این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.


کولر گازی اجنرالیکی از باکیفیت‌ترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به شمار می‌رود. کولر گازی اجنرال با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی دنیا ساخته شده و به دلیل راندمان بالا و سازگار با تمام شرایط آب و هوایی به یکی از محبوب‌ترین برندهای کولر گازی تبدیل شده است. کولر گازی اجنرال به خاطر داشتن سابقه طولانی نسبت به محصولات دیگر، از جایگاه ویژه‌ای در بازار برخودار است. توجه داشته باشید که کولر گازی جزء آن دسته از کالاهایی نیست که بتوانید آن را هر سال عوض کنید؛ از این رو پیشنهاد می‌کنیم حتما جهت خرید کولر گازی مناسب خانه یا محیط کار خود به مراکز عرضه کننده معتبر مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم  به مقایسه کولر گازی اجنرال و ال جی و نحوه تشخیص کولر اصلی از تقلبی  بپردازیم.

  • اگر میخواهید خرید بهترین کولر گازی و کم مصرف ترین کولر گازی https://baziato.com/coolernew-ads/ را خریداری کنید حتما مقاله را بخوانید.

 مقایسه کولر گازی اجنرال با کولر گازی ال جی

اگر قصد خرید کولر گازی باکیفیت را دارید؛ باید قبل از آن، برندهای مختلف را از نظر کیفیت و کارایی بررسی کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. کولر گازی اجنرال و کولر گازی ال جی در لیست پرفروش‌ترین دستگاه‌های تهویه مطبوع قرار دارند. البته هر کدام از این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌هایی منحصر به فردی هستند که باعث تمایز آنها از یکدیگر می‌شود. اگر در انتخاب این دو کولرگازی دچار سردرگمی شدید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. خرید کولر گازی ال جی دیجی کالا Digikala مناسب برای شما

  •  تکنولوژی به کار رفته

یکی از فاکتورهای مهمی که در مقایسه کولر گازی اجنرال و کولر گازی ال جی باید به آن توجه شود، تکنولوژی به کار رفته است.  تکنولوژی‌های به کار رفته در انواع کولر گازی ال جی شامل  تکنولوژی راه‌اندازی خودکار، تکنولوژی فیلتراسیون هوا، تکنولوژی خنک‌کنندگی عالی، تکنولوژی پره‌های ضد فرسایشی، تکنولوژی اسکن هوشمند، تکنولوژی عیب‌یابی هوشمند، تکنولوژی اینورتر، تکنولوژی توربو و غیره است. هم چنین کولر گازی اجنرال هم از فناوری به روز دنیا برخودار است که می‌توان به تکنولوژی Inverter, تکنولوژی smart scan، تکنولوژی smart Diagnosis، تکنولوژی Auto Cleaning، تکنولوژی Turbo، تکنولوژی Gold fin تکنولوژی fast cooling و تکنولوژی Auto Restart و غیره اشاره کرد.

  • نوع موتور

نوع موتور و ظرفیت کولر گازی یکی دیگر از عواملی است که  در زمان خرید باید آن توجه فرمایید. کولر گازی ال جی با ظرفیت 9k  تا 90k در بازار به فروش می‌رسد. هم چنین کولر گازی ال جی با توجه به ظرفیت‌های مختلف از موتورهای روتاری، پیستونی و اسکرول بهره برده است. در تولید کولر گازی اجنرال هم مانند کولر گازی ال جی بر اساس نوع محیط و کارایی در تولید آن از این سه موتور استفاده شده است. به علاوه کولر گازی اجنرال از بهترین گازهای R22  و گاز R40 10  که سازگاری بیشتری با موتور دارند، بهره برده است. این کولرها کمترین سطح مصرف انرژی را دارند و دارای رتبه A  و B هستند.

