کوچکتر که بودیم، دوست داشتیم نقاشی هایمان جان می گرفتند و ما را به دنیای خود می بردند. دنیایی که خود آن را طراحی کرده بودیم. از درخت و جنگل تا نقاشی های عجیب و غریب فضایی! بزرگتر که شدیم فهمیدیم که چنین کاری را نمی توان انجام داد. اما همیشه می گفتیم در عصر ژول ورن ، کسی باورش هم نمی شد که آن اتفاقات و اختراع ها به وجود آیند و همین موضوع باعث امیدواری ما بود.

و اما امروز خوشحالیم که تکنولوژی به کمک ما آمده و هرچه را که بخواهیم می توانیم انجام دهیم یا ساخت و انجام آن را به آینده موکول کنیم! تلفن های همراه یکی از جذاب ترین گجت های تکنولوژی زمان ما است.پاپالند هم آمده است تا همان نقاشی های عجیب و غریب سازندگانش را به ما نشان دهد و ما را وارد دنیای شگفت انگیز شخصیت ها و محیط های جذابی بکند که درکودکی دوست داشتیم آن را تجربه کنیم.با ما در بازیاتو در نقد و بررسی پاپالند همراه شوید.

پاپالند

همه چیز ساده است . شگفت زده می شوید !

از همین ابتدا باید بگوییم این بازی یک بازی امتیازی است. یعنی آن که هرچه قدر بیشتر پیش بروید امتیاز بیشتری کسب می کنید و با آن ها می توانید به امکانات خاص قرار داده شده در بازی دست پیدا کنید. به عبارتی امتیاز جمع کنید،شخصیت بازی را تغییر دهید، یا آن را شخصی سازی کنید.هنگامی که برای اولین بار آن را بازی می کنید به نظر همه چیز ساده می آیند ولی گول ظاهر سادگی این بازی را نخورید. این بازی به راحتی می تواند شما را ساعت ها درگیر کند.

دانلود پاپالند

پرواز کن!

شخصیت داستان پرواز می کند. شما وظیفه دارید با لمس صفحه و تپ زدن بر روی  آن ، شخصیت را به هر طرفی که می خواهید حرکت دهید.اما چرا باید اینکار را بکنید؟! جواب ساده است. دشمنانی که منتظر شما هستند و مدام شما را مورد هدف قرار می دهند.

شما باید بدون برخورد به دشمنان و رهایی از دام ها و حمله هایشان ، دلقک های بادکنکی را بترکانید و یا مهمات هواپیمای جاسوس دشمن را دریافت کنید. به همین سادگی شما امتیاز و تجربه جمع خواهید کرد.سکه نوا و پاک کن را هم در طول جریان بازی با پیش روی مراحل به دست می آورید اما می توانید آن ها را نیز به طور مجزا خریداری کنید و یا با دیدن فیلم تعدادی از آن ها را رایگان به دست آورید.

دانلود بازی پاپالند

دشمنان کاغذی

در این بازی 10 دشمن جذاب دارید! بله جذاب. تعجب نکنید. چرا که آنقدر خوب طراحی شده اند که حس واقعی یک دشمن را به شما القا می کند. بعضی از آنان نیز شکست ناپذیرند.هر یک از این دشمن ها نوع حمله ، نحوه کشتن و شکل تیر یا نحوه آسیب رسانی متفاوتی دارند .

دشمنان خود را بهتر بشناسید!

برای مثال درخت گوشتخوار ، بسیار گرسنه و عصبانی است وخواب طولانی دارد و زمانی که بیدار شود شروع به خوردن می کند. اگر نزدیکش شوید از خواب بیدار می شود و اگر آنجا بمانید خورده می شوید.اما توصیه می کنیم حتما به او نزدیک شوید و بیدارش کنید سپس فرار کنید. این کار بسیار حس خوبی دارد.اما اصلی ترین دشمنان این بازی همان سربازها هستند که انواع مختلفی دارند. برای مثال کماندو ، تک تیر انداز ، آقای گنده ،ماشین جنگ که همگی این ها تیرپرتاب می کنند که البته در شکل تیر نیز متفاوت هستند.

بازی سرگرمی پاپالند

شخصیت های کاغذی

همانند بازی های هم سبک این بازی ، شما می توانید شخصیت اصلی بازی را تغییر دهید.وجود 6 شخصیت متفاوت  در این بازی ، یکی از جالب ترین قسمت های این بازی است. برای به دست آوردن هر یک از این شخصیت ها باید امتیازات به دست آورده را خرج کنید.هم چنین هر شخصیت بر اساس دو معیار امتیاز دهی شده اند و نمی توان گفت گران ترین شخصیت کامل ترین امتیازات را دارد که این را بسیار دوست داشتیم.

