بازی های رانندگی طرفداران زیادی روی گوشی های هوشمند دارند. اگر از طرفداران بازی های شبیه سازی باشید می توانید Real Racing 3 را تجربه کنید و اگر هم از علاقه مندان به سبک آرکید هستید، Need For Speed: No Limits مطمئنا سرگرم تان خواهد کرد.

اما در میان این بازی های بزرگ، عناوین کوچکی هم وجود دارد که توانستند به موفقیت های فراوانی دست پیدا کنند. Traffic Racer یکی از همین اپلیکیشن ها بود که چند سال پیش عرضه شد و بعد از محبوبیتش، سازندگان با الهام از آن سعی کردند بازی هایی مشابه بسازند.

CarX Technologies برای CarX Highway Racing نیز همین روند را پیش گرفته است. بازی شباهت های فراوانی با Traffic Racer دارد اما سازنده با اضافه کردن المان های مثبت گوناگون موفق شده تا عنوانش را سرگرم کننده کند. پیش از گفتن این المان های مثبت، بیایید ابتدا نگاهی به خود بازی بیاندازیم.

CarX Highway Racing از چند چپتر داستانی مختلف تشکیل شده است. هر چپتر خودش دارای تعدادی ماموریت بوده و اگر آن ها را انجام دهید در نهایت به مرحله بعدی می روید. قسمت جذاب این قسمت، وجود باس فایت ها (غول مرحله آخر خودمان) و تنوع ماموریت ها است.

مثلا در بعضی بخش ها باید با بقیه ماشین ها مسابقه دهید و در قسمتی دیگر در زمانی مشخص سعی کنید به خط پایان برسید. اگر هم تمام ماموریت های هر چپتر را انجام دهید، به یک رییس برخورد می کنید. بردن آن جواز ورود به چپترهای آتی را صادر می کند.

نکته مثبت CarX Highway Racing وجود مسابقات غیرقانونی است. بازی در خیابان ها اتفاق می افتد و بنابراین هر لحظه امکان دارد که پلیس به دنبال شما بیافتد. با این قسمت که شباهت زیادی به سری نید فور اسپید دارد، هیجان بازی به سقف خود رسیده است.

این نکته مثبت به همراه گرافیک زیبا و گیم پلی جذاب باعث شده تا CarX Highway Racing یکی از بهترین بازی های رانندگی موبایل بشود. پس اگر از طرفداران این سبک هستید، پیشنهاد می کنیم بازی را دانلود کرده و برای مدت ها به رانندگی در بزرگ راه مشغول شوید.