اگر اهل بازی‌های موبایلی باشید احتمالا تا به حال نام Miniclip را شنیده‌اید. شرکتی که در ساخت بازی‌های ساده و در عین حال جذاب تبحر زیادی دارد.

از جمله عناوین ساخته شده توسط این شرکت خوش نام می‌توان به دوبازی Soccer Stars و Golf Battle اشاره کرد. بازی‌هایی که می‌توان هر کدام را در سبک خود جزو بهترین‌ها دانست.

امروز هم در بازیاتو قصد معرفی یکی دیگر از ساخته‌های این شرکت را داریم. بازی‌ای با نام 8 Ball Pool که جزو بازی‌های آنلاین و رقابتی ورزشی به حساب می‌اید. با معرفی این بازی خوش ساخت با ما همراه باشید.

تصویر 1 از بازی 8 Ball Pool

به جیبت نگاه کن

بازی 8 Ball Pool گیم پلی چندان پیچیده‌ای ندارد. تمامی قوانین حاکم بر بازی همان قوانین معروف بازی بیلیارد 8 است. شما باید توپ‌های خود را وارد سوراخ کنید.

8 Ball Pool جزو بازی‌هایی است که مدت‌هاست از زمان انتشارش میگذرد و در تمام این مدت‌ دائما کاربران و طرفداران زیادی داشته است. این محبوبیت موجب ساخت بازی‌هایی بیلیارد آنلاین هشت که در واقع تاثیر گرفته از 8 Ball Pool است.

بازی به طور کامل آنلاین است و شما با کاربرهای واقعی رقابت خواهید گرفت. شما برای ورود به هر رقابت باید مقداری به عنوان ورودی بپردازید و جایزه رقابت نیز دو برابر میزان ورودی است.

تصویر 2 از بازی 8 Ball Pool

رقابت‌هایی که جایزه بیشتری دارند معمولا سخت‌تر هستند. هرکدام از این رقابت‌ها محیط خاص خود را دارند که از یکنواخت شدن بازی جلوگیری میکند.

در کنار بازی اصلی و رقابت با کاربران به صورت آنلاین شما توانایی بازی با دوستانتان را هم دارید. بازی با دوستان هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین در دسترس است.

بازی آفلاین به این صورت خواهد بود که دو کاربر با یک گوشی و به شکل نوبتی، درست مانند بازی آنلاین با هم بازی خواهند کرد. قسمتی دیگر که رقابت‌های حذفی و به شکل لیگ است هم در بخش آنلاین وجود دارد.

تصویر 3 از بازی 8 Ball Pool

گیم پلی بازی جذاب و اعتیاد آور است و هنگامی که بازی می‌کنید باید مراقب زمان هم باشید. شما در بازی باید توپ‌ها خود را با انتخاب بهترین زاویه، محل ضربه به توپ سفید و شتاب و قدرت مناسب وارد سوراخ کنید.

در این مسیر چوبی که برای ضربه زدن استفاده می‌کنید هم موثر است. در بازی امکان انتخاب و استفاده از چوب‌های مختلف وجود دارد.

هر چوب ویژگی‌های خاص خود را دارد و چوب‌های بهتر با نشان دادن مسیر توپ به شما کمک می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی می‌توان به امکان چت و کل کل در بازی اشاره کرد که از طریق جملات و ایموجی‌های محدود امکان پذیر است.

تصویر 4 از بازی 8 Ball Pool

در مجموع 8 Ball Pool را می‌توان عنوانی جذاب و خوش ساخت دانست. توجه کنید که این بازی بیشتر از 500 میلیون بار نصب در گوگل پلی دارد که عدد بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

همچنین امتیاز بازی در گوگل پلی 4.5 است که نشان دهنده کیفیت و قدرت این عنوان خوش ساخت است.

پیشنهاد می‌کنیم این عنوان جذاب را از دست ندهید و از همین صفحه دانلود کنید. حتی اگر چندان به بیلیارد علاقه نداشته باشید 8 Ball Pool میتواند برای شما جذاب باشد.