کارکتر اصلی بازی را بسازید!

هم چنین می توانید به هر شخصیت وسایلی اضافه کنید و آن را شخصی سازی کنید.برای استفاده از وسایل نیز باید پاک کن داشته باشید! هنگامی که بخواهید وسیله ای را اضافه کنید ، آن وسیله به وسیله پاک کردن خطوط کشیده شده بر روی آن به دست می آید که این کار در دنیای کاغذ تنها از پاک کن بر می آید.هم چنین وجود کارت هایی برای هر شخصیت ، کمک خوبی به بهبود آن می کند.

دانلود بازی اندرویدی پاپالند

وجود 10 کارت که ما آن را کارت حالت می گذاریم ( هر کارت حالتی را بیان می کند ، برای مثال کارت خندان ، کارت روح و …) به بهتر بازی کردن در این دنیای کاغذی بسیار کمک می کند. هر کارت نیز نیاز به داشتن مقدار مشخصی امتیاز دارد.و با لمس هر کارت می توانید جزییات و بهبود انجام شده را مشاهده کنید. برای مثال کارت خندان ، 1 جان را اضافه می کند.

آماده یک تجربه کاربری خوب در این بازی باشید

همه چیزاز یک تخته چوبی شروع می شود که بر روی آن یک کاغذ به همراه یک سری المان ها مانند قیچی ، خط کش و… وجود دارد . گویی آنکه شما یک طراح و نقاش هستید و این ها وسایل و ابزار کار شما هستند. همین ها منوی بازی را تشکیل داده اند که به طرز فوق العاده ای طراحی شده اند . با حرکت دادن و لمس صفحه ، فضای سه بعدی در اختیار شما قرارگرفته و تمامی قسمت های بازی در اینجا قابل دسترس اند.

آنلاین یا آفلاین؟!

تنها نکته این که ای کاش در طراحی جزییات وسایل بهتر کار انجام می گرفت تا ترکیب بهتری نیز به دست آید. هم چنین در این منوی جذاب قسمت های دیگری نیز وجود دارند اما هنوز راه اندازی نشده اند و امیدواریم امکان بازی آنلاین و ویژگی های آنلاین نیز در آپدیت های بعدی به آن اضافه شود.در حال حاضر این بازی به صورت آفلاین ارائه شده ولی برای انجام عملیات های خرید و… نیاز است تا آنلاین باشید.

بهترین بازی اندروید فارسی

با صفحه کاغذی بیشتر آشنا شوید

با زدن بر روی دکمه GO وارد بازی می شوید. برای تغییر شخصیت و یا شخصی سازی آن کافی است در همین صفحه شخصیت بازی را لمس کنید. تنظیمات نیز که شامل افکت صوتی ، موزیک ، گرافیک و زبان می شود نیز وجود دارد.هم چنین تابلو امتیازات در بالای همین صفحه کاغذی آمده است.

وجود یک کتاب راهنما برای آموزش بازی و آشنایی با دشمنان کمک خوبی به بهتر بازی کردن و داشتن تجربه بهتر شده است. که البته ای کاش با جلو رفتن روند بازی ، خود بازیکن این هارا کشف می کرد و با دشمنان آشنا می شد.ماشین اسپینر هم پایین صفحه کاغذی قرار دارد که با استفاده از آن می توانید با هر بار اسپین پاک کن و یا سکه نوا به دست آورید.

صداهای بامزه

یکی از نکات بسیار مثبت این بازی استفاده از موسیقی متن بسیار خوب ، افکت ها و صداهای با مزه وجالب است.شخصیت ها و دشمنان بازی هریک افکت های جذابی دارند و همه این ها واکنش پذیرند.موسیقی متن فانتزی را نیز به تمام این ها اضافه کنید.همه چیز خوب است.

بازی اندروید پاپالند

سخن پایانی

در پایان نیز باید گفت این بازی بسیار شگفت انگیز و خوب است. از طراحی های گرافیکی و گیم پلی خوب بازی تا موسیقی ها و افکت ها همه و همه بسیار خوب طراحی و آماده شده اند.نکته قابل اشاره آن که این بازی موفق به دریافت جوایزی شده است که مهر تاییدی بر آن می باشد.

این بازی به راحتی می تواند ساعت ها سرگرم کننده باشد و حتی گاهی اوقات اعصابتان را خط خطی کند!توصیه می کنیم حتما آن را دانلود و نصب کنید.قطعا یکی از بهترین تجربه ها در بین بازی های ایرانی را خواهید داشت.