این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.


اگر اهل بازی‌های مختلف باشید، قطعا با پلاتو آشنا هستید. نرم افزاری که روی تلفن همراه اندرویدی یا آیفون شما نصب شده و ده‌ها بازی گوناگون را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین در این بازی می‌توانید دوستان جدید پیدا کنید و به صورت آنلاین مشغول بازی‌های مختلفی مثل منچ، مونوپولی، بیلیارد، فوتبال مهره‌ای، تخته نرد، گلف، بولینگ و… شوید.

در پلاتو، بازیکنان نقش رهبران یک شهر باستانی را بر عهده می‌گیرند. هدف بازی ساختن یک شهر بزرگ و پیشرفته است. بازیکنان برای این کار باید منابع مختلف را جمع‌آوری کنند، ساختمان‌ها بسازند و ارتش‌های خود را تقویت کنند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پلاتو استفاده از سکه‌ها به عنوان واحد پول است. بازیکنان می‌توانند از سکه‌ها برای خرید منابع، ساخت ساختمان‌ها و استخدام ارتش‌ها استفاده کنند.

خرید سکه بازی پلاتو

بازیکنان می‌توانند از سکه‌ها برای خرید منابع، ساخت ساختمان‌ها و استخدام ارتش‌ها استفاده کنند. سکه بازی پلاتو یک بازی پیچیده و چالش‌برانگیز است که برای بازیکنان بالای 12 سال مناسب است. این بازی می‌تواند تا 4 بازیکن را در یک زمان پشتیبانی کند. همچنین با خرید سکه بازی پلاتو امتیازات ارزشمندی به دست می‌آورید و می‌توانید از بازی‌ها لذت بیشتری ببرید. البته برای خرید سکه باید مراحل خاصی را دنبال کنید که در ادامه مطلب با آن‌ها آشنا خواهید شد.

خرید سکه بازی پلاتو چه مزایایی دارد؟

به طور کلی با برنده شدن در رقابت‌ها برنامه پلاتو تعداد مشخصی سکه را به شما جایزه می‌دهد. اما در صورتی که تشنه رقابت هستید و می‌خواهید سریع‌تر از دوستانتان پیشی بگیرید، امکان به دست آوردن سکه‌های بیشتر با پرداخت درون برنامه‌ای را دارید. برای مثال، با پرداخت سکه‌های پلاتویی کارت‌های بازی، تصویر پس زمینه صفحه چت، قاب تصویر پروفایل، تصویر بنر پروفایل را با طرح دلخواهتان در اختیار خواهید داشت. البته که این شخصی سازی جذابیت بازی‌های پلاتو را بیشتر از قبل خواهند کرد. با خرید سکه بازی پلاتو، می‌توانید به سرعت آیتم های جدید، خودروهای بیشتر، سلاح‌های پیشرفته‌تر و غیره را خریداری کنید. همچنین با خرید سکه  پلاتو، می‌توانید به راحتی مبالغ مورد نیاز برای تعمیر و ارتقاء تجهیزات و نیز خرید انواع لوازم و ابزارهای جدید در بازی را تأمین کنید.

مراحل خرید سکه بازی پلاتو

قبل از اینکه مراحل خرید را آغاز کنید، نرم افزار پلاتو را از طریق پلی استور (Play Store)‌ یا ‌اپ استور (App Store) دانلود و نصب نماید.

مرحله اول: اتصال حساب کاربری به ایمیل و تعریف رمز عبور

اولین مرحله‌ای برای خرید سکه بازی پلاتو باید انجام دهید، اتصال حساب کاربری به ایمیل یا رجیستر شدن اکانت است. با انجام این کار اکانت با ایمیل شما سینک شده و احتمال از دست رفتن اطلاعات صفر می‌شود. به همین دلیل اگر نمی‌خواهید که سکه‌های اکانت از دست بروند، حساب کاربری را به ایمیل معتبری که استفاده می‌کنید، متصل نمایید.

