موبایل رویال (Mobile Royale) یک بازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز از سری بازی‌های جنگی در سبک استراتژی و داستانی است. در این بازی شما باید نقش یک یا همزمان چند نفر از شخصیت‌های داستان را بر عهده بگیرید.

این بازی یک داستان پیچیده با طرح استراتژی برد در مقابل نیروهای دشمن و قبیله‌های دیگر دارد. یک نبرد واقعی آنلاین که می‌تواند در نهایت شما را فرمانروای کل کند و سایر حکومت‌ها را از بین ببرید.

وظیفه شما در بازی موبایل رویال تشکیل ارتش خود از بین دوستان یا افرادی است که به صورت آنلاین با آن‌ ها بازی می‌کنید. شما در این ارتش هر نقشی می‌توانید داشته باشید. این یک بازی کامل است که تنها شامل جنگ و گریز نیست، بلکه با تمامی ابعاد زندگی یک فرد در قرون وسطی آشنا می‌شوید.  

قسمت جذاب و سرگرم کننده بازی همین روند داستان گونه آن است. گویا به زمان گذشته سفر کرده‌اید و به شما دستور داده شده با از بین بردن نیروهای مخالف، فرمانروایی کل دنیای خیالی‌تان را در دست بگیرید.

بازی موبا برای موبایل

در این سفر مهیج گاهی باید شهر و دژ خود را بسازید، ارتش تشکیل دهید و بعضی اوقات نیز با سایر قبایل در ارتباط و داد و ستد باشید. در واقع این یک زندگی واقعی است که اگر با قدرت پیش نروید، در حسرت حکومت بر جهان باقی می‌مانید. اتحاد شما با سایر بازیکنانی که می‌توانند دوستان شما یا غریبه باشند نکته مهمی است و برد شما را تعیین می‌کند.

البته تمام ماجرای این بازی محدود به یک مکان و زمان مشخص نیست و شما حتی آزاد هستید امکانات جنگی از جمله کاروان‌ها، هوابردها، سلاح‌های مختلف و اژدها داشته باشید.

ارتش شما از قهرمانانی تشکیل شده است که خودتان از بین موجودات مختلف انتخاب کرده‌اید. قوی بودن این ارتش یک روی سکه برد شما است. روی دیگر این سکه که پیش از نبرد باید به آن توجه داشته باشید، ساخت و ساز قلعه‌ها و دژ شهر تحت فرمانرواییتان است.

طراحی فوق‌العاده بازی و گرافیک سه بعدی آن شما را در یک نبرد واقعی نفس‌گیر غوطه‌ور می‌کند و یک تجربه شگفت‌انگیز از یک بازی استراتژی به جا می‌گذارد. دنیای خیالی که در آن غرق می‌شوید تمامی امکانات و ساخت و سازهای دنیای واقعی و فراتر از آن را دارد.

پیدا کردن بهترین راه نبرد و ساده‌ترین استراتژی برد در بازی Mobile Royale MMORPG حمله به ذخایر دشمن است. یک حمله برنامه‌ریزی شده و دقیق درست زمانی که دشمن اطلاعی از وجودتان ندارد، به معنای طی کردن نصف مسیر برد است.

بنابراین اگر از جمله بازیکنانی هستید که به بازی‌های جنگی و استراتژی علاقه فراوانی دارید، پیشنهاد می‌کنیم به دنیای شگفت‌انگیز بازی Mobile Royale MMORPG سر بزنید. و به یاد داشته باشید این بازی یک داستان تکراری ندارد و از سناریوهای مختلفی در زمان و مکان‌های گوناگون استفاده می‌کند.

از بازی های مشابه در این سبک که پیشتر در بازیاتو بررسی شده و پیشنهاد می کنیم آن را هم تجربه کنید می توان از بازی محبوب Mobile legends نیز نام برد.

دوتا برای موبایل

خصوصیات بازی Mobile Royale در یک نگاه:

  • امکان استفاده از انواع سلاح‌های جنگی
  • امکان به خدمت گرفتن نیرو از بین تمامی موجودات اعم از انسان، کوتوله‌ها، اژدها و غیره
  • امکان استفاده از هوابردها برای انواع آرایش‌های جنگی
  • امکان چت آنلاین به هنگام بازی و ترجمه چت بازیکنان خارجی
  • گرافیک سه بعدی خیره‌کننده