این بار قصد معرفی بازی ای را داریم که به شدت اعتیاد آور است و جزء 10 بازی برتر اکشن گوگل پلی بازی انتخاب شده است. بازی ای در سبک اکشن که شما را به دنیای لیوان ها، نوشیدنی و یخ ها، با انواع رنگ های سرد و گرم زیبا می برد.

بازی مهیج و در عین حال ساده pop the ice  از شرکت بازی سازی orsngenose می باشد که آن دسته از افرادی که اصولا علاقه ندارند از نیروی حرکتی بالایی در هنگام بازی کردن استفاده کنند کاملا مناسب می باشد.

دانلودpop the ice

اما بازی چگونه پیش می رود؟ شما تنها با استفاده از یکی از انگشتان خود باید حرکت پرتابی یک تکه یخ را کنترل کنید به این صورت که یخ از لیوانی به لیوان بالایی خود می رود .

البته به این سادگی ها هم که به نظر می رسد نیست. شما در هر مرحله با سختی بیشتر و چالشی جدید رو به رو می شوید که با استفاده ار قوانین ساده فیزیکی قابل رد کردن است.

چند نمونه از چالش های جالب بازی، تاریک بودن فضا، وزش باد، وجود پرده و…. می باشد که بازی را از حالت یک نواختی درآورده و شمارا سرگرم می کند.

وجود بک گراند های دیدنی هم به زیبایی بازی بیش از پیش افزوده است.

بازی pop the ice

از دیگر زیبایی های بازی، متفاوت بودن هر لیوان و کارایی منحصر به فرد آن است که با گذراندن مراحل با لیوان های جدید روبه رو خواهید شد.

بازی 90 مرحله ی چالشی دارد. شما اگر بتوانید بدون افتادن یخ آن را بالا ببرید پیروز شده و به مرحله بعدی راه پیدا می کنید .

از دیگر عناصر جذاب این بازی،  وجود اتاق های متعدد بوده که در هر کدام از آن ها تعداد مراحل مشخصی را سپری خواهید کرد.

pop the ice

گیم پلی بازی  pop the ice بسیار ساده و جذاب می باشد به نحوی که بازیکن حس می کند انگار در یک صفحه کاغذ که روی آن نقاشی شده  بازی می کند.

گرافیک بازی بسیار یکدست و مینیمال می باشد .

وجود رنگ های متنوع و زیبا در بازی جذابیت آن را بالاتر برده به نحوی که حس گرم یا سرد بودن رنگها به شما منتقل خواهد شد.

دانلود بازی pop the ice

علاوه بر این ها کنترل آسان بازی باعث تجربه ی دوچندان خوب بازی شده است.

این بازی همچنین توانسته از مارکت های بزرگی مانند گوگل پلی، امتیاز خوب 4.5 را کسب کند. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده با کنترل آسان و چالش های جذاب هستید پیشنهاد ما به شما pop the ice می باشد.