حتما تا به امروز بازی‌های Idle زیادی تجربه کرده اید. بازی‌هایی که بر پایه کلیک‌های پیاپی هستند. بازی‌هایی مثل Pigeon pop که با استفاده از همین ویژگی مخاطبان زیادی را جذب کرده‌اند.

با همه گیر تر شدن گوشی‌های هوشمند بازار بازی‌هایی که از فرمول کلیک کردن های پیاپی استفاده می کنند نیز روز به روز بزرگتر میشود. استودیوهایی زیادی نیز با دیدن بازار مناسب موجود شروع به توسعه چنین بازی‌های کرده اند.

یکی از این استودیوها استودیو Estoty Entertainment LLC است. استودیویی که متخصص ساخت بازی‌های اعتیاد آور با ایده های ساده است و پیش از این بازی 2048 را توسعه داده است.

امروز در بازیاتو قصد معرفی بازی Rocky Climb را از همین استودیو داریم. اگر دنبال یک بازی تمام عیار برای وقت‌های بیکاری خود میگردید این مطلب بازیاتو را از دست ندهید.

هنگام بازی زمان را دریابید

گیم پلی بازی بر اساس کلیک‌های شما جلو میرود. کلیک‌هایی که باید سریع؛ دقیق و پشت سر هم انجام شوند. در بازی شما باید به صخره نوردی به نام Rocky کمک کنید تا صخره ها را یکی از پس از دیگری فتح کند.

در بازی Rocky Climb که از سنگی بر روی صخره آویزان است باید به سنگ بعدی دست پیدا کند. اگر به موقع روی صفحه کلیک نکنید به پایین پرت میشوید. اگر سریع هم به سنگ بعدی نرسید بازهم سقوط خواهید کرد. فرمولی ساده که میتواند تا روزها شما را سرگرم کند.

گیم پلی بازی اگرچه ساده و راحت به نظر برسد اما بازی میتواند شما را ساعت ها درگیر کند. همانطور که 2048 با آن گیم پلی ساده به شدت اعتیاد آور بود.

ماجراجویی تمام عیار

گرافیک بازی حتی ساده تر از گیم پلی آن است. شاید در ابتدا حس خوبی به شما منتقل نکند. شاید فکر کنید با یک اثر غیرحرفه ای رو به رو هستید. اما اشتباه نکنید. فقط کافی است چند مرحله اول بازی را بازی کنید و با Rocky برای فتح قله همراه شوید. آن وقت کنار گذاشتن گوشی برای شما چندان آسان نخواهد بود.

شاید جالب ترین بخش بازی مربوط به شخصی سازی کردن شخصیت اصلی بازی یعنی Rocky باشد. شما میتوانید لباس جدید بگیرید. از تتوهای متنوع استفاده کنید یا برای کاراکتر خود کلاه بگذارید.

در کنار تعدا بالای مراحل معمولی بازی قسمتی نیز وجود دارد که از طریق آن میتوانید به جعبه های ویژه دست پیدا کنید. ماموریت های روزانه نیز برای شما در بازی گنجانده شده است. این قابلیت‌های خاص و خلاقانه بازی را برای شما دلچسب تر خواهند کرد.

بازی Rocky Climb به قدر کافی سرگم کننده و جذاب است. بی جهت نیست که بازی به عنوان اولین بازی ماجراجویی رایگان در لیست گوگل پلی قرار گرفته است.

قطعا تجربه بازی Rocky Climb خالی از لطف نیست. اما هنگام بازی حواستان به ساعت باشد.