بازی Kill Shot Virus در بهار امسال توسط استودیو Hothead Games منتشر شد. این بازی در سبک Rail Shooter بوده و بنابراین طی تمام مراحل تمرکز شما تنها روی تیراندازی است؛ شخصیت داستان خودش حرکت کرده و مهمترین وظیفه بازیکن شلیک به سمت دشمنان خواهد بود.

گرافیک بازی نسبت به دو قسمت پیشین یعنی Kill Shot و Kill Shot Bravo پیشرفت خوبی داشته و بازیکن می تواند یک تجربه دیداری جذاب را به خود هدیه بدهد. سازنده به انتقادات پیرامون ساخته های گذشته اش توجه نمود و گرافیک Kill Shot Virus به خوبی نشان دهنده این مسئله است.

بازی زامبی

خب از گرافیک می گذریم و وارد بخش گیم پلی می شویم. در این عنوان بیش از ١٠٠ مرحله وجود دارد که در تمام آن ها یا باید با زامبی ها را با اسلحه های فراوان بکشید یا مراقب مردم بی دفاع و همراهان خود باشید.

اصلی ترین دشمن شما خشاب اسلحه است. با توجه به زمان پر شدن مجدد خشاب، کوچکترین تعلل سبب می‌شود تا زامبی ها به دوستانتان برسند که شنیدن فریاد آنها اصلا مورد پسند نیست.

بعد از گذشتن از هر مرحله هم مقداری پول به بازیکن داده می شود که از آن ها می توانید برای ارتقا تجهیزات خود یا اسلحه های گوناگون استفاده کنند. جدا از بخش داستانی، همچنین قابلیت رقابت با دوستان و کسب بیشترین امتیاز را دارید.

بازی تفنگی برای موبایل

کلام آخر

به طور کلی اگر به بازی های سبک تیراندازی علاقه داشته و می خواهید به دل دشمن بزنید، این عنوان می تواند برای تان جذاب و سرگرم کننده باشد.