این سری از بازی ها هنوز هم تولید می شوند و به عبارتی هنوز هم نان را به نرخ روز دارند و هر بار با شکل و شمایل جدیدی به بازار عرضه می شوند.اما چه چیز این بازی هارا جذاب کرده است؟

اگر بگوییم همان کارت های جادویی اشتباه هم نگفته ایم.

اما این بار ، کارت ها هستند که پایشان به دنیای بازی های دیجیتالی باز شده است و درست همان نقشی که در گذشته داشته اند را بار دیگر در اینجا ایفا می کنند.این بار در بازیاتو قصد داریم یک بازی ایرانی خوش ساخت را معرفی کنیم. با ما در معرفی مکعبوار همراه باشید.

پیکسل های مکعبی

استراتژی حمله! فرض کنید قرار است به جایی حمله کنید. چند راه مختلف برای پیاده سازی نیرو ها دارید.حق هم ندارید مسیری جز مسیر مستقیم انتخاب کنید.

حال چه خواهید کرد؟ تا اینجا، کار بسیار راحتی داشتید.حال فرض کنید نیرو های دشمن هم در همان مسیرهای اجباری به سمت شما بیایند. اینجاست که باید استراتژی مناسبی داشته باشید. هم جلوی حمله ی دشمن را بگیرید و هم به دشمن حمله کنید! مکعبوار نیز داستانی این چنینی دارد.

بهتر است بگوییم این کار مشابه آن چیزی است که در Clash Royal  انجام می دادید.با این تفاوت که اینجا تمامی اشکال از مکعب ساخته شده اند  و هندسه منظمی دارند.

دانلود بازی کارتی مکعب وار

روند بازی مکعبوار

همان طور که پیشتر گفتیم، در این بازی با استفاده از نیرو هایی که در اختیار دارید باید هم حمله کنید و هم در مقابل حمله دشمن ایستادگی کنید و نیرو های مهاجم را از بین ببرید.

اما همه چیز به این سادگی ها نخواهد بود.شما با استفاده از نیرو های مختلفی که دراختیار دارید می توانید حمله کنید.هر یک از این نیرو ها نیز قدرتی دارند. این نیرو ها در قالب کارت ها آمده اند و روند بازی به این گونه است که باید مرحله به مرحله کارت های جدید را باز کنید.

این کارت ها گاهی آن قدر جذاب هستند که سازندگان بعضی از آن ها را ناشناخته نام گذاری کرده است.حال به اصل نیرو ها می پردازیم.اگر Clash of Clans  را به خاطر آورید ، در آنجا هم نیرو ها سطوح مختلفی داشتند و در این بازی نیز با جمع آوری امتیازات می توانید نیروهای تحت امرتان را ارتقا بخشید.

یکی از قسمت های خوب بازی امکان انتخاب نیرو ها به دست کاربران است.شما خود نیروی دلخواه خود را از درون گاو صندوق ها انتخاب کنید.

گاو صندوق ها نیز انواع مختلفی دارند و هریک زمان های و پیش نیاز هایی مانند الماس را برای باز کردن می طلبند.

مانند هر بازی دیگری، شما باید امتیازات لازم مانند ستاره ، الماس و پول را در طول بازی جمع آوری وپس از گذر هر مرحله نیرو های جدید  بگیرید و یا قبلی هارا ارتقا دهید.

نکته جالب دیگر اکسیر ها هستند که همان هزینه هر یک از نیرو ها است.برای مثال سربازان ( گامافورس) سطح یک دارای 2 اکسیر هستند و این اکسیر ها مدام در طول بازی درون یک پروسس بار ( نوار پیشرفت ) پر می شود.

هم چنین این بازی ، پرداخت های درون برنامه ای دارد که می توانید هر چه قدر خواستید اکسیر بخرید.

محیط بازی مکعب وار

گیم پلی و گرافیک

محوریت گرافیکی بازی بر روی عنوان آن است و یا بلعکس.

گیم پلی بازی کمی ما را به یاد Mincraft  و یا حتی Clas Royal  می اندازد.تمامی عناصر حرکت کننده در این بازی به شکل خوبی طراحی شده اند.

این بازی آنلاین است و از همان ابتدای اجرا شدن از شما اتصال به اینترنت را می خواهد.نکته ای که گاهی مارا اذیت می کرد، سرور های شلوغ این بازی بود.

به طوری که در ساعاتی اجازه ی بازی کردن به دلیل پر شدن سرور داده نمی شد.پس از اطمینان پیدا کردن از اتصال، بازی بسته های دیگری را دانلود می کند و سپس بازی اجرا می شود. یکی از قسمت های  خوب گیم پلی ، آشنایی با روند بازی در همان ابتدای کار است.

در این آموزش که با یک حریف تمرینی انجام می شود، با قسمت های مختلف بازی آشنا می شوید. البته برای درک بهتر باید بیشتر بازی کنید!

اما چیزی که آن را دوست نداشتیم ، نحوه انتخاب کارت ها بود. نحوه کار کردن با این قسمت به شکل بدی طراحی شده و آنقدر ها راحت نیست.

اگر حرکت کارت ها با یک اشاره و سوایپ کردن انجام می شد ، اوضاع کمی بهتر بود.صدا ها و موسیقی های متن به کار رفته نیز مطلوب و راضی کننده است.

منو ها و ساختار رابط کاربری نیز حس خوبی را به کاربر می دهد و البته کمی شلوغ است!

بازی مکعب وار

مکعبوار ، یک بازی خوش ساخت و با کیفیت است.بازی که می تواند مدت ها شما را سرگرم کند و از آن لذت خواهید برد. پیشنهاد ما در بازیاتو به شما این است همین الان آن را دانلود کنید و جنگ مکعبی ها را آغاز کنید!