بازی Naraka Bladepoint Mobile یک بازی جذاب و پرطرفدار است که حس جدیدی از اکشن را به گوشی‌های هوشمند گیمرها آورده. برخلاف اکثر بازی‌های اکشن، این بازی بر روی نبردهای نزدیک تمرکز دارد. با گوشی هوشمند خود می‌توانید دوئل شمشیر، قدرت‌های جادویی و پرواز در هوا را تجربه کنید. نسخه‌های کامپیوتر و کنسول این بازی محبوبیت خاصی در بین گیمرهای سراسر دنیا دارد و همین باعث شده تا نسخه موبایلی این بازی بتل رویال نیز توسط کمپانی بازی‌سازی 24 Entertainment تولید شود تا به همان اندازه در گیمرها هیجان ایجاد کند. احتمالا خیلی از شما دوست دارید که این بازی اکشن و هیجان‌انگیز موبایلی را بیشتر بشناسید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با بازی Naraka Bladepoint Mobile آشنا کنیم.

معرفی بازی Naraka Bladepoint Mobile

بازی Naraka Bladepoint یک بازی بتل رویال برای اندروید و iOS است. این نسخه از نظر گیم پلی تا حد زیادی مانند نسخه‌های PC و کنسول منتشر شده در سال ۲۰۲۱ است. در این بازی، حداکثر ۶۰ گیمر در جهان‌های زیبا با سبک آسیای شرقی، در نبردهای سرعتی با یکدیگر مبارزه خواهند کرد و طبق قانون همیشگی بازی‌های بتل رویال، آخرین کسی که زنده بماند برنده بازی خواهد شد. می‌توانید با دوستان خود برای مبارزه با دیگران متحد شوید. استراتژی و کسب مهارت به شما کمک می‌کند پیروز مبارزات باشید.

جذابیت‌های بازی

هر یک از قهرمان‌ها در این بازی توانایی متفاوتی دارد و برای هر یک از این مسابقات، شما یک قهرمان با توانایی‌های منحصربه‌فرد را برای مبارزه با دیگران انتخاب و در نبرد شرکت می‌کنید. یکی از جذابیت‌های بازی Naraka Bladepoint Mobile این است که شما به‌جای تیراندازی، از شمشیر، نیزه و هنرهای رزمی در مبارزات خود استفاده خواهید کرد.

شما می‌توانید از بین شخصیت‌های مختلف انتخاب کرده و در مورد حملات خاص آن‌ها اطلاعات کسب کنید. گرافیک شگفت‌انگیز میدان‌های مبارزه را روی صفحه نمایش گوشی شما زنده می‌کند. هر قهرمان حرکات فوق العاده خاصی دارد، اما جالب‌تر این است که امکان شخصی‌سازی قهرمانان و نگاهی به داستان زندگی و خاستگاه آن‌ها نیز در این بازی وجود دارد.

کنترل بازی و مبارزات

توسعه‌دهندگان حرکات مختلف رزمی، پارکور، مبارزات گروهی و تن‌به‌تن را به‌راحتی بر روی تلفن‌های همراه پیاده می‌کنند. کنترل‌های لمسی به شما امکان می‌دهند حرکات عالی را به‌راحتی انجام دهید. نسخه موبایلی این بازی سرورهای مجزا دارد. بنابراین بازیکنان نسخه موبایل فقط با یکدیگر رقابت خواهند کرد و نمی‌توانند با بازیکنانی که نسخه پی‌سی یا کنسول این بازی را دارند، مبارزه کنند. در مجموع با گرافیک واقع‌گرایانه، صداگذاری درجه یک و افکت‌هایی که هیجان بازی را به بهترین شکل به گیمرها منتقل می‌کند، به‌نظر می رسد بازی Naraka Bladepoint یک انتخاب جدید و عالی برای گیمرهای موبایل باشد.

