این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.


موبایل لجند یک بازی ویدئویی چند نفره آنلاین (MOBA) است که توسط Moonton توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است. شما می توانید با خرید جم موبایل لجند (خرید الماس بازی موبایل لجند) به امکانات بیشتری در این بازی دست یابید و با امکاناتی که در اختیار دارید راحت‌ تر رقبای خود را از سر راه بردارید.

خرید الماس موبایل لجند با بهترین قیمت در آی گیم

بازی موبایل لجندز (Mobile Legends) یک بازی موبایل چند نفره (mobile multiplayer online) عرصه نبرد آنلاین (battle arena) است که توسط کمپانی مونتون توسعه و منتشر داده شده است. این بازی در سال 2016 برای پلتفرم های آی او اس (iOS) و اندروید (Android) منتشر شد. بازی موبایل لجندز از سری بازی‌ های اندرویدی سبک موبا است که تاکنون طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. الماس (جم موبایل لجند) ارز داخلی بازی Mobile Legends نام دارد که می‌توانید با پرداخت پول آن را خریداری کنید. با  خرید جم موبایل لجند به امکاناتی مانند: هیروها، اسکین ها، جعبه‌های شانس (Lucky Box) و … دست می یابید.

داستان بازی  mobile legends

قهرمانان، تیمی شامل شخصیت‌های مختلف با قدرت‌ها و مهارت‌های فراوان هستند که برای تسلط بر سرزمین طلوع و کسب قدرت، در مقابل دشمنان خود مبارزه می‌کنند. این تیم را همه جانبه رهبری می‌کند و هدفشان محافظت از دنیای خود در برابر هر گونه تهدید است. انجمن نور، تیمی که مؤلفه‌های قدرت و امپراطوری‌سازی را نمایان می‌کند. آن‌ها با داشتن نیروی ارتش و قدرت‌های بزرگ، سعی دارند بر سرزمین طلوع حکومت کنند و این دنیا را به تسخیر خود درآورند.

داستان بازی در یک جهان فانتزی پر از جادو، هیولاها و موجودات عجیب و غریب رخ می‌دهد. قهرمانان و انجمن نور در حال جنگیدن با یکدیگر هستند تا به هدف‌های خود دست یابند و کنترل سرزمین طلوع را به دست آورند. از آنجایی که بازی لجند یک بازی آنلاین است، داستان به صورت تدریجی و با عرضه به‌روزرسانی‌های مکرر به توسط توسعه‌دهنده بازی گسترش می‌یابد. هر آپدیت جدید معمولاً به داستان اصلی اضافه‌هایی را ارائه می‌دهد و شخصیت‌ها و رویدادهای جدیدی را به بازی می‌افزاید.

گیم پلی بازی موبایل لجند

شرکت باز‌ی‌سازی مونتون با بهره‌گیری از ایده‌های بازی‌ هایDota، LoL  و تلفیق آن‌ها با ایده‌های تازه خود، بازی موبایل لجندز را در جذاب‌ترین حالت ممکن طراحی کرده است. بازی موبایل لجند در محیطی تخیلی و عجیب‌و‌غریب، با خلاقیتی مثال زدنی طراحی شده است که باعث شده این بازی طرفداران زیادی ازسراسر دنیا پیدا کند. مطمئن باشید پس از نصب و عضویت در استارلایت موبایل لجند، جذابیت این بازی شما را مبهوت می‌کند و دیگر با مواردی برای کسر امتیاز ناشی از Afk موبایل لجند (عدم حضور در بازی) روبه‌رو نخواهید شد.

شخصیت Kagura در موبایل لجندز

در بازی موبایل لجند، هدف شما در هر مسابقه، نابود کردن برج‌ها و پایگاه حریف است. برای این منظور، باید با همکاری تیمی که بازی را با آنها شروع می‌کنید، استراتژی‌های مناسب را به کار ببرید، جنگ‌ها را بازی کنید، منابع را جمع‌آوری کنید و شخصیت خود را توانمندسازی کنید. با گذشت زمان و بهبود مهارت‌های شما و تیم شما، می‌توانید قهرمانان جدید را بخرید و به صورت استراتژیک تری در مسابقات شرکت کنید.

موبایل لجند در حال حاضر یکی از بازی‌های محبوب و پرطرفدار در جهان موبایل است و در اندروید و iOS قابل دسترسی است. بازی از امکانات آنلاین شامل مسابقات 5 در 5، 3 در 3 و حالت‌های دیگر برخوردار است. همچنین، بازی از سیستم‌های رتبه‌بندی، تغییرات جدید، به‌روزرسانی‌ها و جوایز متنوعی نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید به راحتی با دانلود موبایل لجند از گوگل پلی برای گوشی‌های اندروید، لذت نبرد در یک رقابت نفس‌گیر را به دست آورید. فقط توجه داشته باشید با توجه به محدودیت موجود برای کاربران ایرانی، برای دانلود Mobile legends باید از برنامه‌های تغییر آی پی استفاده کنید.