برای انجام این کار وارد صفحه اصلی نرم افزار پلاتو شده و روی تصویر پروفایل خود در گوشه چپ و بالای صفحه ضربه بزنید. در صفحه باز شده حساب کاربری خود را می‌بینید که در گوشه بالایی و راست تصویر علامت تنظیمات یا همان چرخ‌دنده وجود دارد. با لمس این آیکون نیز تنظیمات پلاتو باز شده و باید گزینه اول یا  Register Account  را لمس کرد.

اتصال اکانت پلاتو به ایمیل

با ورود به صفحه اختصاصی رجیستر اکانت سه گزینه پیش رو خواهید داشت. در گزینه اول می‌توانید اکانت را با وارد کردن ایمیل رجیستر کرده و در گزینه دوم امکان وارد کردن کد رجیستر اکانت را دارید. ناگفته نماند که گزینه سوم مخصوص رجیستری اکانت پلاتو با اپل آیدی یا اکانت گوگل است.

مرحله دوم: ورود به حساب کاربری در صورت وجود اکانت رجیستر شده

اگر در گذشته اکانت داشتید و قصد خرید سکه بازی پلاتو را دارید، باید وارد حساب کاربری خود شوید. البته که استفاده از نام کاربری یا پلاتو آیدی کافی نیست و باید با ایمیل لاگین کنید. البته که انجام این کار مسیر پیچیده‌ای را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

چالش برانگیزترین مرحله‌ای که در خرید سکه بازی پلاتو وجود دارد، پرداخت مبلغ بسته سکه است.کافیست در همان تنظیمات کاربری گزینه دوم یا Login With Existing Account‌ را لمس کرده و با وارد کردن ایمیل و کد ورود به حساب کاربری لاگین کنید.

مرحله سوم: شروع خرید و انتخاب تعداد سکه مورد نیاز

حالا که حساب کاربری را برای خرید سکه بازی پلاتو آماده کرده‌اید، می‌توانید مراحل اصلی خرید را آغاز کنید. در اولین قدم نرم افزار پلاتو را باز کرده و  وارد حساب کاربری شوید. در پایین قسمت پایین تصویر پروفایل و متن بیو می‌توانید تعداد سکه‌های فعلی را ببینید. در کنار این رقم گزینه خرید یا BUY قرار داده شده که با لمس کردن آن بسته‌های سکه پلاتو نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید که تعداد سکه مورد نیاز را در میان بسته‌های 2000، 5500، 12000، 20000، 27500 و 75000 عددی انتخاب کنید.

مرحله چهارم: پرداخت مبلغ بسته سکه

چالش برانگیزترین مرحله‌ای که در خرید سکه بازی پلاتو وجود دارد، پرداخت مبلغ بسته سکه است. به طور کلی بسته‌های سکه بازی با توجه به تعداد قیمت 1.99 تا 49.99 دلاری دارند که باید با استفاده از کارت بانکی پرداخت شوند.

خرید کوین های بازی های پلاتو از سایت آی گیم
خرید کوین های بازی های پلاتو از سایت آی گیم

متاسفانه به خاطر تحریم‌های موجود کاربران ایرانی نمی‌توانند که این پرداخت را با کارت‌های بانکی داخلی انجام دهند. البته که استفاده از کارت بانکی تنها راه موجود نیست؛ زیرا کاربران ایرانی امکان استفاده از راه‌های ساده‌تر و سریع‌تر همچون خرید سکه پلاتو از سایت معتبر آی گیم را خواهند داشت.

راه‌ جایگزین برای خرید درون بازی برای گیمرهای ایرانی

در صورتی که می‌خواهید خرید سکه بازی پلاتو را در داخل ایران به شیوه اصولی و مطمئن انجام دهید، دو راه پیش‌رو دارید: خرید سکه پلاتو و خرید گیفت کارت از سایت معتبر آی گیم. سایت igame یکی از معتبرترین سایت های خرید سکه بازی پلاتو ارزان و گیفت کارت محسوب می شود. کاربران می توانند با خیال راحت از این وبسایت برای خرید سکه پلاتو استفاده کنند.

منبع: آی گیم (https://igame.ir)، مرجع خرید سکه پلاتو ارزان با واریز فوری و گیفت کارت های بازی


این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.