شاید تا به حال بازی های زیادی دیده باشید که ایده ساده ای دارند اما توانسته اند بسیار جذاب و محبوب باشند. Pigeon pop از آن دسته بازی هاست. بازی ای که با ایده ای ساده توانسته فضای مناسبی برای سرگرمی مخاطبان ایجاد کند. توسعه دهنده بازی استودیو Fortafy Games توانسته با استفاده از یک ایده خوب بازی موفقی روانه بازار کند.

معرفی بازی Pigeon pop را از دست ندهید؛ یک سرگرمی بی نظیر در انتظار شماست.

سالم هارو سوا کن

در بازی Pigeon pop گیم پلی بسیار ساده است. شما باید کبوتری را کنترل کنید تا دانه های مختلفی مثل ذرت، نخود فرنگی و.. را بخورد. اما باید حواستان را جمع کنید چون بعضی از دانه ها خراب هستند. گاهی اوقات زنبور برای شما مزاحمت ایجاد کند و گاهی میتوانید کرم های موجود در دانه های خراب را بخورید. در کنار دقت به نوع دانه یا حشرات موجود در کنار دانه ها باید سرعت عمل هم داشته باشید. وقت شما برای خوردن دانه ها محدود است.

تعداد مراحل هم به اندازه ای هست که کاربر روزها مشغول به بازی باشد. سطح بازی نیز با رد کردن مراحل بازی سخت تر میشود. هفت سطح مختلف در بازی وجود دارد.

کاراکتر اصلی بازی قابل تغییر است و شما میتوانید با استفاده از کرم هایی که داخل بازی جمع آوری میکنید کبوترهای جدید خریداری کنید. بیش از ده نوع کاراکتر در بازی وجود دارد که میتواند راضی کننده باشد.

بازی pigeon pop

هندزفری فراموش نشود

در کنار گیم پلی ساده و روان بازی؛ گرافیک دلنشین و زیبای بازی کاربر را تشویق به بازی کردن میکند. طراحی و رنگ امیزی المان های بازی گرافیکی چشم نواز به وجود اورده است که میتواند هر سلیقه ای را راضی کند.

علاوه بر گرافیک؛ صداگذاری بازی نیز بسیار حرفه ای انجام شده و لذت بازی را دو چندان کرده است. Fortafy Games توانسته با تلفیق این صداها با گرافیک مناسب هر سلیقه ای را مجذوب ایده ساده خود کند.

علاوه بر نکات ذکر شده انیمیشن های جالبی برای المان های درون بازی طراحی شده که دارای طراحی بسیار قوی و مناسبی هستند. در پایان هر مرحله نیز منتظر انیمشین حرکات موزون کبوتر بازی باشید.

تمامی حرکات موجود در PIGEON POP منطبق بر ریتم موسیقی هیجان انگیز بازی هستند

دانلود بازی سرگرم کننده

بازی Pigeon pop بازی ساده اما تحسین برانگیزی است که با خلاقیت های استودیو توسعه دهنده تبدیل به اثری با کیفیت و جذاب شده است. این بازی آنقدر سرگرم کننده و اعتیادآور هست تا ما بتوانیم به عنوان پیشنهاد آخر هفته بازیاتو آن را به شما معرفی کنیم. پس همین الان این بازی را دانلود کنید و لذت ببرید.