ترس و وحشت را در دل دشمنان خود بیاندازید و در سایه ها به سرعت رعد آن هارا قافل گیر کنید و از بین ببرید .
بازی شمشیر تاریکی (shadow blade) محصول استودیو Crescent Moon Games است که توسط استودیو فن افزار در داخل و خارج از کشور منتشر شد و بازخورد های فوق العاده ای گرفت.

شمشیر تاریکی یک بازی سبک مبارزه ای و اعتیاد آور  به حساب می آید که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

دانلود بازی shadow blade
بازی ایرانی و کم نظیری که دنیای جذابی را برای علاقه مندان به سبک های مبارزه ای محیا کرده و کمتر کسی با تجربه نسخه انگلیسی این بازی باور میکند که با یک عنوان ایرانی رو به رو است.

شما در طول بازی کنترل یک نینجا را به عهده دارید که در مراحل مختلف مبارزه با دشمنان خود می پردازید.در این بازی شش مرحله اصلی وجود دارد که در دل خود مراحل دیگری نیز جای داده است .

دانلود بازی تیغ و سایه

شما در طول مراحل علاوه بر کشتن دشمنان، هرچه جلوتر بروید نوع آنها دشوار تر می شود و باید از چالش های سختی که به واسطه تیغ های کشنده در سر راهتان است عبور کنید.
در طول مراحل نسبت به مدت زمانی که مرحله را پیش می برید و امتیاز هایی که در طول مرحله بدست می آورید، در پایان هر مرحله محاسبه شده و به نمایش در می آید.

بازی شمشیر تاریکی
مراحل به نحوی ساخته شده اند که علاوه بر افزایش میزان سختی و عوض شدن چالش های پیش رو، محیط بازی نیز تغییر می کند.
پس خیالتان راحت باشد که در طول بازی احساس یک نواختی نخواهید کرد و جذابیت بازی رفته رفته نیز بیشتر خواهد شد.
هرگاه در بازی نینجای خود را به کشتن دهید جانی وجود ندارد که از دست بدهید؛ یا به اول مرحله برمی گردید و یا از قسمت هایی که قبلا به عنوان نقطه ی سیو بازی ذخیره شده، به ادامه بازی می پردازید.

دانلود شمشیر تاریکی
گیم پلی shadow blade بسیار جاذب است و ترکیب رنگ های آن در بازی بسیار طبیعی و حس مخوف بودن آن در سبک نینجایی کاملا احساس می شود.
دو حالت کنترل برای کارکتر خود در اختیار دارید. سبک اول با کشیدن انگشت روی صفحه می توانید حرکات نینجا خود را کنترل کنید و در سبک دوم برای هر حرکت کلید مجزایی برای شما تعبیه شده است. در هر دو روش کنترل نینجا کاملا آسان و مهیج خواهد بود.
بازی دارای یک فایل نصبی و یک فایل دیتا می باشد که حجم کمی دارد و نسبت به این حجم کم گرافیک رضایت کننده ای تحویل می گیرید.
در مجموع این بازی می تواند تا حد زیادی انتظارات شمارا به عنوان یک نینجا برآورده کند و لحظات غافلگیرانه و سرگرم کننده ای برایتان فراهم کند.

پیشنهاد می شود که حتما یک بار دست به بازی بزنید تا در ادامه ببینید که نمی توانید به راحتی از آن دل بکنید.

برای نصب این بازی، نیاز به پرداخت هزینه ی آن دارید که از طریق کافه بازار به آسانی قابل انجام است.