امروزه خیلی از سازندگان بازی های معروف عناوین شان را برای تلفن های هوشمند نیز عرضه میکنند تا ضمن سود آوری، ساخته هایشان به محبوبیت برسند. در تابستان امسال هم استودیوی CI GAMES با ساخته نسبتا معروف خود یعنی Sniper Ghost Warrior تصمیم گرفت همین رویه را ادامه داده و نسخه ای از آن را به تلفن های هوشمند بیاورد.

در Sniper Ghost Warrior چه خواهد گذشت؟

در این عنوان بیش از 200 ماموریت در انتظارتان است.شما ماموریت خود را برای از بین بردن دشمنان در 6 مکان آغاز می کنید و باید با استفاده از اسلحه ها و تجهیزات مختلفی که بازی در اختیار شما گذاشته است با دشمنان مبارزه کنید و ماموریت خود را به پایان برسانید. در پایان هر مامویت بازی به شما پاداش می دهد که با استفاده از آنها میتوانید اسلحه ها و تجهیزات را ارتقا داده یا با سلاح های جدید به پیشواز دشمنان بروید.

اسنایپر گست واریور برای موبایل

همچنین توسعه دهنده برای جذاب تر کردن عنوانش برای هر اسلحه اسکین های مختلفی را قرار داده که می توانید با استفاده از پاداشی که از بازی دریافت کردید یا پرداخت درون برنامه ای بازی آنها را تهیه کنید. با وجود این که در نام بازی کلمه «اسنایپر» به چشم می خورد اما بازی محدود به اسنایپر نیست . سازنده برای جذاب تر کردن و سرگرم کننده تر کردن بازی مود های دیگری هم به بازی اضافه کرده است.

بازی هد شات

بنابراین اگر بعضی وقت ها باید مخفیانه به سمت دشمنان شلیک کنید، گاهی اوقات هم به دل آن ها رفته و یک تیراندازی حسابی به راه خواهید انداخت. طیف گسترده ای از سلاح ها در دسترس شماست که با آن ها به سمت دشمنان شلیک کنید.  همانگونه که گفتیم امکان ارتقای سلاح ها نیز وجود دارد و با پیشروی و جمع آوری امتیاز قادرید علاوه بر ارتقای سلاح خود، سلاح های قوی تری را خریداری کنید.

Sniper Ghost Warrior

در Sniper: Ghost Warrior گرافیک جذابی را مشاهده میکنیم . بازی از نور پردازی خوبی برخوردار است. تنوع محیط بالاست و بافت ها کیفیت خوبی دارند. صدا گذاری وموسیقی نیز  از کیفیت مطلوبی بر خوردار هستند. اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و سبک اسنایپر هستید که علاوه بر دارا بودن گرافیک عالی دارای گیم پلی جذابی هم باشد، Sniper: Ghost Warrior انتخاب خوبی است.