بهترین بازی های تلگرام | [قسمت پایانی]

چندی پیش، با تعدادی از بهترین بازی های پلتفرم گیمینگ تلگرام آشنا شدیم. ربات هایی که میتوانند بخشی از اوقات فراغت ما را پر کنند. این بار هم با دست پر آمده ایم و قصد داریم ربات های دیگری معرفی کنیم که هر یک جذابیت خاص خودشان را دارند و از بازی کردن با آنها خسته نمی شویم. اما این بار چاشنی سختی را کمی زیاد کردیم تا کمی بیشتر خود را محک بزنید. با ما در بازیاتو و قسمت پایانی بهترین بازی های تلگرام همراه باشید.

Speed Driver

بهترین بازی های تلگرام

آهسته برانید. قرار نیست یک بازی شبیه دنده 2 را با آن گرافیک خوبش تجربه کنید. اما قرار هم نیست که یک بازی قدیمی کنسول آتاری را بازی نمایید. اگر بخواهیم بیشتر این بازی را مورد بررسی قرار دهیم تنها میتوان به دو نکته اشاره کرد. هرچه بیشتر بهتر! این بدین معناست که هرچه مسافت بیشتری بروید امتیاز بیشتری هم کسب می کنید و تمام بازی براین اصل ساخته و استوار است.

گیم پلی بازی هم به گونه ای است که شما را راضی نگه می دارد. ولی انتظارات خود را زیاد بالا نبرید. قرار نیست Traffic Racer را بر روی تلگرام خود اجرا کنید! نکته بعدی که باید به آن توجه کرد داشتن تمرکز کافی برای ادامه دادن مسیر بازی است. چرا که نمی توانید مدام به ماشین های اطراف برخورد کنید. این بازی هم توسط ربات Gamee@ قابل دریافت است.

Werewolf (بازی گروهی تلگرام)

بهترین بازی های تلگرام

از همین ابتدا باید گفت با یک بازی گرافیکی مواجه نیستیم. این ربات بیشتر یک ربات سرگرمی است که ساخته شده تا با دوستان خود کمی وقت بگذرانید. در این بازی شما حق انتخاب از بین یکی ازشخصیت ها را دارید. پس از انتخاب، روند بازی به این گونه پیش می رود که شما طبق قوانین مافیا عمل می کنید.

به این صورت که افراد مافیا به صورت مخفیانه یک شهروند (یکی از دو شخصیت قابل انتخاب بازی) را می کشند  و تمام بازیکنان به دنبال مظنون هستند تا وقتی که تمام  افراد مافیا حذف یا تعداد شهروند و مافیا باهم برابر شود .در این بازی گروهی نقش های متعددی به هریک از طرف ها داده می شود که بازی کردن را هیجان انگیز تر می کند. برای دسترسی به بازی از ربات werewolfbot@ استفاده کنید

Karate Kido

بهترین بازی های تلگرام

کاراته بازی به سبک تلگرامی! یک درخت تنومند که شما باید بخش های مختلف آن را قطع کنید. این کار توسط دو دکمه چپ و راست قرار داده شده انجام می شود. اما این بازی به این آسانی ها هم نیست. سرعت، دقت و البته مواظبت از شاخه ها. هیچ گاه شاخه ها را قطع نکنید وگرنه بازی تمام است و باید از اول بازی کنید تا رکورد جدیدی بزنید. بازی گیم پلی مناسبی دارد وبه طور کلی، المان ها خوب طراحی شده اند.این بازی هم توسط ربات Gamee@ عرضه شده است.

School is Cool

بهترین بازی های تلگرام

همیشه در پایان لیست بازی ها، سعی کردیم بهترین آن را معرفی کنیم. این بار هم با یک بازی تلگرامی جذاب و در عین حال ساده رو به رو هستیم. اینکه یاد بگیرید چگونه بازی کنید ساده است اما پیشروی سخت تر از آن چیزی که فکر می کنید خواهد بود! برای بازی کردن در این بازی کافیست یک شرط را رعایت کنید. آن هم این است که هنگام عبور از دیوار ها باید از نقاط همرنگ گلوله استفاده کنید.

البته رنگ گلوله ها تغییر کرده و یکسان نخواهند ماند. این بازی هم همانند بسیاری از بازی های تلگرام، نیاز به سرعت و دقت فراوان دارد. به طور کلی، سبک بازی متفاوت تر از دیگر بازی هاست.پس خود را برای یک تجربه جدید آماده کنید.برای استفاده از این بازی کافیست نام آن را در ربات Gamee@ جستجو کنید.


حامی این مطلب: رنتی جا

اجاره ویلا عضوی جدایی ناپذیر از گردشگری محسوب می‌شود و شما با کمک رنتی‌جا به راحتی می توانید ویلاهایی با امکانات متنوع نظیر ویلاهای استخردار، ویلاهای لوکس و ویلاهای دوبلکس را برای اقامت پیدا کنید.