بازی های آفلاین بازی هایی هستند که برای بازی کردن به اتصال اینترنت نیاز ندارند. کاربر فقط باید بازی را اجرا کند. در این بازی ها، رقیب بازیکنان هوش مصنوعی است. برخی بازی های آفلاین امکان بازی چند نفره در یک دستگاه را نیز دارند. 

یکی از لذت بخش‌ترین تجربه هایی که می‌توانید با دوستان یا خانواده خود داشته باشید، بازی کردن بازی های دو نفره است. با پیشرفت تکنولوژی، تجربه بازی های دو نفره نیز بسیار راحت‌تر شده است. شما می‌توانید در هر جمعی با یک بازی دو نفره جذاب، سرگرم شوید و هر کدام از بازی های لیست که علاقه مند بودید را می توانید از طریق صفحه ی اکانت قانونی بازی ps4  تهیه کنید.

Crash Team Racing Nitro-Fueled

  • سال انتشار: 2019
  • سبک: ماجراجویی

Crash Team Racing Nitro-Fueled یک بازی مسابقه‌ای کارتونی است که توسط استودیو Beenox توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. این بازی نسخه بازسازی شده‌ای از Crash Team Racing است که اولین بار در سال 1999 توسط Naughty Dog برای پلی‌استیشن ساخته شده بود. در این بازی، بازیکنان از شخصیت‌های مختلف سری Crash Bandicoot استفاده می‌کنند و باید در مسابقات رانندگی با یکدیگر رقابت کنند. 

آن‌ها باید از موانع دوری کرده، مسیرهای گوناگون را برای رسیدن به خط پایان طی کنند. همچنین می‌توانند از قدرت لغزش و پرش برای افزایش سرعت، استفاده از بوست‌ها و بهره‌گیری از توان‌های پراکنده در مسیر برای تقویت خود یا مقابله با حریفان استفاده کنند.

 علاوه بر این، یک حالت ماجراجویی کامل در بازی وجود دارد که با پیشرفت بازیکن، مناطق و شخصیت‌های جدید بازگشایی می‌شوند.

برای خرید اکانت بازی کراش تیم ریسینگ می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://gamario.com/product/crash-team-racing-nitro-fueled

بازی های ps4 آنلاین دو نفره

Gran Turismo Sport

  • سال انتشار: 1997
  • سبک: اتومبیل رانی

سری بازی Gran Turismo همواره به عنوان یکی از بهترین شبیه‌سازهای رانندگی مطرح بوده است. این سری، به رانندگی به عنوان یک فعالیت حرفه‌ای نگاه می‌کند و با استفاده از پیشرفته‌ترین روش‌های شبیه‌سازی، شرایط نزدیک به واقعیت را خلق می‌کند.

این سری اولین بار در سال ۱۹۹۷ و برای نسل ششم بازی‌های ویدیویی ارائه شد و در طول نسل‌های بعدی نیز همواره مورد استقبال قرار گرفت. بخش آرکید این بازی شامل مدهایی مانند Single Race، Time Trail، Drift Trail و Custom Race است که امکان رقابت با رانندگان هوش مصنوعی بسیار قوی را فراهم می‌کند. از لحاظ گیم‌پلی، بازی بسیار روان و واقعی است و فیزیک آن نیز بسیار خوب و بی‌نقص طراحی شده است.

Resident Evil: Revelations2

  • سال انتشار: 2015
  • ژانر: ماجراجویی، ترسناک

اپیزود دوم «رزیدنت اویل: مکاشفات۲» نسبت به اپیزود افتتاحیه پیشرفت کرده است و از مشکلات و نقاط ضعف آن رهایی یافته است. این اپیزود پرانرژی‌تر و پر از لحظات خوب است، از لحاظ ترسناک بودن، مطابق انتظار، «مکاشفات۲» چندان هم وحشتناک نیست. اما در زمینه داستان‌گویی، این بازی امیدوارکننده و آینده‌دار به نظر می‌رسد. داستان بازی که در ژانر فیلم‌های «اره» قرار می‌گیرد، توانسته قواعد این ژانر را به خوبی رعایت کند و به تدریج راز و رموز را معرفی و تقویت کند، تا بازی‌کننده را در انتظار اتفاقات بعدی نگه دارد. در این اپیزود، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و همانند اپیزود اول، با یک پایان جذاب و هیجان‌انگیز به پایان می‌رسد و بازی‌کننده را مشتاق ادامه ماجرا می‌کند. 

