یکی از سبک‌های پرطرفدار که اخیرا وارد دنیای اندروید نیز شده، تیراندازی اول‌شخص است. بازی‌های مختلفی در این زمینه هم برای پی سی و هم برای گوشی وجود دارد. یکی از نمونه‌هایی که در تیراندازی اول‌شخص توانسته کلی طرفدار برای خود دست‌ و پا کند، بازی LoneWolf است.
در این بازی جالب شما نقش یک تک‌تیرانداز را بازی می‌کنید که باید مأموریت‌های مختلفی را در حین بازی بگذرانید. شما در یک گروه جنایتکار فعالیت می‌کنید و به‌عنوان عضوی از این جامعه، می‌بایست دستورات را مو به‌ مو اجرا نموده و افراد و شخصیت‌های خاصی را در بازی بکشید.
بازی LoneWolf سیر داستانی جالبی داشته و اصلا خسته‌کننده نیست. تفاوت مأموریت‌ها و فضاهای ارایه‌ شده به شما این امکان را می‌دهد که در هر بخش با تمی جدید روبرو شوید. داستان این بازی نیز کوتاه نبوده و در حدود 5 ساعت گیم پلی دارد.
LoneWolf

با این بازی نسبتا کم‌حجم می‌توانید مدت‌ها سرگرم شوید. وجود 30 مأموریت مختلف و داستان طولانی می‌تواند تجربه‌ای جذاب در میان بازی‌های اندرویدی موجود در بازار باشد.
بازی LoneWolf برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS قابل‌اجرا بوده و در حدود بیش از 20 هزار کاربر آن را از کافه بازار دانلود نموده‌اند. این بازی کاملا رایگان است و تنها برای حالت پریمیوم آن نیاز دارید تا به‌راحتی از پرداخت درون برنامه‌ای آن را از حالت عادی به پریمیوم تغییر دهید که پول و آیتم‌های بسیاری برای نبرد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

علاوه بر گیم پلی بسیار مهیج، این بازی استوری جالبی را نیز دنبال می‌کند. در ابتدای این بازی شما به‌عنوان یک تبهکار معمولی وارد یک باند خلاف‌کار شده و استخدام می‌شوید. در طول روند بازی با مأموریت‌هایی که انجام می‌دهید اعتبار بیشتری در گروه پیدا نموده تا جایی که با رهبر گروه ملاقات خواهید کرد.
گیم‌پلی بازی ساده و روان است. کنترل‌های بازی در مکان‌های مناسب قرار داشته و برای تسلط بر بازی نیازی به حرفه‌ای بودن ندارید.
بازی موبایل لون ولف
مراحل بازی به‌گونه‌ای طراحی‌ شده‌اند که علاوه بر لذت فراوانی که گیمر از آن می‌برد به‌صورت کاملا طبیعی و واقعی جلوه کند و تمامی معیارهای یک بازی اکشن را داشته باشد. برای این منظور سه حالت زوم برای شما قرار داده‌ شده است، اگر فاصله هدف شما دورتر از حد بوده و در داخل ساختمان باشد نمی‌توانید برای از بین بردنش از زوم شماره دو استفاده کنید و تنها حالت سوم برای رد نمودن مرحله موردنظر مناسب خواهد بود.
هر مرحله جذابیت‌ها و سیر داستانی خود را دارد. تنها کشتن و رد نمودن مرحله در این بازی رعایت نشده است. در بسیاری از ماموریت‌ها شما باید فکر خود را بکار بیندازید. برای مثال در برخی از مراحل نگهبانان را باید به صورت کاملا بدون صدا کشته و مراقب باشید تا زنگ هشدار بصدا در نیاید.

همچنین در برخی از مراحل به دلیل فاصله زیاد شما از دشمنان باید کمی بالاتر از هدف را نشانه بگیرید تا شلیک شما دقیق به هدف بخورد. همچنین در بعضی قسمت‌ها سرعت باد بر روی شلیک شما تاثیر گذار خواهد بود.
قطعا شما در ابتدای بازی کاملا مبتدی بوده و حتی برای از بین بردن یک دشمن نیز دچار مشکل می‌شوید اما هر چه پیش بروید تسلط شما بر بازی بیشتر شده و در عین حال مراحل نیز سخت‌تر می‌گردد.گرافیک بازی موبایلی LoneWolf

برد اسلحه‌های شما بیشتر از 100 متر نیست و برای از پا درآوردن اهدافی که از شما دورتر هستند باید آیتم‌هایی مانند اندازه‌گیری سرعت باد و میزان انحراف گلوله تا هدف را خریداری کنید.
شما در تمامی مراحل نقش تک‌تیرانداز را بازی نمی‌کنید. در این بازی بیش از 30 اسلحه مختلف برای شما طراحی‌ شده است که بسته به نوع مأموریت برایتان انتخاب می‌شود. از اسلحه‌های کمری بسیار سبک تا M4 را می‌توانید استفاده نموده و دشمنان بسیاری را از بین ببرید.

اگر علاقه‌مند به کتاب‌های مصور یا کامیک باشید بازی LoneWolf می‌تواند رویای شما باشد. تمامی فضاهای موجود در بازی به‌صورت کتاب‌های کامیک طراحی‌ شده است و چنان جذابیتی به Lonewolf داده است که در حد یک بازی موبایل شگفت‌انگیز است.