شاید شما طرفدار ورزش هایی مانند شمشیر زنی نباشید؛ اما کافی است با بازی FIE Swordplay آشنا شوید تا از جذابیت های این ورزش مهیج آشنا شوید. بازی FIE Swordplay مانند بازی Archery King یک بازی در سبک شبیه سازی و ورزشی است که ورزش پایه ی آن شمشیر زنی است.

آخرین آپدیت این بازی (v2.15.118) در تاریخ 8 آگوست 2016 برای پلتفرم های گوشی های هوشمند (اندروید و IOS) منتشر شد و توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. این بازی دارای جلوه های گرافیکی و گیم پلی جذابی است که در ادامه نگاهی به آن ها خواهیم انداخت. جالب است بدانید این بازی توانسته نخستین بازیی باشد که ورزش پایه ی آن شمشیر زنی است و همچنین این بازی تحت پشتیبانی رسمی فدراسیون بین المللی شمشیر زنی است.

معرفی بازی FIE Swordplay

زمانی که برای اولین بار بازی را اجرا میکنید، گیم پلی آموزشی بازی شروع میشود. در بازی شما توانایی حملات سبک و سنگین و همچنین دفاع را دارید و هر بار که بتوانید به رقیب ضربه ای وارد کنید، امتیازی میگیرد.

بعد از مراحل آموزشی وارد مراحل مسابقات جهانی میشوید. در مراحل مسابقات جهانی شما شاهد چندین نوع مرحله هستید که هر کدام گیم پلی خاص خود را دارند. به طور مثال در یکی از مراحل هر بازیکنی که امتیاز اول را کسب کند برنده محسوب میشود. یا در مرحله ای دیگر هر بازیکنی که بتواند در مدت زمان محدودی امتیاز بیشتری را نسبت به رقیب خود کسب کند برنده محسوب میشود.

FIE Swordplay

پس از پیروز شدن در هر مرحله بازی مقداری امتیاز یا تجربه (XP) به شما هدیه میدهد. زمانی که بتوانید تعداد مراحل مشخصی را پیروز شوید ( در واقع به مقدار مشخصی XP کسب کنید ) بازی برایتان یک رقیب سر سخت ( به نوعی یک باس فایت ) قرار میدهد.

بعد از پیروزی در مراحل معمولی و باس فایت ها، بازی امکاناتی به شما می دهد که با استفاده از آن ها میتوانید توانایی های خود را در حملات سبک و سنگین و همچنین دفاع ها افزایش داده و آن ها را ارتقاء دهید. همچنین شما میتوانید در بازی بازیکن خود را شخصی سازی کرده و تجهیزات او ( مانند لباس، شمشیر و نقاب ) را عوض کنید که البته بر روی توانایی های بازیکن تاثیر میگذارد.

بازی FIE Swordplay

علاوه بر مراحل مسابقات جهانی که در حالت آفلاین قابل اجرا هستند، بازی دارای یک تورنمنت آنلاین بین پلیر ها است که جوایز آن بسیار ارزنده هستند.

اکنون کمی از گرافیک و صداگذاری بازی صحبت میکنیم. گرافیک بازی به عنوان یک بازی اندروید بی نظیر است. انیمیشن های بازیکن ها بسیار روان و طبیعی بوده و تفاوتی با واقعیت ندارد. در کل طراحی هنری بازی از هر لحاظ عالی است. یکی دیگر از نقاط قوت بازی بهینه بودن آن است. با وجود جزئیات فراوان در گرافیک و گیم پلی بازی شما شاهد هیچ افت فریم یا لگی در بازی نیستید و علاوه بر آن حجم کلی بازی (فایل نصب + دیتا) جمعا 50 مگابایت است که برای یک بازی سه بعدی آنلاین بسیار کم است. صداگذاری بازی نیز فاقد هر گونه عیب و ایراد خاصی بوده و عالی است.

FIE Swordplay

FIE Swordplay, تجربه ای منحصر به فرد

به جرئت میتوانم بگویم بازی FIE Swordplay یک بازی عالی و کم نظیر است. این بازی از المان های گرافیکی و مکانیک های مختلفی برخوردار است که میتواند تا مدت ها کاربر را سرگرم کند. امیدواریم تا بازی هایی با چنین ایده هایی از تیم سازنده ی این بازی و همچنین دیگر تیم های بازیسازی در آینده باشیم.