بازی “KAMI 2” با چالش کشیدن قدرت حل مسئله و یافتن روابط منطقی کاربر در قالب مراحل متنوع و جذاب می تواند یک سرگرمی دوست داشتنی و البته اعتیاد آور باشد و ما امروز در بازیاتو   قصد داریم این بازی را به شما معرفی کنیم.

نخستین نسخه “KAMI” در سال 2014 منتشر شد و در زمان کوتاهی به یکی از پر طرفدار ترین بازی های موبایلی تبدیل شد. ترکیبی بسیار موفق از کاغذ‌های تاشده و آرامش دهنده که با ظرافتی زیبا، معماهای چالش‌برانگیز را پیش روی شما قرار داد و خیلی سریع طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرد.

بازی “KAMI 2” متشکل از یک سری از مثلث های رنگی متصل به هم است که شما را به تعادل بینابین چالش و آرامش فرا می خواند. در واقع، “KAMI 2” از آن بازی هایی است که دوست دارید اول صبح با یک فنجان قهوه درگیرش شوید!

بازی KAMI 2 ترکیب موفقی از معما و پازل!

در نگاه نخست، شاید تصور کنید این بازی کمی بیشتر از یکم ساده باشد. البته حق با شماست! بازی “KAMI 2” با هدف یکپارچه سازی صفحه نمایش طرح دار با یک رنگ ثابت در هر مرحله شما را درگیر خود خواهد کرد. بنابراین، با استفاده از تماس بر روی رنگ ها باید طی حرکات مشخص صفحه نمایشتان را به یک رنگ ثابت در بیاورید. در اوایل بازی، وظایف شما به آسانی انجام می گیرد اما پس از طی مراحل نخست، کم کم به چالش های سخت تری کشیده می شوید که نیاز به فکر و تمرکز بیشتری دارد. هربار که رنگ ها و الگوهای پیچیده تر روبرو می شوید، “KAMI 2” جلوه گر یک بازی کاملا فکری با درون مایه به چالش کشیدن می شود.

مراحل مختلف در KAMI 2

توجه داشته باشید بازی “KAMI 2” دارای 5 قسمت برای به چالش کشیدن شما است. در Journey و Challenge معماهای پازلی که بازی برای شما طراحی کرده را باید به اتمام برسانید البته این کار به این راحتی برای شما ممکن نخواهد بود!

در بازی “KAMI 2” با بُردنِ چالش روزانه امتیاز بیشتری بدست آورید و امتیازتان را با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید. خودتان را با معماهایی که کاربران دیگر طراحی کرده‌اند بیشتر به چالش بکشید و حسابی سرگرم شوید.

جمع بندی

تفاوت بازی “KAMI 2” با نسخه های پیشین خود (این بازی از سال ۲۰۱۳ وارد بازار شده است) در مثلث های متصل به یکدیگر می باشد. تا پیش از این، شما باید از مربع ها برای اتصال به یکدیگر و پوشاندن کاغذتان استفاده می کردید. و از دیگر تفاوت های “KAMI 2” نسبت به نسخه های پیشین باید به تقریبا رایگان بودن آن اشاره کرد. در واقع، هیچ تایمری در طول بازی وجود ندارد و شما می توانید با خیال راحت و البته قهوه های بیشتر خودتان را در بیش از ۱۰۰ مرحله به چالش بکشانید.

در ماه های گذشته این بازی فقط برای دیوایس آی او اس در دسترس بود و به تازگی برای دیوایس اندروید انتشار یافته است، پیشنهاد میشود این بازی را روی گوشی خود امتحان کنید .


تریلر بازی KAMI 2 را تماشا کنید