حجم بازی Naraka Bladepoint Mobile چقدر است؟

یکی از سوالات گیمرهایی که به‌تازگی می‌خواهند Naraka Bladepoint Mobile را نصب کنند این است که حجم این بازی جذاب چقدر است؟ جالب است بدانید که با وجود این که گرافیک این بازی واقعا چشم‌نواز است و به‌نظر می‌رسد که باید از جمله بازی‌های پر حجم باشد، اما این‌طور نیست. این بازی بتل رویال جذاب و هیجان‌انگیز فقط ۲ گیگابایت حجم دارد که از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. به‌همین خاطر است که حتی اگر حافظه خالی زیادی روی سیستم خود ندارید هم می‌توانید این بازی کاملا رایگان را روی موبایل خود نصب و از آن لذت ببرید.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی Naraka Bladepoint Mobile

برای نصب و اجرای نسخه موبایلی بازی Naraka Bladepoint  در سیستم‌های اندروید، سیستم عامل تلفن همراه هوشمند یا تبلت شما باید اندروید ۵.۱ یا بیشتر باشد. سیستم شما باید بیش از ۲ گیگابایت حافظه خالی داشته باشد تا در صورتی که بروزرسانی جدیدی برای بازی Naraka Bladepoint Mobile منتشر شد و حجم بازی را افزایش داد، شما بتوانید از آن استفاده کنید. البته نسخه موبایلی این بازی محدود به نسخه اندروید آن نیست و  شما می‌توانید این بازی را روی تلفن‌های همراه با سیستم عامل iOS نیز نصب نمایید.

 بازی Naraka Bladepoint Mobile
بازی Naraka Bladepoint Mobile

آیا می‌توان برای بازی Naraka Bladepoint Mobile از دسته استفاده کرد؟

خیلی از گیمرها استفاده از دسته بازی و دکمه‌های آن را به استفاده از کنترل لمسی تلفن همراه یا تبلت ترجیح می‌دهند و با آن راحت‌تر هستند. به‌همین دلیل، امروزه اکثر بازی‌های موبایلی جدید امکان استفاده از دسته را در نظر گرفته‌اند. خوشبختانه، بازی Naraka Bladepoint نیز از جمله بازی‌هایی است که شما می‌توانید برای آن از دسته استفاده کنید. تنها نکته‌ مهمی که باید به آن دقت کنید این است که فقط زمانی می‌توانید از یک دسته بازی برای Naraka Bladepoint Mobile استفاده کنید که امکان اتصال به بلوتوث داشته باشید.

روش استفاده از دسته برای بازی Naraka Bladepoint Mobile

برای این‌که با دسته بازی کنید، باید ابتدا بلوتوث موبایل یا تبلت خود را روشن کرده و آن را با دسته مورد نظر خود جفت کنید. وقتی این اتصال برقرار شد می‌توانید وارد بازی شوید. در این مرحله، بازی Naraka Bladepoint Mobile دسته بازی شما را شناسایی می‌کند. در بخش تنظیمات، بازی را برای استفاده از دسته تنظیم کنید. به‌همین راحتی شما می‌توانید از دسته برای کنترل کردن راحت‌ و سریع‌ بازی خود استفاده کنید.

سخن پایانی

بازی Naraka Bladepoint Mobile به‌عنوان اولین و تنها بازی بتل رویال شمشیری که خط داستانی قوی و تنوع بالا در شخصیت‌ها را ارائه می‌دهد، توجه گیمرهای زیادی را در سراسر دنیا جلب کرده‌ است. این بازی به‌صورت کاملا رایگان در گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود بوده و در همین مدت زمان کم به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده‌. Naraka Bladepoint با گرافیک عالی و صداگذاری واقع‌گرایانه خود تجربه‌ای جذاب از یک بازی اکشن را به گیمرها هدیه می‌دهد. در این مقاله سعی کردیم شما را با این بازی جذاب آشنا کرده و اطلاعاتی از گیم پلی، حجم، مبارزات، سیستم مورد نیاز و روش استفاده از دسته برای این بازی پرطرفدار ارائه دادیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید واقع شود تا بتوانید لذت بیشتری از بازی Naraka Bladepoint ببرید.