حتما تا به امروز باید بازی‌هایی را دیده باشید که اطلاعات عمومی کاربر را به چالش می کشند و بر پایه سوال و جواب جلو می روند. بازی‌های ایرانی زیادی در این سبک  یافت می شوند و هر کدام سعی دارند با خلاقیت و اضافه کردن امکاناتی جدید کاربران بیشتری جذب کنند.

بازی‌هایی نیز مثل بازی آباکیو وجود دارند که تنها یک بازی ساده نیستند. بلکه شما می توانید علاوه بر بازی کردن و به چالش کشیدن اطلاعات عمومی خود جایزه ببرید.

امروز در بازیاتو قصد بررسی یکی از عناوین جدید بازی‌های دانستنی‌ها که اتفاقا هم خلاقانه و هم جایزه دار است را داریم. با ما همراه شوید تا با این عنوان جایزه دار جذاب بیشتر آشنا شوید.

رقابت سخت آنلاین

گیم پلی بازی مثل خیلی از بازی‌های دیگر این سبک با یک پرسش و چهارگزینه شروع می شود و شما باید پاسخ درست را از بین گزینه‌ها انتخاب کنید. البته این تمام ماجرا نیست. بازی از کی بپرسم چیزهای بیشتری برای ارائه به شما دارد.

دقیقا مطابق با اسم بازی شما باید انتخاب کنید که بازی به سراغ کدام یک از رقیبان شما برود. اسم بازی همانند مسابقه تلویزیونی معروف “از کی بپرسم” و قوانین نیز دقیقا مثل همان عنوان معروف هستند.

در واقع شما باید به سوالات پاسخ درست بدهید و سپس بازی از شما می پرسد که سوال بعدی از کدام یک از کاربران پرسیده شود. سعی کنید خوب انتخاب کنید تا حریف هایتان را حذف کنید.

دانلود بازی آنلاین از کی بپرسم

سکه بده، شارژ بگیر

همانطور که پیش از این گفتیم بازی یک عنوان جایزه دار است. شما با شرکت در مسابقات و پاسخ درست دادن می توانید سکه دریافت کنید.  هم چنین می توانید این سکه ها را با شارژ سیم کارت تعویض کنید. معامله خوبی به نظر می رسد.

البته اشتباه نکنید. جمع کردن سکه چندان هم آسان نیست. شما باید برای شرکت در بازی‌های جایزه دار حداقل ده سکه بپردازید. البته در صورت پیروزی یا کسب مقام مناسب می شود سکه ها را چند برابر کرد.

علاوه بر این ها با دعوت دوستان خود به بازی نیز از سکه رایگان بهره مند شوید. در ابتدای بازی نیز تعدادی سکه در اختیار شما قرار می گیرد. مواظب باشید که سکه هایتان را راحت از دست ندهید. یادتان نرود که در این بازی سکه ها بیشتر از یک واحد بی ارزش ارزش دارند و شما می توانید آن ها را تبدیل به شارژ کنید.

گیم پلی از کی بپرسم

 

یک شبکه اجتماعی در دل بازی

جدا از نکاتی که تا به الان ذکر کردیم؛ بازی المان های خلاقانه بیشتری دارد. در واقع شما یک پروفایل کامل در بازی دارید و با بازیکنان دیگر در تعامل خواهید بود.

شما می توانید برای پروفایل خود در بازی عکسی که می خواهید انتخاب کنید؛ وضعیت خود را بنویسید(چیزی شبیه به بیوگرافی)؛ بازیکنان دیگر را دنبال کنید و یا توسط دیگران دنبال شوید.

در این بازی قابلیت چت نیز وجود دارد که با استفاده از آن با دوستان خود هم رقابت کنید و هم گروه تشکیل دهید.

هم چنین بخشی وجود دارد که شما می توانید تمام اطلاعات و تاریخچه بازی خود از روز نخست را مشاهده کنید. از امتیاز و خریدها گرفته تا مقدار روز و ساعتی که از ورودتان به بازی می گذرد همه مشخص هستند.

بازی از کی بپرسم

 

دیگر امکان جالب بازی وجود سطح های مختلف است. چند سطح در بازی وجود دارد که از دانشجو شروع و تا استاد ادامه دارد. برای ساخت گروه شما نیاز به سطح استادی دارید. سطحی که رسیدن به آن راه طولانی ای خواهد داشت.

در کنار تمام نکاتی که ذکر شد گرافیک بازی مناسب است و حس خوبی به کاربر القا می کند. رنگ ها با هم همخوانی دارند و در تمام بخش ها از رابط کاربری مناسب بهره برده و همچنین کار با آن راحت و روان است.

اما در بازی ضعف هایی نیز وجود دارد. تعداد کاربران بازی بسیار کم هستند و در نتیجه تعداد بازی‌هایی که در هر ساعت انجام می شود کم است. سرورهای بازی نیز چندان قوی نیستند و ممکن است هر از چند گاهی سخت به بازی متصل شوید.

ممکن است گاهی هم با باگ‌هایی در بازی مواجه شوید که تکرار آن می تواند برای کاربر خسته کننده خواهد بود. سطح سوالات نیز چندان متناسب نیستند. ممکن است یک سوال بسیار سخت و سوال بعدی بسیار راحت باشد. البته اغلب سطح سوالات متوسط است.

دانلود بازی از کی بپرسم

با تمام خوبی‌ها و بدی‌ها بازی،  از کی بپرسم عنوان قابل تحسینی است و با توجه به جدید الانتشار بودن بازی احتمالا در آینده ای نزدیک بسیاری از مشکلات حل می شوند در نتیجه می توانید روی این بازی به عنوان یک تجربه مناسب حساب کنید.

یادتان نرود که از کی بپرسم با شعار باهوش ها کارت شارژ نمی خرند! آمده و شما می توانید بدون قرعه کشی شارژ جایزه بگیرید. پس همین الان به کاربران از کی بپرسم بپیوندید تا علاوه بر به چالش کشیدن اطلاعات عمومی، یک رقابت آنلاین جذاب را نیز تجربه کنید.

از طرف تیم بازیاتو برای شما شارژهای زیادی آرزو می کنیم (•◡•) .