برخی از نکات مثبت این بازی که باعث شده‌اند، موبایل لجندز بسیار جذاب‌تر شود، عبارتند از:

  • صداگذاری و استفاده از افکت‌های صوتی مناسب
  • طراحی انیمیشن فوق‌العاده جذاب
  • کاراکترهای متنوع با مهارت‌های شگفت‌انگیز
  • نقشه وسیع بازی
  • وجود آیتم‌های متنوع در بازی موبایل لجندز
  • وجود هیروهای مختلف با قابلیت‌هایی خیره‌کننده
  • وجود جم موبایل لجند ارزان

خرید جم موبایل لجند ارزان از فروشگاه معتبر و اینماد دار

در بازی موبایل لجند، پول درون بازی به عنوان یک واحد ارزی در بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پول درون بازی با نام “الماس موبایل لجند” یا “جم موبایل لجند” می‌شود. با خرید این ارز، شما می‌توانید اقلام و تجهیزات جدید خریداری کنید، شخصیت‌ها را ارتقاء دهید و در عملیات‌ها و وظایف خاصی شرکت کنید.

با خرید الماس موبایل لجند، شما می‌توانید به موارد مختلفی دسترسی پیدا کنید. مثلاً می‌توانید آیتم‌ها، اسلحه‌ها، لباس‌ها و تجهیزات دیگر را خریداری کنید. همچنین، ممکن است برای ارتقاء و بهبود شخصیت خود نیاز به پول داشته باشید. از طرف دیگر، پول درون بازی ممکن است در برخی از وظایف و چالش‌های بازی نیز به عنوان پاداش یا جایزه به شما داده شود. سایت igame معتبرترین سایت خرید درون بازی ایرانی است که پرداخت درون برنامه ای برای بازی های موبایلی و خرید گیفت کارت را فراهم کرده است.

کاربرد خرید جم و الماس موبایل لجند

حال شاید این سوال برای بعضی افراد پیش بیاید که نقش الماس موبایل لجند یا جم موبایل لجند در بازی چیست. در واقع جم موبایل لجند پول مجازی پلیرها درون بازی است. گیمرها می‌توانند با استفاده از این پول مجازی، آیتم‌های گوناگونی را در بازی موبایل لجندز خریداری کنند. با داشتن مقدار زیادی الماس می‌توان تمام محدودیت‌های بازی را از بین ببرند و لحظات جذاب‌تری را در این بازی تجربه کنند.

آنلاک کردن هیروهای بازی موبایل لجندز با خرید جم موبایل لجند

الماس‌هایی که در بازی‌های استراتژیک مثل موبایل لجندز و کلش اف کلنز وجود دارند، معمولا کار مشابهی را انجام می‌دهند. در واقع سازنده بازی با طراحی این الماس‌ها سعی کرده تا روش پرداخت مناسبی را برای بازیکنان قرار دهد. البته که الماس‌های بازی از طریق برد در نبردها یا افزایش سطح نیز بیشتر می‌شوند، اما زمانی ارزش‌های واقعی آن‌ها را متوجه می‌شوید که تعداد زیادی الماس در اختیار داشته باشید. در بازی موبایل لجند جم به دست آوردن کار سختی نیست. هم می‌توانید با برخی اقدامات جم‌های رایگان جمع‌آوری کرده و هم از طریق بازی یا سایت موبایل لجند نسبت به خرید این دارایی‌های بازی اقدام کنید.

آی گیم، ارزان ترین سایت خرید جم موبایل لجند و گیفت کارت موبایل لجند

برای خرید جم موبایل لجند ارزان ، می‌توانید از طریق فروشگاه معتبر آی گیم اقدام کنید. این فروشگاه برای تمامی دستگاه‌های موبایل اندروید و آیفون، خدمات خرید درون بازی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با سفارش جم موبایل لجند قانونی با کمترین قیمت و دیگر آیتم‌های این بازی، از امکانات و آیتم‌های ویژه بازی استفاده کنید.

تیم خرید درون بازی آی گیم، تمام تلاش خود را می‌کند تا سفارشات جم موبایل را در سریع‌ترین زمان ممکن با روش واریز قانونی و رسید خرید برای شما انجام دهد. سایت اینماد دار آی گیم دارای پشتیبانی تلفنی، آنلاین و درگاه پرداخت قانونی است.

منبع: آی گیم (https://igame.ir)، مرجع خرید جم موبایل لجند ارزان با ایدی با رسید خرید گوگل پلی


این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.