brick breaker را به یاد دارید؟

بازی شکستن اجر

بله، منظور همان بازی نوستالژی و سرگرم کننده ای بود که بازی کردن آن ممکن بود ساعت ها به طول بیانجامد. بازی Smashy Brick هم یک بازی آرکید جذاب و البته اعتیاد آور است که از همان سبک بازی brick breaker و یا بازی های مشابه استفاده کرده است.

اغلب ما دوست داریم که حتی اگر برای یک بار هم که شده است بازی های قدیمی را با یک تغییر جدید بازی کنیم. چرا که مواجهه با یک گیم پلی قدیمی و نوستالژیک که با عناصری مدرن ادغام شده است تا حد قابل توجه ای می تواند به ما یک حس خوب را منتقل کند.
استودیو بولدوزر گیمز یکی از آن استودیو ها است که با معرفی بازی Smash Brick چهره متفاوتی از سری بازی‌ های آرکید و همچنین نوستالژیک شکستن آجر به نمایش می گذارد و یک حس جالب و البته دوست داشتنی را به ما کاربران و علاقه مندان بازی های موبایلی هدیه می نماید.
بازی اسمشی بریک

در بازی Smashy Brick با یک بازی نوستالژی رو به رو هستیم یا یک بازی مدرن؟

گیم پلی این بازی همانطور که انتظار می رود به شکستن و نابود کردن آجر ها خلاصه شده است، شما با کشیدن دست خود یک تخته تقریبا انعطاف پذیر می سازید که همین انعطاف باعث می شود که گوی شما علاوه بر جهت خاص شتاب خاصی هم بگیرد که گاها خالق ضربات متعدد و قدرتمند به آجر ها می شود که برد شما را سریع تر و آسان تر می کند.
گرافیک این بازی علاوه بر سادگی از زیبایی جالبی هم برخوردار است و سعی شده در طراحی تمامی المان ها از تجمل گرایی دوری شود.
موسیقی این بازی هم از سطح خوبی برخوردار است که نه تنها باعث خستگی و تکراری شدن ریتم نمی شود، بلکه ترکیبش با صداگذاری ها و انیمیشن های درون بازی بر تجربه نهایی کاربر از بازی کردن تاثیر مثبت و خوبی بگذارد.
بازی موبایل Smashy Brick
در پایان اگر که شما یکی از طرفداران سبک آرکید هستید و یا عاشق بازی های شبه نوستالژیکی مانند همین شکستن آجر ها هستید بدون شک بازی Smashy Brick دقیقا همان بازی است که به راحتی می تواند شما را نه تنها سرگرم بلکه معتاد خود کند.