بازی های گوشی های همراه معمولا به سادگی خود معروف هستند. خیلی از عناوین موبایلی که روزانه تجربه می کنیم دارای گیم پلی ساده ای بوده و از آن پیچیدگی هایی که با بازی های کنسولی میبینیم خبری نیست. اما در این بین بازی های موبایلی وجود دارند که سعی می کنند یک تجربه شبیه به عناوین کنسولی به وجود بیاورند.

Ire:Blood Memory یکی از همین بازی ها است که با ویژگی های جذابش توانسته خودش را به بازی های رایانه ای نزدیک کرده و متفاوت جلوه کند. بنابراین اگر فکر می کنید بازی های موبایل نمی توانند بازیکن های حرفه ای را جذب خود کنند با ما همراه باشید تا بیشتر با Ire:Blood Memory آشنا شوید.

در این عنوان نقش آفرینی و اکشن، به مرحله های گوناگونی رفته و حالا وظیفه دارید که تمام دشمنان را شکست دهید. در صورت پیروزی به مرحله بعد می روید و همین روند ادامه پیدا می کند. در اینجا سازنده با چند ویژگی توانسته جذابیت بازی اش را افزایش دهد.

یکی اینکه مرحله ها کوتاه بوده و نداشتن یک تکنیک درست می تواند به معنای باخت تان باشد. Ire:Blood Memory خیلی سخت است و هر لحظه احتمال دارد ببازید. دومین بخش جالب بازی قابلیت خرید اسلحه و زره های گوناگون است. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه ممکن را بگیرید می توانید تجهیزات مختلفی بخرید.

سکه ها هم بعد از اتمام هر مرحله به دست می آیند. خوشبختانه اسلحه ها تنوع خوبی دارند و به این زودی ها تکراری نخواهند شد. به صورت کلی Ire:Blood Memory برای کسانی که دل شان برای یک عنوان چالش برانگیز اکشن روی تلفن های هوشمند تنگ شده پیشنهاد می شود.

بنابراین اگر دوست دارید یکی از سخت ترین بازی های موبایل را انجام دهید، پیشنهاد می کنیم همین الان Ire:Blood Memory را دانلود کرده و به یک ماجراجویی تاریک و متفاوت قدم بگذارید.