Knack II

  • سال انتشار: 2017
  • ژانر:ماجرایی

Knack 2 اخیرا عرضه شده و توانسته پیشرفت خوبی نسبت به نسخه اول خود داشته باشد. بازی دارای 15 مرحله و گیم پلی 10 الی 15 ساعته است که به آن نمره قابل قبولی داده است. البته قابلیت های جدید بازی دیر معرفی می شوند و تا مراحل اولیه، گیم پلی محدود به حرکات ساده است. با این حال، مراحل بازی با رنگ های شاد و نورپردازی روشن طراحی شده تا مخاطب کودک را جذب کنند و معماهای بازی نیز عمدتا ساده هستند. نکات قوت بازی شامل گیم پلی نوستالژیک، حالت دو نفره آفلاین و طراحی متنوع مراحل است.

Injustice 2

  • سال انتشار:2017
  • ژانر: مبارزه ای، ماجرایی

Injustice 2  توانسته معادلات تکراری بازی‌های مبارزه‌ای را به هم بریزد. این بازی از نظر محتوا بسیار غنی است و شامل انواع مختلف حالت‌ها و تعداد زیادی کاراکتر جذاب و دقیق است. Injustice 2 فراتر از سایر بازی‌های مبارزه‌ای رفته و حتی بخش داستانی نیز ارائه داده است که نه تنها یک نقطه مثبت محسوب می‌شود، بلکه می‌تواند مورد تحسین طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای و دوست‌داران دنیای ابرقهرمانی DC باشد.

داستان بازی به اندازه‌ای واضح است که حتی اگر بخش داستانی Injustice: Gods Among Us را تجربه نکرده باشید، به راحتی در جریان اتفاقات قرار می‌گیرید. طراحی کاراکترها به لحاظ انیمیشن‌ها و قدرت‌های منحصربه‌فرد هر یک عالی است و به لطف گیم‌پلی و سیستم مبارزه بسیار خوب بازی به خوبی به نمایش درمی‌آیند.

بهترین بازی های ps4 آنلاین

NBA 2k17

  • سال انتشار: 2016
  • ژانر: ورزشی، استراتژی

NBA 2K17، جدیدترین نسخه از شبیه‌ساز بسکتبال استودیو 2K  اسپورتس است. این بازی روند موفقی را که در نسخه‌های قبلی آغاز شده بود ادامه داده و با توجه به نظرات منتشر شده، یک بازی و شبیه‌ساز بسکتبال عالی به شمار می‌رود.. NBA 2K17 هجدهمین نسخه از سری بازی‌های NBA 2K است که همانند NBA 2K16، دارای یک بخش داستانی بهتر از نسخه سال قبل است.

سری بازی‌های NBA2K به دلیل گیم‌پلی روان و انعطاف‌پذیرشان که به اصل ورزش بسکتبال وفادار است، شناخته شده‌اند. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به راحتی توپ را در زمین حرکت دهند، مانورهای پیشرفته انجام داده و با استفاده از قابلیت «شوک سمت راست کنترلر»، حریفان را فریب دهند و از کنار آن‌ها عبور کنند. این امکان برای بازیکن که با تکیه بر هوش خود به راحتی از سد حریف بگذرد، نشان‌دهنده طراحی عالی کنترل‌های بازی برای انجام حرکات پیچیده است.

