این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.


کلش آف کلنز از عناوینی است که در همان اولین روز عرضه توانست عملکرد درخشانی را از خود به نمایش بگذارد. بازی مهیج که کاربران میلیونی از سراسر جهان دارد. یکی از سوالات رایج گیمرهایی که به تازگی این بازی را شروع کرده‌اند، این است چگونه در کلش اف کلنز لول خود را بالا ببریم؟ لول آپ شدن در کلش آف کلنز به روش‌های مختلفی انجام می‌شود.

خرید جم کلش ارزان با ایدی و اطلاعات اکانت

در واقع هر چقدر که شما اکسپی یا Experience Point بیشتری به دست بیاورید، سریع‌تر لول آپ می‌شوید. در این مطلب می‌خواهیم ترفندهای حرفه‌ای شدن در بازی کلش آف کلنز و لول آپ شدن با خرید جم کلش ارزان فوری را به شما آموزش بدهیم.

چگونه می‌توانیم در بازی کلش آف کلنز لول خود را بالا ببریم؟

هرچقدر که در Clash of Clans ساختمان‌ها به ویژه تاون هال خود را آپدیت کنید، با سرعت بیشتری می‌توانید اکسپی دریافت کنید. دریافت اکسپی بیشتر نیز مساوی است با لول آپ شدن سریع. دومین روش افزایش سطح در این بازی، به اشتراک گذاشتن نیروهای خودی با سایر اعضای کلن است. شما با جوین دادن در کلن‌های مختلف می‌توانید روزانه با کاربران بیشتری آشنا شوید که برای بتل‌های خود نیاز به نیرو دارند. در ادامه این بخش به پاسخ سوال ” چگونه در کلش آف کلنز لول خود را بالا ببریم؟” می‌پردازیم.

لیگ بازی خود را ارتقا بدهید

از دیگر روش‌های ارتقای سطح در کلش آف کلنز می‌توانیم به ارتقای لیگ اشاره کنیم. در صورتی که شما از لیگی به لیگ بالاتر بروید می‌توانید مقادیر قابل توجی XP به دست بیاورید. برای نمونه اگر از لیگ برنزی به لیگ نقره‌ای بروید می‌توانید XP بیشتری داشته باشید.

به دستاورد‌ها (Achievements) توجه کنید

شما با تکمیل هر یک از دستاورها می‌توانید مقداری اکسپی دریافت کنید. میزان اکسپی که شما با کامل کردن هر یک از ماموریت‌ها دریافت می‌کنید، قبل از انجام در کنار ماموریت‌های برای شما نشان داد شده است. به همین خاطر باید به آن‌ها توجه داشته باشید و برای لول آپ شدن و رشد سریع‌تر در بازی آن‌ها را انجام دهید.

به تاون هال گابلین‌ها رحم نکنید!

بسیاری از کاربران بازی کلش آف کلنز اهمیتی چندانی به بخش بازی تک نفره یا Single Player نمی‌دهند. در صورتی که شما در این حالت از بازی می‌توانید با نابودی تاون هال گابلین‌ها تعداد قابل توجهی اکسپی به دست بیاورید و در بازی حرفه‌ای عمل کنید.

با آرامش زمانی مناسب برای پیاده کردن نیروها و حمله پیدا کنید

اگر یک پلیر در بازی کلش اف کلنز باشید، پس قطعا دوست دارید که با عجله و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیروز میدان باشید و وارد مرحله بعد شوید. باید بدانید که در بسیاری مواقع همین سرعت عمل بخشیدن برای به سرانجام رساندن بازی و خستگی مداوم شما در انجام مراحل بازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، باعث سنگ انداختن در روند سرعتی شما می‌شود. از طرفی همین شتاب بیش از حد باعث لو رفتن بسیاری از شگردهایتان می‌شود و با ادامه همین روند به زودی شکست خواهید خورد.

چگونه با شناخت نیروهای ارتش خود، لول اکانت کلش اف کلنز را بالا ببریم؟

در صورتی که به تازگی بازی کلش آف کلنز را شروع کرده‌اید، اولین اقدامی که باید انجام دهید، شناخت دقیق نیروهایی است که در اختیار دارید. به این ترتیب می‌توانید با روش صحیح استفاده از آن‌ها و همچنین نقاط قوت و ضعفی که دارند، به خوبی آشنا شوید.

خرید ایتم های درون بازی کلش با جم

برای مثال پکا یک نیروی فوق‌العاده قدرتمند است. اما در بغضی از موارد ممکن است منحرف شده و به جای حرکت کردن به سمت تاون هال دشمن، ابتدا آیتم‌ها و تجهیزات غیرضروری دشمن را نابود کند. به جز پکا با می‌توانید با شناخت ویژگی‌های نیروهای پرکاربردی مانند بالون، گالم، ویزارد، هیلر و ماینر در زمان، مکان و موقعیتی مناسب دشمنان خود را از بین ببرید و در این بازی مهیج لول آپ شوید.

خرید درون‌‌‌برنامه‌ای از سایت خرید جم کلش در ایران

بسیاری از پلیرهای بازی کلش آف کلنز می‌دانند که آپدیت کردن تجهیزات، نیروها و هیروها در این بازی ممکن است نیاز به زمان طولانی داشته باشد. در این شرایط می‌توانید از خدمات خرید درون بازی کلش آف کلنز استفاده کنید و آیتم‌های خود را آپدیت کنید. همچنین می‌توانید با خرید جم کلش آف کلنز از آی گیم سپر و سایر منابع را خریداری کنید. بهترین راه برای دسترسی به امکانات بازی کلش خرید جم کلش آف کلنز است. برخی از آیتم‌ها و امکانات در کلش اف کلنز تنها با استفاده از جم قابل دسترسی هستند. با خرید جم کلش از بهترین سایت خرید جم می‌توانید ساختمان‌ها، نیروهای نظامی و طلسم‌های خود را سریع‌تر ارتقا دهید.

با لول آپ شدن در کلش اف کلنز دشمنان خود را به زانو دربیاورید

شاید در نگاه اول گیم‌پلی بازی کلش آف کلنز کمی ساده به نظر برسد، اما شما می‌توانید به کمک ترفندهایی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، به یک گیمر سطح بالا در این بازی تبدیل شوید. به این ترتیب می‌توانید در قدرتمندترین کلن‌های ایران و جهان عضو شده و تمامی دشمنان خود را از بین ببرید.

ارتقا شخصیت های کلش با الماس درون بازی

از طرفی بسیاری از پلیرهای کلش آف کلنز بعد از مدتی که حرفه‌ای شدند اکانت خود را به فروش می‌رسانند که این مورد را هم می‌توان مزیتی دیگر برای لول آپ شدن در بازی عنوان کرد.

آی گیم، سایت خرید جم کلش ارزان با پشتیبانی آنلاین و تلفنی

هنگام خرید جم کلش از سایت آی گیم، نیازی به ارائه اطلاعات حساب کلش خود نیست. فقط کافی است آیدی و نام بازی خود را در سایت وارد کنید تا بتوانید جم کلش مورد نیاز خود را با اطمینان از کمترین قیمت تهیه کنید. این شیوه خرید نه تنها امن است، بلکه بسیار سریع نیز می‌باشد. سایت آی گیم، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و پشتیبانی پاسخگویی تلفنی و آنلاین می باشد.


این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.