الهام از بازی های معروف پلتفرم های خانگی یکی از معروف ترین و قدیمی ترین راه ها برای ساخت بازی های موبایل هست. راهی که شاید استارت زننده آن را بتوانیم گیم لافت بنامیم و حالا استودیوی 8SEC به خوبی تونسته با ساخته جدید خود از پس این موضوع برآید.

بازی جدید و اعتیاد آور Time Crash با طراحی خاص و صحنه های جالب یکی از بازی های اکشن دوندگی [Runner] از استدیو 8SEA برای سیستم عامل اندروید به حساب می آید. عنوانی که شباهت زیادی به یکی از معروف ترین عناوین پلتفرم های خانگی به اسم Mirror’s Edge داشته و با استفاده از المان های آن توانسته به سرعت به محبوبیت برسد.

بازی تایم کرش

در Time Crash چه در انتظار کاربران است؟

نمای بازی به صورت اول شخص بوده و در آن نقش ماموری را دارید که طی 15 مرحله مختلف باید با گذشتن از موانع به اهداف خود برسید؛ بپرید، روی زمین لیز بخورید و با انجام کارهایی مشابه بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورید. ممکن است فکر کنید که تعداد مرحله های بازی کم بوده و به همین خاطر خیلی نمی توانید از آن لذت ببرید.

اشتباه هم نیست ولی نکته اینجاست که سازنده با دادن تنوع به منطقه ها و چالش هایی که با آن ها رو به رو می شوید توانسته تا Time Crash را با وجود کوتاهی آن تبدیل به یکی از متفاوت ترین عناوین پارکور و رانر تلفن های هوشمند کند؛ یک تجربه جذاب که قبلا نمونه اش را ندیده اید.

دانلود رایگام تایم کرش

همچنین می توانید در بخش بی پایان، رکوردهایتان را با دیگر بازیکن ها به اشتراک گذاشته و آن ها را به رقابت دعوت کنید. بد نیست این نکته را هم اضافه کنیم که بازی پیشروی قابلیت خرید آیتم های مختلف را نیز دارید. در نهایت اگر طرفدار بازی های رانر اندروید هستید پیشنهاد می کنیم Time Crashرا از دست نداده و یک تجربه جذاب به خود هدیه بدهید.