بازی‌های استراتژی جزو اعتیاد آورترین سبک‌های بازی های ویدیویی هستند. این بازی‌ها به خوبی می‌توانند کاربران را به خود جذب کنند و با فراهم کردن یک رقابت آنلاین هیجان انگیز بین کاربران آنان را به بازی معتاد کنند.

کمتر علاقه مند به بازی‌های موبایلی را می‌توان یافت که کلش اف کلنز را تجربه نکرده باشد یا بعد از تجربه مبارزات جذابBadland Brawl دلش نخواهد یک بار دیگر وارد این رقابت هیجان انگیز شود.

این سبک بازی‌ها به کاربر کمک می کنند تمام هیجان خود را خالی کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را داشته باشد. در این مطلب از بازیاتو قصد معرفی یک بازی که شاید بتوان آن را استراتژی نامید را داریم. در ادامه با معرفی Sea Battle 2 همراه ما باشید.

معرفی بازی Sea Battle 2

بازی قدیمی‌ای که هنوز زندست

Sea Battle 2 از یک ایده ناب و قدیمی الهام می‌گیرد. احتمالا پیش از این هم چنین سبک بازی‌ای را تجربه کرده باشید یا حداقل صحنه‌هایی از این بازی جذاب را در فیلم‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیده باشید.

Sea Battle 2 در واقع همان جنگ کشتی‌هاست که در آن هر بازیکن کشتی‌هایی دارد و باید کشتی‌های حریف را نابود کند و سختی ماجرا اینجاست که کشتی‌های حریف را نمی‌بینید و باید به طور شانسی محل‌هایی را برای شلیک انتخاب کنید.

حال این گیم پلی و بازی نوستالژی و دوست داشتی همراه با Sea Battle 2 به گوشی‌های هوشمند آمده و تبدیل به یکی از جذاب ترین‌هایی شده که هر بازیکن می‌تواند تجربه کند.

شما در Sea Battle 2 باید فرمانده و نام خود را مشخص کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید و شهر ویران شده خود را آباد کنید.

دانلود بازی Sea Battle 2

فراتر از شانس

اما اگر کشتی‌های حریف را نمی‌بینید و قرار است به طور شانسی شلیک کنید جذابیت بازی کجاست. Sea Battle 2 تنها به شانس بستگی ندارد اما بالاتر از آن نحوه بازی و انتخاب های شما و چگونگی استفاده از ابزارهاست.

اولین مهارتی که باید کسب کنید چیدن کشتی‌های خودتان است. شما باید کشتی‌های خود را جوری بچینید که خیلی نزدیک به هم نباشند و حریف نتواند با استفاده از یک ابزار ساده جای کشتی‌های شما را متوجه شود. این اولین چیزی است که در بازی یاد می‌گیرید.

پس از آن استفاده درست و به جا از ابزارهای دفاعی است. شما می‌توانید در هر بازی تا سه ضد هوایی داشته باشید و باید از همین تعداد جوری استفاده کنید که بیشترین بازدهی را در مقابل حملات دشمن داشته باشد.

در کنار این استفاده درست و به جا از ابزارهای هجومی مثل هواپیما‌ها مین‌ها هم می‌توانند عامل پیروزی شما در بازی باشند. با انتخاب درست و استفاده خوب از این ابزارها می‌توانید مکان کشتی‌های دشمن را با کمترین حرکت پیدا کنید و قبل از اینکه کشتی‌هایتان از بین برود دشمن را در شرایط سختی قرار دهید.

بازی هیجانی اندروید

این گیم پلی جذاب و هیجان انگیز می‌تواند ساعت‌ها شما را در Sea Battle 2 و مشغول به بازی نگهدارد. در کنار مبارزات جذاب و حساس شما وظیفه دارید شهر خود را هم بسازید.

در نتیجه باید منابع خود را به خوبی مدیریت کنید و ضمن شرکت در جنگ‌ها ساختمان‌هایی مثل مدرسه و نیروگاه بسازید تا هم شهر بهتری داشته باشید و هم رفته رفته منابع و قدرت خود را افزایش دهید.

Sea Battle 2 یک بازی هیجانی به تمام عیار است که با ترکیبی از استراتژی و مدیریت شهر می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرگرمی کاربران در هر رده سنی باشد.

بازی استراتژی اندروید

Sea Battle 2 با اینکه عنوان فوق العاده‌ای است و نمره عالی 4.7 و بیش از ده میلیون بار دانلود در گوگل پلی دارد که آمار خیره کننده ای است اما از یک گرافیک ساده استفاده می‌کند.

تم گرافیکی بازی کاملا ساده و به دور از زرق و برق‌های معمول در بازی این روزهاست و با تمام سادگی‌ای که دارد توانسته فضایی مناسب و در خور را برای بازی فراهم کند.

در پایان می‌توان Sea Battle 2 را جزو آن بازی‌هایی دانست که باید در لیست هر بازیکن حرفه‌ای قرار بگیرد و حتما باید تجربه کرد. Sea Battle 2 به طور همزمان هیجان و آرامش را به شما هدیه می‌دهد و می‌تواند به سادگی خود را در دل کاربران جا کند.

پیشنهاد می‌کنیم این بازی جذاب و دوست داشتنی را حتما حتما حتما تجربه کنید و حتی یک لحظه در کلیک کردن بر روی دکمه دانلود بازی شک نکنید.