The Way out

  • سال انتشار:2018
  • ژانر: اکشن ماجراجویی

A Way Out، بازی همکاری دو نفره، این بازی را باید فقط به صورت همکاری با یک بازیکن دیگر تجربه کرد. نکته جالب در مورد بازی اینکه هر دو طرف نیاز به خرید آن ندارند و فقط اگر یکی از بازیکنان بازی را داشته باشد، می‌تواند آن را با یک بازیکن دیگر به صورت دونفره تجربه کند. داستان بازی در مورد دو کاراکتر به نام‌های لئو و وینسنت که در زندان هستند و با هم آشنایی ندارند، است با این حال به مرور زمان سرنوشت این دو به هم گره می‌خورد و دو کاراکتر بازی که هر یک از گیمر‌ها کنترل یکی از آن‌ها را برعهده دارند، با کمک هم از زندان فرار می‌کنند.، گیم‌پلی کوآپ و جذاب ، لذتی منحصربه‌فرد به شما و یکی از دوستان‌تان هدیه می‌دهد.

Call Of Duty : WWII

  • سال انتشار: 2017
  • ژانر: تیراندازی 

در مورد بازی Call of Duty WW2 باید گفت که بازیکن عضوی از جوخه دوازده نفری از بخش اول پیاده نظام ارتش آمریکا خواهد بود که در بین سال‌های 1944 تا 1945 در جبهه‌های غربی اروپا به مبارزه با آلمان نازی شرکت کردند. داستان بازی در حالی آغاز می‌شود که عملیات سواحل نرماندی در حال آغاز است، صحنه‌ای که بدون شک برای اکثریت گیمر‌ها یادآور خاطراتی خاص خواهد بود.

اگرچه بخش داستانی کامل نیست، اما زیبایی‌های خاص خود را دارد. بازسازی نبرد‌های تاریخی جنگ جهانی به خوبی انجام شده است و شاهد آزادسازی پاریس، نبرد آخن و جنگل هورتگن خواهیم بود. یک نکته مثبت در WW2 این است که قسمت داستانی آن کمی طولانی‌تر است و می‌تواند به حدود 6 ساعت وقت نیاز داشته باشد.

از نظر گیم‌پلی، Call of Duty WW2 در ساده‌ترین حالت خود قرار دارد اما بسیار جذاب و نفس‌گیر است. شوتینگ بازی عالی است و اسلحه ها نقاط قوت و ضعف مختص خود را دارند. مالتی‌پلیر WW2 نیز بسیار بهتر از چند سال گذشته است.

Mortal Kombat 11

  • سال انتشار: 2019
  • ژانر:ماجرایی،اکشن، مبارزه ای

مورتال کامبت یک سری بازی قدیمی است، اما همواره چیزهای جدیدی برای بازیکنان دارد. علی‌رغم داشتن مکانیزم‌ها و ویژگی‌های جدید در مورتال کامبت 11، مانند تغییرات در سیستم کمبو‌ها و گیم‌پلی یا افزودن حالت‌های جدید، اصالت همیشگی این مجموعه حفظ شده است. به طوری که از همان اولین مبارزه در بازی، این حس به خوبی به بازیکن منتقل می‌شود.

داستان بازی نیز حول محور ایده دستکاری زمان می‌چرخد. شروع داستان از جایی است که شخصیت شیناک شکست خورده و ریدن در حال شکنجه کردن وی است. گرافیک بازی فوق‌العاده است و این موضوع در تمامی زمینه‌های آن صدق می‌کند.

بهترین بازی های ps4 دو نفره

Plants vs. Zombies : Garden Warfare 2

  • سال انتشار:2016
  • ژانر: استراتژی، شوتر

بزرگترین جذابیت بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2  توانایی‌های سرگرم‌کننده آن است. در جناح گیاهان، Kernel Corn  به عنوان یک کلاس جدید، قابلیت آتش سنگین به شکل موشک‌انداز را به این جناح می‌آورد. گیاه شبه‌پرتقال محبوب، Citron، تقریباً نقطه مقابل Kernel Corn است؛ او بیشتر قابلیت‌های تدافعی دارد . Rose با قابلیت‌های جادویی خود می‌تواند یک مهره همه فن‌حریف باشد؛ می‌تواند حرکت دشمنان را کُند کند، آنها را تبدیل به بز کند یا به مدت کوتاهی به یک روح تبدیل و به دشمن آسیب برساند. 

در کل، Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 برای بازیکنان تازه‌وارد و قدیمی هر دو جذاب است و از گرافیک خوبی برخوردار است.

