این روزها افراد معروف سعی دارند با ساخت بازی های موبایل از روی خودشان سودهایی به دست بیاورند که خود ما در بازیاتو یکی از بهترین های آن ها با نام Cristiano Ronaldo: Kick’n’Run را معرفی کردیم. حالا زلاتان ابراهیموویچ معروف هم دست به کار شده و تصمیم گرفته در دنیای بازی های ویدیویی به رقابت با فوتبالیست های معروف بپردازد.

Zlatan Legends که قبلا برروی iOS عرضه شده بود، به زودی به اندروید هم خواهد آمد. گفته های تیم توسعه دهنده نشان می دهند که آن ها در حال فعالیت روی نسخه اندروید بازی معروف خود می باشند و به زودی نسخه بتا برای این سیستم عامل عرضه می شود.

البته همچنان هیچ صحبتی راجع به تاریخ دقیق عرضه Zlatan Legends برای اندروید به میان نیامده ولی با توجه به اینکه هم اکنون می توانید برای دریافت نسخه بتا اندروید بازی در وبسایت رسمی سازنده ثبت نام کنید، احتمالا به زودی بازیکن هایی که گوشی های اندروید دارند می توانند با زلاتان پا به توپ شوند.

شایان ذکر است Zlatan Legends عنوانی فوتبالی با ته مایه های تخیل بوده و در نقش زلاتان باید سعی کنید با شوت های مختلف رکورد بزنید. برای اینکه از خبر عرضه Zlatan Legends روی اندروید عقب نمانید، پیشنهاد می کنیم بازیاتو را دنبال کنید.

Zlatan Legends برای اندروید به صورت رسمی معرفی شد.