شاید خیلی از ما در دوران کودکی بارها و بارها با دوستانمان تحت عنوان دزد و پلیس بازی کرده باشیم. بازی‌ای که لحظات شادی را برای ما می ساخت.

پلیس بودن لذت بخش و افتخار آمیز و شاید رویای خیلی از ما بوده باشد. همین علاقه به شغل و عنوان پلیس باعث ایجاد عناوینی مثل گشت پلیس شده که در آن می‌توانید نقش پلیس را داشته باشید.

در نقطه مقابل بازی‌هایی هم هستند که شما در نقش خلافکار یا دزد قرار دارید. عناوین این چنینی محبوبیت زیادی دارند. حتی گاهی محبوب تر هستند. در این مطلب از بازیاتو قصد معرفی بازی‌ای را داریم که در آن وظیفه شما دزدی است. با ما همراه باشید.

تصویر 1 از بازی Lucky Looter

دزد و پلیس

شاید محبوبیت این شکل از بازی‌ها از آنجایی باشد که در آن‌ها کاری می‌کنیم که در واقعیت توانایی انجامشان را نداریم. به هر طریق Lucky Looter آمده تا شما در فضایی طنزآمیز و فانتزی به فرار از پلیس و دزدی بپردازید.

وظیفه شما در این بازی دست برد زدن به مکان‌های مختلفی است که در هر مرحله متفاوت هستند. شما با کنترل کاراکتر اصلی می‌توانید اشیای موجود در این مکان‌ها را جمع کنید.

اما کار به همین سادگی نیست. چون در مقابل شما پلیس‌هایی قرار دارند که در صورت دیدن به سرعت شما را دستگیر خواهند کرد. البته شما برای در اماندن از پلیس‌ها می‌توانید مخفی شوید.

تصویر 2 از بازی Lucky Looter

مخفی شدن در Lucky Looter جالب است. کافی است شما لمس کردن صفحه را متوقف کنید و انگاه شخصیت اصلی بازی در هرجایی که هسته جعبه‌ای روی سر خود می‌کشد و از دید پلیس مخفی می‌ماند.

البته در صورتی که توسط پلیس‌ها هم دیده شوید اگر سریع عمل کنید ممکن است بتوانید فرار کنید. شما بعد از پایان سرقت و یا هنگام فرار باید به سمت ماشین خود بروید.

گرافیک بازی سه بعدی و بسیار خوب طراحی شده؛ در مجموع شما در LuckyLooter با یک عنوان سرگرم کننده با درون مایه طنز سر و کار دارید.

تصویر 3 از بازی Lucky Looter

قابلیت‌های جالبی هم در بازی وجود دارند. شما می‌توانید لباس کاراکتر خود و یا کیسه‌ای که بر دوش دارد را تغییر دهید. ماشین جدید بخرید و یا حتی جنسیت خود را انتخاب کنید.

Lucky Looter از آن دسته بازی‌هاست که می‌تواند لبخندی روی صورت شما ایجاد کند و سرگرمی مناسبی برای روزهایی است که حوصله انجام بازی‌های پیچیده ندارید.

Lucky Looter با گیم پلی ساده؛ گرافیک خوب و ایده جالب خود می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.