بازی Data Wing یکی از بهترین عناوین معرفی شده سال ۲۰۱۷ در سبک ریسینگ است که شما در نقش یک دیتا باید داده هایی را جا به جا کنید و به مقصد برسانید. در این بازی از گرافیک سنگین خبری نیست بلکه در کمال سادگی این رنگ ها و توجه دقیق به تمامی ریز کاری هاست که به همراه گیم پلی جالبش آن را به این سطح از موفقیت رسانده.

در ابتدا شاید بعد از اولین ورودتان به بازی شاید کمی گیج بشوید اما به شما قول می دهیم که این یک حس مستمر نیست و فقط کافیست چند اموزش پایه ای را تحمل کنید و منتظر آغاز اولین ماموریت خود در بازی باشید. از آن جا به بعد این مهارت شماست که به شما کمک می کند در کمترین زمان مراحل را به پایان برسانید و دستمزد این حمل اطلاعات را دریافت کنید.


توجه داشته باشید که این مسئله نشان دهنده ضعف سازندگان این بازی نیست بلکه بیانگر یک خلاقیت است، وجود سیر داستانی در یک بازی ساده یا اصطلاحا مینیمال که حتی می توان آن را یک جسارت قابل ستایش نامید؛ داستان پردازی انجام شده در این بازی به شما این دید را می دهد که راحت تر درک کنید که شما در بازی که هستید و چگونه به وجود آمده اید.

از قسمت آغاز و داستانی بازی که بگذریم این گیم پلی بازی است که نظر مارا به خود جلب خواهد کرد، دو دکمه موجود در سمت چپ و راست گوشی کنترلر های این بازی هستند که شما باید به کمک آن ها دیتا را از جا به جا کرده و به بهترین نحو به مقصد برسانید، اگر بخواهم از سادگی این گیم پلی بیشتر بگویم لازم است اشاره کنم که این گیم پلی تداعی گر حس بازی های دو بعدی ساده ای را می دهد که هر از چند گاهی در گوشی های دکمه ای انجام می دادیم.

ترکیب گرافیک ساده و زیبا که تنها با تغییر رنگ ها در مراحل مختلف از خسته شدن کاربر و تکراری شدن بازی، مراحل متنوع و منظم و یک گیم پلی عاری از پیچیدگی، شاید فقط یک موسیقی خوب می خواهد تا یک خروجی موفق دیگر از ایندی گیم ها [بازی های ساده که هزینه زمانی و مالی پایینی دارا هستند] باشد، دقیقا همان چیزی که سازنده Data wing به آن توجه کرده و برای این بازی موسیقی های جذاب و گوش نوازی تدارک دیده که نه تنها باعث خسته شدن بازیکن نمی شود بلکه القاگر یک حس خوب و ارزشمند برای وی می شود.

در پایان همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، Data Wing یک بازی فوق العاده در سبک ریسینگ و البته مینیمال است که به خوبی می تواند به ساعت ها سرگرمی لذت بخشی برای شما تبدیل شود، پس دانلود این بازی را به تعویق نیاندازید و همین الان Data Wing را تجربه کنید.