بازی lifeAfter یک بازی اکشن در سبک نقش‌آفرینی است. این بازی هیجان‌انگیز با طراحی عالی و گرافیک منحصر به ‌فرد هر مخاطبی را به خود جذب می‌کند. نمی‌توان گفت استراتژی برد در این بازی سخت و پیچیده است، ولی برای افرادی که تا به حال این بازی را انجام ندادند یک ویدئوی آموزشی در ابتدای بازی وجود دارد که موارد مهم را توضیح می‌دهد.

شما در این بازی نقش یک بازمانده را دارید که ماموریت او زنده ماندن در دنیای آلوده به زامبی‌ها و انواع هیولا‌ها است. در این بازی باید تمام قوای فکری خود را به کار بگیرید تا بتوانید خود را نجات دهید و زامبی‌ها را از بین ببرید.

داستان بازی در مورد ویروس خطرناکی است که در کل جهان پخش شده و انسان‌ها را به زامبی‌هایی خطرناک تبدیل کرده است، تا جایی که افراد خیلی کمی توانستند از این ویروس در امان بمانند.

دانلود بازی LifeAfter

زندگی افراد بازمانده که حالا شما نیز یکی از آن‌ها هستید دائما با بیماری‌ها، قحطی، سرما، آلودگی‌ها و سازمان‌های جهانی که برنامه‌های پنهان دارند تهدید می‌شود. وظیفه شما در این بازی پیدا کردن راهی برای بقا است.

بنابراین در بازی lifeAfter باید برای خود یک سرپناه و خانه درست کنید، آذوقه لازم برای پخت و پز تهیه و چوب، سنگ و مواد اولیه را برای درست کردن غذا پیدا کنید تا زنده بمانید.

در ابتدای شروع بازی می‌توانید شخصیت بی‌همتای خود را درست ‌کنید و سپس برای زنده ماندن وارد میدان نبرد می‌شوید.

در مراحل مختلف این بازی امکانات متنوعی در اختیار دارید. البته تعداد آن‌ها در مراحل ابتدایی محدود است، ولی در طرف مقابل زامبی‌ها نیز آنقدر قوی نیستند و می‌توانید با آن‌ها مقابله کنید.

بازی با قوی‌تر شدن شخصیت شما و افزایش امکانات و امنیت سرپناه، سخت‌تر می‌شود و باید علاوه ‌بر دفاع از خانه خود مراقب خانه‌ی دوستانتان هم باشید تا از حمله‌ی زامبی‌ها در امان بمانند.

تصویر بازی LifeAfter

در این بازی لازم است برای خودتان لباس مناسب مانند ژاکت درست کنید تا در هنگام سرما آسیب نبینید. چون هرگونه صدمه به بدنتان شما را ضعیف‌تر می‌کند و نتیجه خوبی ندارد.

نکته جالب در بازی lifeAfter تغییر شرایط جوی است. هوای برفی و بارانی سرعت راه رفتن شما کمتر می‌کند که یک خطر جدی است. البته در هوای بارانی می‌توانید از قارچ‌های اطراف برای تغذیه استفاده کنید.

گیم‌پلی بازی به نحوی است که برای بقای بهتر باید سایر بازماندگان را نیز پیدا کنید و به دنبال اتحاد با آن‌ها قدرت پیروزی خود را بالا ببرید.

این بازی کمی سخت و متفاوت با سایر بازی‌های نقش‌آفرینی است و زامبی‌ها قدرت زیادی دارند، پس اگر قصد تجربه یک بازی متفاوت، سخت و هیجان‌انگیز را دارید، طراحان این بازی فرصت آن را در اختیارتان گذاشتند.

خصوصیات بازی lifeAfter در یک نگاه:

  • استفاده از موسیقی متن مهیج و انتقال حس ترس
  • گرافیک سه بعدی و فوق‌العاده جذاب
  • تنوع زامبی‌ها
  • وجود سلاح‌های متفاوت در سطح‌های متوسط تا پیشرفته
  • امکان مبارزه در لوکیشن‌های گوناگون