NHL 17

  • سال انتشار: 2016
  • ژانر:ورزشی، شبیه سازی

NHL 2017 یک بازی شبیه‌ساز هاکی روی یخ و ورزشی است. این بازی محصول EA Sports است و می‌توان آن را به عنوان معادل FIFA برای طرفداران هاکی روی یخ در نظر گرفت. بازی به صورت تک‌نفره آفلاین و چندنفره/آنلاین قابل اجراست و بخش‌های متنوعی دارد.

یکی از اولین چیزهایی که در این نسخه جلب توجه می‌کند، ارتقای گرافیکی نسبت به نسخه‌های قبلی است. گیم‌پلی بازی نیز بهبود یافته است. حرکات و انیمیشن‌های بازیکنان واقعی‌تر شده‌اند و جزئیات مناسبی در بخش‌هایی مانند جشن پس از گل، دریبل‌ها، شوت و پاس گنجانده شده‌اند. سیستم شوت و پاس چالش‌برانگیزتر شده، اما هوش مصنوعی بازیکنان به ویژه در بخش دفاعی همچنان نیاز به بهبود دارد. 

Rocket League

  • سال انتشار: 2015
  • ژانر: ورزشی، اکشن

راکت لیگ بدون شک یکی از نوآورانه‌ترین و بهترین ایده‌های دنیای بازی‌های ویدیویی در چند سال اخیر است. این بازی که در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت Psyonix ساخته و منتشر شده، در ابتدا با استقبال چندانی مواجه نبود. اما پس از رایگان شدن آن برای دارندگان سرویس پلی استیشن پلاس، بسیاری مجذوب این بازی و گیم‌پلی جذاب و متفاوتش شدند.

شما در این بازی درست مانند بازی‌های فوتبال، به فوتبال بازی کردن می‌پردازید، با این تفاوت که به جای بازیکنان، شما در نقش یک ماشین به توپ ضربه می‌زنید. وجود تعداد بالای ماشین‌ها و امکان شخصی‌سازی هر یک از آن‌ها، این امکان را فراهم می‌کند تا بازی را به صورت آفلاین و چندنفره همراه با دوستان خود تجربه کنید. 

Call of Duty: Black Ops

  • سال انتشار: 2010
  • ژانر: اکشن، تیراندازی

جریان این بازی در ابتدا دارای یک داستان معمولی و تا حدی قابل پیش‌بینی است، اما به لطف سکانس‌های اکشن جذاب و پر زد و خورد، به آن جلوه نسبتا جذابی اضافه می‌شود. همچنین، به لطف پیشرفت سخت‌افزار کنسول‌های نسل نهمی، گرافیک بازی جهش نسبتا خوبی داشته است.

این پیشرفت گرافیکی باعث شده مدل‌سازی‌ها و طراحی‌های محیط بی‌نظیری به وجود آیند که سطح جزئیاتشان در طول تاریخ سری Call of Duty بی‌سابقه است. 

تیم سازنده بازی خیلی خوب از تکنولوژی‌های دوال سنس استفاده کرده است. تریگرهای تطبیق‌پذیر دوال سنس به شما اجازه می‌دهند که حس منحصر به فرد کشیدن ماشه هر سلاح را با گوشت و استخوانتان حس کنید.

Ride5

  • سال انتشار:2015
  • ژانر: مسابقه ای 

استودیوی ایتالیایی Milestone، پادشاه بلامنازع بازی‌های موتورسیکلت‌ رانی، با جدید ترین اثر خود بازگشته است. موتورسیکلت‌های این بازی را می‌توانید در دنیای واقعی از سازندگانی مانند Ducati، BMW و Honda خریداری کنید و اکنون در RIDE 5 می‌توانید آن ها را در اختیار داشته باشید، قسمت های فنی و بصری موتورسیکلت را ارتقا دهید و سرانجام دل به جاده بزنید و جنون سرعت را با جان و دل لمس کنید. برای تجربه چنین کاری، توسعه دهندگان بیش از 270 موتورسیکلت‌ واقعی از 20 سازنده رسمی موتورسیکلت‌ سازی و 38 مسیر جاده‌ای را در بازی گنجانده‌اند.