بازی‌های رانر (Runner) چه در مارکت‌های داخلی و چه خارجی هنوز هم طرفداران زیادی دارند و روز به روز به تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود.

بازی که امروز قصد داریم به معرفی و بررسی اجمالی آن بپردازیم یکی از بازی‌های راه یافته به مرحله نهایی مسابقه کژوال کمپ به حساب می‌آید که از مهر ماه 97 با همکاری کافه بازار و آواگیمز در حال برگزاری است.

گریز از بزرگراه یک بازی رانر با حال و هوای موتور سواری در یک بزرگراه بی‌انتها است که شما باید بدون برخورد به وسایل نقلیه موجود در بزرگراه برای کسب سکه و آیتم‌های جذاب تلاش کنید و بهترین رکورد را به ثبت برسانید.
أانلود بازی گریز از بزرگراه
گریز از بزرگراه که در مدت زمان کوتاهی توسط تیم بلک بیتس توسعه یافته و هم‌اکنون در مرحله داوری مسابقه کژوال کمپ حضور دارد توانسته در عین سادگی یک سرگرمی جالب را به بازیکنان موبایلی ایرانی هدیه کند.

گاز، ترمز و تغییر لاین همه‌چیز را مشخص می‌کند!

با ورود به این بازی، یک راهنما در اختیار شما قرار می‌گیرد که گام به گام شما را تا رسیدن به یک آمادگی برای ثبت رکورد همراهی می‌کند.

اگر چه زمان این آموزش کمی طولانی است و احتمال دارد پس از گذشت چند دقیقه حس یکنواختی را به کاربران تازه وارد تحمیل کند.

البته بعد از گذشت آموزش، بازیکنان می‌توانند به راحتی در بزرگراه حرکت کرده، سکه پیدا کنند و با پیدا کردن آیتم‌هایی مثل بنزین به راه خود ادامه دهند.با استفاده از سکه‌هایی که درون بازی به دست می‌آورید با مراجعه به گاراژ می‌توانید موتور و توانایی‌های خود را افزایش داده و روند ثبت رکورد را ساده‌تر و دلنشین‌تر کنید.

بازی موتوری گریز از بزرگراه

بازی گریز از بزرگراه همچنان نقص‌هایی دارد که به لطف تیم جوان و سازنده بازی در هر بروزرسانی تعدادی از این مشکلات رفع شده و انتظار می‌رود در آینده‌‌ای نزدیک شاهد یک بازی قابل قبول از این تیم باشیم.

صداگذاری، انیمیشن‌های کلی حرکت موتور، هیجان نامتناوب موجود در گریز از بزرگراه، می‌تواند پتانسیل سرگرم‌کنندگی را در این بازی زنده نگه دارد.

به طور کلی امیدواریم این بازی هر چه سریع تر با بهبود تجربه‌ی کاربری، افزایش جلوه‌های بصری و ایجاد محدودیت‌هایی بر روی امتیاز بتواند به سرگرمی مناسبی برای بازیکنان بیشتری تبدیل شده و همچنین جایگاه قابل قبولی را در بین بهترین‌های رقابت کژوال کمپ به دست آورد.

فرار از دست پلیس، لایی کشیدن بین موانع مختلف و هیجانی فراتر از انتظار، می‌تواند هر لحظه شما را در بازی شگفت زده کند پس بدون توقف، به راه خود ادامه دهید.

اگر شما هم عاشق رکورد شکنی هستید و دوست دارید اوقات فراغت‌تان را با یک بازی ساده ایرانی پر کنید، قطعا “گریز از بزرگراه” می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما در این ایام باشد.