Stickman Dismounting بازی عجیبی است. خیلی عجیب، سازنده روی نقطه سادیسمی مخاطب دست گذاشته و سعی کرده با همین روش او را سرگرم کند. اگر هم ما را به داشتن بیماری روانی سادیسم متهم نکنید استودیوی ViperGames توانسته به هدفش برسد؛ Stickman Dismounting واقعا جذاب است.

فقط ما نیستیم که از این بازی لذت بردیم. میلیون ها نفر Stickman Dismounting را دانلود کرده و با توجه به امتیازات، بقیه بازیکن ها نیز یک تجربه سرگرم کننده با آن داشته اند. بازی تقریبا هیچ هدف خاصی را دنبال نمی کند. تنها باید به طرز فجیعی به شخصیت اصلی داستان آسیب وارد کرده و با شکستن استخوان های او، امتیاز یا سکه به دست بیاورید.

جالب اینجاست بازی وسیله های شکنجه زیادی برای آسیب رساندن به استیکمن داستان دارد؛ 11 وسیله نقلیه و 15 مرحله گوناگون که به خاطر تفاوت هایشان با یکدیگر، با هر کدام می توانید به یک روش مختلف استیکمن را به کام مرگ بکشانید و او را بکشد.

مهمترین عامل کسب بیشترین امتیاز و سکه، خلاقیت خود بازیکن است. اینکه در هر مرحله و بسته به نوع آن، از کدام وسیله نقلیه استفاده کنید و در زمان مناسب با زدن دکمه خروج استیکمن را پرتاب کنید به خودتان بستگی دارد. یکی از نقاط قوت Stickman Dismounting، موسیقی ابتدایی آن و صداهایی که هنگام شکنجه کردن می شنوید است.

هنگامی که وارد بازی میشوید یک موسیقی غمگین و بسیار زیبا به گوش می رسد  که این خود یکی از دلایل عجیب بودن این عنوان است. از نظر صدا سازی نیز صدای شکستن هر یکی از استخوان به طرز جالب توجه ای شبیه سازی شده و شکستن هر استخوان به نسبت ضربه ی وارد شده نسبت به استخوان دیگر صدای متفاوتی تولید می کند.

در اخر اگر گیم پلی و داستانی بودن بازی برای شما مهم نبوده و از خشونت بدتان نمی آید Stickman Dismounting بازی جذابی است. عنوان توسعه یافته توسط ViperGames یکی از عجیب ترین بازی های گوشی های همراه است و پیشنهاد می کنیم آن را انجام دهید.

اگر به بازی های استیکمن علاقه مند هستید، پیشنهاد میکنیم بازی The Spearman را نیز تجربه کنید.