بازی های معمایی از محبوبیت خاصی بین بازیکن های موبایل برخوردارند. عناوینی که نه تنها با آن ها سرگرم می شوید، بلکه می توانید ذهن خود را به چالش کشیده و حتی بعضا با بازی هایی مثل KAMI 2 که قبلا در بازیاتو معرفی کردیم به آرامش برسید.

از جذاب ترین بازی های این سبک، عناوینی هستند که در آن ها باید به کمک قابلیت های لمسی گوشی ها خط یا اشکال مختلفی را کشیده و سپس با  آن ها معماها را حل کنید. Brain It On! – Physics Puzzles هم یکی از همین بازی ها است که با چالش های فراوانش تا مدت ها سرگرم تان خواهد کرد.

بازی شما را به مرحله های زیادی فرستاده و باید کارهایی که قبل از شروع هر مرحله گفته می شود را با طراحی اجسام مختلفی انجام دهید. مثلا فرض کنید الاکلنگی در محیط وجود داشته و قسمت چپ آن روی زمین افتاده است. اکنون بازی به شما می گوید تا شیب جسم را به سمت راست تغییر دهید.

Brain It On

خب چگونه باید این کار را انجام دهید؟ به کمک انگشت خود یک جسم بزرگ کشیده و آن را روی قسمت راست الاکلنگ انداخته و راحتی به هدف گفته شده برسید.  Brain It On! – Physics Puzzles پر است از این پازل های خلاقانه ای که به خوبی ذهن تان را به چالش می کشند.

سازنده با ترکیب قوانین فیزیک و معماهای فراوان توانسته یکی از لذت بخش ترین تجربه های ممکن را فراهم کند. جدا از وجود پازل های مختلف، بازیساز محدودیت هایی همانند زمان محدود گذاشته تا بیش از همیشه به چالش کشیده شوید.

یعنی اگر در مدت معینی معما را حل نکنید، تعداد ستاره هایی که در پایان دریافت می کنید کمتر خواهد بود. اگر دوست دارید یکی از جذاب ترین بازی های معمایی گوشی های همراه را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه Brain It On! – Physics Puzzles را از دست نداده و همین الان آن را بگیرید.