همانطور که در بخش اول بهترین بازی های گرافیکی گفتیم، انتخاب بهترین بازی های گرافیکی بسیار دشوار است اما در این بین می توان به عناوینی اشاره کرد که آنقدر جذاب و خوب هستند که می توان آنها را بدون هیچ گونه تردید و شکی در یک لیست کوچک قرار داد. با ما در بازیاتو همراه باشید تا به معرفی بهترین بازی های گرافیکی بپردازیم.

Injustice 2

تنها در یک کلمه میتوان این بازی را توصیف کرد: فوق العاده. پیش از عرضه این بازی روی کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفتند تا نسخه اندروید و ای او اس این بازی را تولید کنند تا علاقه مندان مدتی سرگرم شوند. بازی همانند نسخه کنسولی بزرگتر خود،ا ز یک خط داستان مشابه پیروی می کند و ادامه دهنده نسخه قبلی است. از ویژگی های این بازی می توان به حضور شخصیت های دوس داشتنی سینمایی همچون بتمن و سوپرمن اشاره کرد. طبق گفته شرکت سازنده بازی، بخش داستانی و مبارزاتی این بازی بهبود یافته و موجب استقبال بیشتر بازیکنان خواهد شد.

اما در این بین گیم پلی فوق العاده این بازی بیشترین تاثیر را بر روند بازی دارد.صدا گذاری بسیار خوب،طراحی شخصیت ها و محیط بازی به شکل خیره کننده همه و همه باعث شدند تا با یکی از بهترین بازی های این سبک مواجه باشیم. اگر از دنبال کنندگان فیلم های سینمایی و کمیک ها باشید، این بازی شما را بیش از پیش به وجد خواهد آورد.

Horn

بگذرید از همین اول بگوییم. این بازی ساخته شده تا موبایل شما به یک چالش بزرگ و واقعی دعوت شود. این بار در بازیاتو قصد داریم تا به معرفی یکی از بهترین بازیهای پرگرفیک دنیای اسمارت فون ها بپردازیم. داستان بازی به این گونه است که شما در نقش یک آهنگر که به دنبال سرزمین مادری خود پا به یک دنیای ناشناخته می گذارد، ظاهر می شوید.طراحی شخصیت ها آنقدر خوب هستند که شما حس متفاوتی از یک سرزمین ناشناخته را پیدا می کنید. محیط بازی همراه با صداگذاری مناسب نیز از جمله عواملی است که این بازی را به یکی ازبهترین های این لیست تبدیل کرده است.

از جمله ویژگی های بارز این بازی میتوان به ارائه شدن آن برای چیپست های مختلف ،کنترل خارق العاده لمسی بازی اشاره کرد. به جرئت می توان گفت که شما یک بازی در حد و اندازه کنسول را روی موبایل خود اجرا می کنید.اگر به دنبال ماجراجویی هستید، پیشنهاد ما تجربه یکی از بهترین شاهکار های بازی های دنیای اسمارت فون ها یعنی بازی Horn است.

Iron Blade: Medieval Legends

باز هم یک اثر بی نظیر دیگر از استودیو پر آوازه گیم لافت؛ شما در این بازی در نقش یک نجات دهنده ظاهر می شوید، در دنیایی که پر شده از تاریکی. اهریمن در حال بازگشت بوده و همه جا را سحر و جادو فرا گرفته است. حال این شمایید که باید اوضاع را سروسامان دهید. حرکات و اکشن های موجود در این بازی همانند قطع کردن سر و هم چنین وجود سلاح های گوناگون و خاص باعث جذابیت بیشتر این بازی شده است. همه چیز به خوبی و با جزییات فراوان طراحی شده و در کنار همه ی اینها،صداگذاری عالی و کنترل های لمسی خوب اضافه شده تا یکی از بهترین تجربه های ممکن را داشته باشید.

Dawn of Titans و War Planet Online: Global Conquest

این بار به سراغ سبک استراتژی می رویم تا با دو تا از بهترین عنوان های این سبک آشنا شویم. امروزه بازار بازی های استراتژی داغ داغ است و کمتر کسی را می توان یافت که این سبک را بازی نکرده باشد.از جمله بازی های پرطرفدار این سبک می توان به Clash Of Clans اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر است.اما در اینجا ما به سراغ یکی از هیجان انگیز ترین بازی های این سبک رفته ایم.این بازی با دارا بودن گرافیک بسیار خوبی توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند.داستان بازی به این شکل است که در ابتدا باید قلمرو خود را به سلیقه خود بسازید و سپس با حمله به دیگر بازیکنان،منابع و امتیازاتی را جمع آوری کنید.

در پایان باید به این مورد اشاره کنیم که جای عناوین بزرگ دیگری در این لیست خالی است. بازی هایی همچون Galaxy on Fire 3 ، Infinity Blade 3 و … . اما سعی کردیم از بین تمامی عناوین،بهترین ها را انتخاب وبه شما معرفی کنیم.