به دنبال یک بازی جدیدی هستید و می خواهید با دوستان خود یک سرگرمی داشته باشید، این بازی را حتما امتحان کنید.

برای انجام این بازی می توانید از ربات @gamee استفاده کنید.

Snake

بازی های تلگرام

نوستالژی. گوشی های قدیمی ضخیم را یادتان است؟ در زمانی که نوکیا پادشاه بلامنازع صنعت تلفن همراه بود، این بازی به یکی از بهترین بازی های موجود در محصولات این شرکت تبدیل شده بود! کمتر کسی  پیدا می شود که این بازی را انجام نداده باشد. اما آیا برای تکرار نوستالژی ها هنوز هم باید به سراغ گوشی های قدیمی خود برویم؟جواب این سوال یک چیز بیشتر نیست. این بار راحت تر از همیشه این بازی در دسترس همگان قرار گرفته تا خاطره های آن دوران را برایمان زنده کنند. فقط کافی است مانند قبل، مار نقطه های ظاهر شده را ببلعد تا بزرگ و بزرگتر شود و به جایی برخورد نکند. پس منتظر نمانید.

برای انجام این بازی می توانید از ربات @gamee استفاده کنید.

Space Orbit

بازی های تلگرام

تیر آخر. نوبت به بهترین بازی این لیست میرسد. جایی که در آن باید از شر تیر های شلیک شده، فرار کنید.شخصیت اصلی موجود در محیط بازی مدام در حال چرخش به دور دایره است و این شمایید که با لمس صفحه جهت آن را تغییر می دهید. اگر بخواهیم پرگرافیک ترین بازی این لیست را انتخاب کنیم،بدون شک Space Orbit جایگاه نخست را دارد. همه چیزخوب طراحی شده و یک بازی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت با دوستان در محیط تلگرام است.

برای انجام این بازی می توانید از ربات @gamee استفاده کنید.