  • قابلیت و کارایی

کولرهای گازی اجنرال و ال جی هر کدام کاربردهای ویژه‌ای دارند که باعث محبوبیت آنها در بین مصرف‌کنندگان شده است. از قابلیت‌های کولر گازی ال جی می‌توان به ظاهر جذاب، ریموت کنترل از راه دور، تنوع در مدل، قدرت پرتاب باد بالا، قابلیت شستشوی فیلتر و پنل، نصب راحت، پرتاب باد چند جهته، داشتن تایمر خواب و برنامه، صفحه نمایش دیجیتالی دما و زمان، کیفیت بالای قطعات، طول عمر بالا، گارانتی بلند مدت و غیره اشاره کرد. هم چنین  کولر گازی اجنرالدارایقابلیتهاییاستکهشامل ریموت کنترل از راه دور، دارای فیلترهای بهداشتی و پنل قابل شستشو، تایمر برنامه و خواب، صفحه نمایش دیجیتالی دما و زمان، وزن مناسب،  ظاهر شیک و جذاب، پرتاب باد عالی و 4 جهته، نصب آسان و راحت، دارای گارانتی معتبر و بلند مدت، قیمت مناسب، طول عمر بالا و غیره است‌. خریداران محترم می‌توانند با توجه به بودجه و نیازشان، هرکدام از کولرهای اجنرال و ال جی را خریداری کرده و از تهیه مطبوع در خانه و محل کار خود لذت ببرند.

راهکارهای تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی

امروزه نمونه‌های مختلفی از کولر گازی در بازار وجود دارد که از کیفیت‌های مختلفی برخودار هستند. با توجه به قیمت بالای کولر گازی، حتما در زمان خرید به اصل بودن آن توجه کنید تا مجبور نشوید هر سال به فکر تعمیر یا خرید یک کولر گازی جدید باشید. در ادامه شما را با روش‌های تشخیص کولرگازی اصل از تقلبی آشنا می‌کنیم.

  • یکی از راه‌های شناسایی کولر گازی اصل و تقلبی از روی نام است. معمولا افراد کلاهبردار خلاقیت زیادی در تغییر نام کولر تقلبی ندارند و شما با دانستن اسامی تقلبی می‌توانید یک محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهید. مثلاً نام‌های تقلبی که برای کولر گازی اجنرال در نظر می‌گیرند؛ DC inverter، OGENERAL ZH یا OGENERAL KIT است.
  • بررسی سریال یا کد روی کولر گازی، یکی از راه‌های تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی است. کولرگازی‌های اصل دارای کد و سریال مشخصی هستند. شما با وارد کردن کد یا سریال در سایت، می‌توانید اصل بودن محصول را تشخیص دهید.
  • افراد کلاهبردار با تغییر برند یا برچسب کولرگازی بی‌کیفیت به یکی از برندهای معروف موجود در بازار، آن را به جای کالای اصلی می‌فروشند. حتما در زمان خرید به این مسأله توجه کنید تا در دام افراد سودجو گیر نیافتید.
  • بررسی برچسب فنی یکی دیگر از راهکارهای تشخیص کولر گازی اصلی از تقلبی است. تمام مدل‌های کولرهای گازی دارای برچسب فنی هستند که اطلاعات دقیقی را از اجزا و قطعات کولر، میزان مصرف انرژی، مدل دستگاه، نوع کمپرسور، کشور تولید کننده در اختیار خریداران قرار می‌دهد. شما با وارد کردن سریال و کد روی برچسب فنی در سایت می‌توانید به راحتی از اصل بودن آن مطمئن شوید.
  • نحوه عملکرد کولرهای تقلبی از زمین تا آسمان با کولرگازی‌های اصلی فرق دارند. با اینکه کولرهای تقلبی با قیمت ارزان‌تری در بازار عرضه می‌گردند ولی به دلیل راندمان پایین، مصرف بالای انرژی و طول عمر کم ارزش خریدن را ندارند.
  • شما می‌توانید از طریق بررسی گارانتی، اصل بودن کولرگازی را تشخیص دهید. شما باید سریال شرکت ارائه دهنده را در سامانه ملی ثبت شرکت‌ها وارد کرده و معتبر بودن شرکت را بررسی کنید. هم چنین شرکت‌های معتبر شماره تماس و وب سایت خود را روی کالا می‌چسبانند.

کولر گازی اجنرالیکی از باکیفیت‌ترین و بهترین کولرهای گازی در دنیا به شمار می‌رود. از آنجا که نمونه‌های تقلبی هم توسط افراد کلاهبردار در بازار به فروش می‌رسد؛ حتما در زمان خرید به اصل بودن محصول توجه کنید. کولرنیو به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین مراکز فروش انواع کولر گازی باکیفیت و اصل فعالیت دارد‌. خریداران محترم می توانند باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمت‌های استثنایی خریداری کنند.

برای خرید از فروشگاه های معتبر و با گارانتی 5 ساله حتما کولر گازی خود را از اینجا خریداری کنید.


این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.